جدول محتوایی

نرم افزار Help Desk چیست؟

نرم افزار Help Desk ابزاری است که برای ضبط، سازماندهی، مدیریت، ردیابی و پاسخگویی به سوالات و درخواست های مرتبط با مشتری به صورت آنلاین استفاده می شود. این یک نقطه تماس برای ارائه اطلاعات متمرکز و مدیریت پشتیبانی برای مشکلات مشتری و رفع آنها است.

به بیان ساده، آنها به سادگی نسخه نرم افزاری از آن میزهای کمکی هستند که در یک فرودگاه یا هتل یا یک ساختمان اداری می بینید.

با نرم‌افزار میز راهنمایی، می‌توانید شکایات مشتریان را حل کنید، پرس‌و‌جوها و درخواست‌های داخلی و خارجی یک شرکت را مدیریت کنید، گزینه‌های سلف‌سرویس را ارائه دهید، عملکرد را پیگیری و گزارش کنید و موارد دیگر.

هدف اصلی نرم افزار Help Desk خدمت به مشتریان و ایجاد احساس شنیده شدن در آنها است تا تجربه کلی مشتری آنها را بهبود بخشد.

مزایای استفاده از نرم افزار Help Desk

1. تجربه مشتری را بهبود می بخشد

همه مشتریان هر بار که با کسب و کار شما تعامل می کنند، یک تجربه یکپارچه می خواهند. در واقع، خدمات به مشتریان اولویت شماره یک برای اکثر مشتریان است.

و با نرم افزار میز کمک در کنار خود، می توانید بهترین تجربه مشتری را ارائه دهید. این تضمین می‌کند که مشتریان شما تجربه لذت‌بخشی را با سهولت دسترسی به آنها، مطلع نگه داشتن آنها با به‌روزرسانی‌های به موقع و حل سریع مشکلاتشان داشته باشند.

2. بهره وری را افزایش می دهد

نمی توان انکار کرد که نرم افزار Help Desk در واقع کار یک نماینده را آسان می کند. کارهای تکراری را به سرعت خودکار می کند و در نتیجه حجم کار را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا روی کارهای مهم تر تمرکز کنید.

این یک دید 360 درجه از مشتری ارائه می دهد و به نظارت بر پیشرفت بلیط مشتری کمک می کند. همچنین به شما امکان می دهد به پایگاه دانش آن دسترسی داشته باشید تا به حل شکایات مشتریان به طور موثر و کارآمد کمک کنید.

همه اینها در مجموع به افزایش بهره وری در شرکت کمک می کند و به خدمات بهتر به مشتریان کمک می کند.

3. کتابخانه اطلاعات را ارائه می دهد

چیزی که نرم‌افزار میز کمک را به ابزاری عالی تبدیل می‌کند این است که دارای یک پایگاه داده دانش است که تمام اطلاعات مشتریان و مشکلات و درخواست‌های آنها را ذخیره می‌کند.

همچنین کتابخانه ای از اطلاعات را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد همیشه به برنامه های خودمراقبتی، آموزش های ویدیویی، راهنماهای گام به گام و سایر اطلاعات مربوط به شرکت یا محصول دسترسی داشته باشند.

4. امنیت را تضمین می کند

بهترین بخش در مورد نرم افزار Help Desk این است که دارای مجموعه ای از ویژگی های امنیتی عالی است که تضمین می کند داده های مشتری و داده های شما ایمن و ایمن نگه داشته می شوند.

این به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه نقض امنیتی به اطلاعات دسترسی داشته باشید، آپلود کنید و به اشتراک بگذارید. با رمزگذاری، رمز عبور و کنترل حریم خصوصی، یک بار ورود و غیره، حریم خصوصی شما 100٪ تضمین می شود.

5. شفافیت در ارتباطات

با یک پایگاه داده متمرکز و صندوق ورودی مشترک، نرم افزار میز کمک تضمین می کند که تمام ارتباطات برای همه اعضای شرکت قابل مشاهده است. این به شما امکان می دهد درخواست های جدا شده و خطوط ارتباطی متقاطع را از چندین منبع در یک پلت فرم مشاهده کنید.

همچنین به شما امکان می دهد تاریخچه بلیط هر مشکل را ببینید و به شما امکان می دهد آنها را در زمان واقعی پیگیری کنید. به سادگی با نرم افزار میز راهنمایی در اطراف شفافیت زیادی وجود دارد!

6. یادگیری و بهبود مستمر

بخشی از آنچه که نرم افزار میز کمک را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند، بازخورد مستمر مشتری است. نظرات و بازخوردهای مشتریان را جمع‌آوری و به اشتراک می‌گذارد و به شما کمک می‌کند تا درک درستی از کارهایی که انجام می‌دهید به دست آورید.

گزارش و تجزیه و تحلیل را می توان برای تصمیم گیری بهتر در مورد خدمات ارائه شده، روش های عملیاتی استاندارد، کارکنان، آموزش و موارد دیگر مورد استفاده قرار داد. این تضمین می کند که یادگیری و بهبود مستمر اتفاق می افتد.

به زبان ساده، یک نرم‌افزار میز راهنمایی همه چیزهایی است که برای ارتقای تعاملات با مشتری خود به سطح بعدی نیاز دارید! این ما را به بخش بعدی می‌رساند – فهرست برخی از بهترین نرم‌افزارهای میز کمک در بازار. بیایید درست شیرجه بزنیم، درست است؟

لیست نرم افزارهای Help Desk

1. LiveAgent

LiveAgent یک میز کمک و نرم افزار فروش بلیط با ویژگی های غنی است که دارای یک پلت فرم مرکزی برای مشاهده تمام بلیط ها و پیام های دریافتی است. پشتیبانی 24×7 مشتری، پایگاه دانش، پرسش‌های متداول و انجمن‌های انجمن را ارائه می‌دهد.

LiveAgent تمام مکالمات، ایمیل ها، مراجع رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های شما را در یک صندوق ورودی یکپارچه برای ارتباط آسان چند کاناله گرد هم می آورد. این به مشتریان امکان می دهد از طریق انجمن انجمن خود درباره ویژگی های جدید بحث کنند، سؤال بپرسند، بازخورد ارائه دهند.

این نرم افزار به شما امکان می دهد مقالات سلف سرویس بسازید و آنها را با طراحی و سبک شرکت خود بدون هیچ گونه مهارت کدنویسی سفارشی کنید. همچنین به شما در ایجاد گزارش کمک می کند و به شما امکان می دهد پیشرفت در مورد مسائل را در هر زمان و از هر مکان بررسی کنید.

2. Zoho Desk

Zoho Desk یک نرم افزار میز کمک مبتنی بر ابر است که برای حل چالش های روزمره خدمات مشتری ساخته شده است. پرس و جوها و درخواست های مشتری در چندین کانال را به بلیط تبدیل می کند و آنها را در یک رابط واحد جمع آوری می کند.

با Zoho Desk، می‌توانید چندین مرکز کمک راه‌اندازی کنید و به مشتریان اجازه دهید مستقیماً بلیط‌ها را از پورتال مشتری خود ارسال کنند. به شما اجازه می دهد تا دسترسی به پورتال را کنترل کنید و همچنین به نظارت بر رفتار و سطح تعامل مشتریانتان کمک می کند.

Zoho Desk خدمات خود به مشتری را از طریق پورتال های پایگاه دانش و انجمن های انجمن ارتقا می دهد و طیف گسترده ای از اطلاعات از جمله به روز رسانی محصول، ویژگی های جدید، فروش های آتی یا سایر اطلاعیه ها را ارائه می دهد.

دیگه چی؟ Zoho Desk به شما این امکان را می دهد که تمام درخواست های پشتیبانی مشتری خود را از طریق ایمیل، چت، رسانه های اجتماعی، تلفن و سایر فرم های وب ارتباط برقرار کرده و مدیریت کنید.

3. Zendesk

Zendesk یک نرم افزار Help Desk و پلتفرم خدمات مشتری است که تمام تعاملات مشتری را از طریق ایمیل، چت، رسانه های اجتماعی، موبایل و غیره در یک مکان گرد هم می آورد. دارای ویژگی هایی مانند چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی، محرک های هدفمند و مبتنی بر رفتار، فرم های آفلاین، تبادل فایل با مشتریان و غیره است.

با Zendesk، مشتریان شما می توانند درخواست های خود را از طریق بلیط در پورتال سلف سرویس آن به سادگی با تکمیل فرم و سفارشی کردن آنها ارسال کنند. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد وضعیت درخواست‌ها و مسائل خود را مشاهده کنند، بازخورد ارائه دهند، مقالات را بررسی کنند و موارد دیگر.

Zendesk همچنین دارای یک پایگاه دانش قوی و انجمن انجمن با یک رابط وب با مشتری و صندوق ورودی مشترک است که ارتباطات و همکاری را تقویت می کند. تجزیه و تحلیل چت زنده آن به شما امکان می دهد آماری در مورد کارایی نماینده، رضایت مشتری، طول چت و موارد دیگر را مشاهده کنید.

4. Freshdesk

در مرحله بعد، ما Freshdesk را داریم، یک نرم‌افزار Help Desk قابل اعتماد که با قابلیت‌های عالی هوش مصنوعی، ابزارهای اتوماسیون، پشتیبانی چند کاناله، پورتال‌های سلف‌سرویس و موارد دیگر ارائه می‌شود. این برنامه برای پیگیری تمام شکایات و بلیط های مشتریان طراحی شده است.

Freshdesk فرآیند تخصیص بلیط را خودکار می کند و تمام وظایف و فرآیندهای تکراری را حذف می کند. این به شناسایی مناطق درد کمک می کند و عملکرد تیم شما و رضایت مشتری را از طریق سیستم گزارش دهی بصری خود ردیابی می کند.

با Freshdesk، می توانید تمام مکالمات مشتریان خود را در یک مکان ساده کنید. مشتریان شما می توانند در انجمن های انجمن Freshdesk سوال بپرسند و مشاوره ارسال کنند. همچنین دارای یک پایگاه دانش داخلی است که مقالات آموزشی، راه حل های محصول و راه حل های آموزشی را برای تیم و مشتریان شما ارائه می دهد.

5. Jira Service Desk

Jira Service Desk یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای میز کمک در جهان است. با یک تیم پشتیبانی خوب ارائه می شود، راه حل هایی را برای مدیریت خدمات و خدمات مشتری ارائه می دهد و خدمات سرتاسری را به مشتریان ارائه می دهد.

میز خدمات Jira رابط کاربری خوبی دارد که به حل سریع مشکلات کمک می کند. این به ایجاد گردش های کاری سفارشی، تجسم و مدیریت تمام وظایف و سرعت های روزانه خود و اختصاص وظایف به تیم شما کمک می کند.

با استفاده از میز خدمات Jira، می‌توانید از طریق نمودارهای فرسودگی، نمودارهای سرعت، نمودارهای جریان تجمعی، گزارش‌های حماسی و موارد دیگر، دیدی بی‌درنگ از عملکرد تیم خود دریافت کنید.

6. HappyFox

HappyFox یک نرم افزار Help Desk مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد بلیط های مشتری را بر اساس دسته بندی، فوریت و پیشرفت سازماندهی کنید. این به ایجاد یک انجمن آنلاین کمک می کند که در آن مشتریان شما می توانند نظرات خود را در مورد مسائل به اشتراک بگذارند و به دنبال کمک باشند.

کارهای تکراری مانند تخصیص مسائل پشتیبانی به اعضا، به روز رسانی وضعیت بلیط و ایجاد یک گردش کار حل و فصل بلیت هموار با کمک HappyFox را ساده کنید. همچنین می‌توانید بازخورد مشتریان خود را از طریق گزارش‌ها و داشبوردها بررسی کنید و تمام درخواست‌های پشتیبانی را بر اساس نیاز آنها مدیریت کنید.

سیستم مسیریابی مشکل HappyFox به جلوگیری از تکرار مشکلات مکرر و مکرر کمک می کند. همچنین دارای یک پایگاه دانش با مقالات مفصل برای درک عمیق مسائل برای حل آنها است.

7. Hiver

در اینجا Hiver است، یک نرم افزار میز راهنمایی که به طور خاص برای Google Workspace ساخته شده است. این به شما کمک می کند تا سوالات و درخواست های مشتری را مستقیماً از Gmail سازماندهی، پیگیری و همکاری کنید.

Hiver به راه اندازی اتوماسیون بسیار قابل تنظیم کمک می کند که می تواند برای تخصیص پرس و جوها، دسته بندی پرس و جوها بر اساس ماهیت آنها، تغییر وضعیت پرس و جوها و موارد دیگر استفاده شود.

با قابلیت توزیع حجم کاری Hiver، می‌توانید نمای 360 درجه از آنچه تیم شما روی آن کار می‌کند و وضعیت همه وظایف در زمان واقعی دریافت کنید. داشبورد تجزیه و تحلیل پیشرفته آن معیارهای کلیدی را ردیابی می کند و انواع مختلف گزارش ها را برای بینش عمیق تر مشاهده می کند.

بهترین بخش در مورد Hiver این است که از آنجایی که به طور مستقیم در رابط Gmail قرار می گیرد، می توانید به سرعت و به راحتی روی پلتفرم سوار شوید.

8. HubSpot Service Hub

Hubspot’s Service Hub یک Help Desk کمک بسیار محبوب است که به شما کمک می کند تا همه مسائل و درخواست های مشتری را ثبت کنید، سازماندهی کنید و پیگیری کنید. این پشتیبانی انعطاف پذیر از مشتری را ارائه می دهد و به گسترش روابط با مشتری کمک می کند.

Hubspot یک داشبورد مرکزی ارائه می دهد که هر عضوی از تیم می تواند آن را مشاهده کند. گزارش هایی در مورد فعالیت فروش، عملکرد فردی، بینش وب سایت، بهره وری و موارد دیگر ارائه می دهد. همچنین دارای یک پایگاه دانش است که تضمین می کند اطلاعات به راحتی برای هر عضو تیم شما در دسترس است.

در حین استفاده از نرم افزار میز راهنمایی Hubspot، به ابزارهای بازخورد مشتری آن دسترسی خواهید داشت تا به طور فعال احساسات و تعامل مشتری را اندازه گیری کنید. همچنین از قابلیت‌های دیگری مانند چت زنده، ردیابی ایمیل، زمان‌بندی جلسات، ردیابی مشتری و غیره پشتیبانی می‌کند.

9. SysAid

SysAid یک نرم افزار Help Desk بسیار مقیاس پذیر است که به رسیدگی به بلیط ها، حل مشکلات، مدیریت دارایی ها و موارد دیگر کمک می کند. این جریان کار را ساده می کند و در عین حال تجربه مشتری روانی را ارائه می دهد. این عمدتا برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات طراحی شده است.

اتوماسیون بلیط SysAid تضمین می کند که تمام بلیط های مشتریان شما به طور خودکار مرتب می شوند، اولویت بندی می شوند و خود را به میز مناسب می فرستند، در نتیجه به شما در حل سریع و کارآمد مشکلات کمک می کند. دارای ویژگی‌های قدرتمند مدیریت دارایی است که به شما کمک می‌کند تمام دارایی‌های فناوری اطلاعات خود را مستقیماً در نرم‌افزار مدیریت کنید و مشکلات مربوط به تمام داده‌ها و سوابق دارایی را در هر بلیط سریع‌تر حل می‌کند.

با SysAid، می‌توانید بلیط‌های مشتریان را بر اساس مهارت‌ها و حجم کاری هر یک از اعضای تیم مسیریابی و مطابقت دهید. همچنین اعلان ها و یادآوری های خودکار را برای بلیط های شما بر اساس سطوح اولویت و تاریخ های سررسید ارسال می کند.

بخوانید: گوگل آماده برای از بین بردن رمز عبور است

8رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: