جدول محتوایی

دانلود ویدیوهای youtube در نگاه اول کار مهمی به نظر نمی رسد، اما به دلیل هدف سازنده پست ویدیو این کار خلاف قانون است و این کاری است که گوگل قطعاً نمی‌خواهد شما انجام دهید – این نقض آشکار شرایط خدمات YouTube است.

برخی از افراد و شرکت ها ویدئوهایی را برای به اشتراک گذاری محتوا ارسال می کنند، اما برخی دیگر در تلاش برای درآمدزایی هستند. به عنوان مثال، فیلمبرداران اغلب از درآمد تبلیغاتی خود کم می کنند. آگهی‌هایی که قبل و بعد از ویدیوهای شما پخش می‌شوند و در پایین ویدیوهایی که تماشا می‌کنید ظاهر می‌شوند ممکن است آزاردهنده باشند، اما تولیدکنندگان محتوا از این طریق درآمد کسب می‌کنند. اگر ویدیوها را برای پخش آفلاین دانلود کنید، آن ویدیو درآمد تبلیغاتی کسب نمی کند.

شما هرگز نباید ویدیوی شخص دیگری را برای توزیع یا کسب درآمد از آن دانلود کنید، خواه ویدیویی باشد که صرفاً برای سرگرمی ایجاد شده باشد یا توسط یک سازنده محتوا که پول درآورده است. اگر می‌خواهید از مسائل اخلاقی و نقض حق نسخه‌برداری جلوگیری کنید، معمولاً تنها دلیل دانلود ویدیوهای YouTube است که می‌توانید در برنامه YouTube با اشتراک YouTube Premium انجام دهید.

به نظر نمی‌رسد گوگل به اجرای این امر به‌صورت فردی، به‌ویژه برای دانلودکنندگان معمولی اهمیتی نمی‌دهد، اما این شرکت گاهی اوقات یک بازی موش و گربه را انجام می‌دهد تا مانع از برنامه‌های شخص ثالثی شود که برای این منظور طراحی شده‌اند. با این اوصاف، بیایید نگاهی به نحوه دانلود ویدیوهای YouTube در رایانه شخصی، آیفون، آیپد، اندروید و مک، از هر کجای دنیا، خارج از YouTube Premium بیندازیم.

توجه: اگر و زمانی که ابزارهای بهتر و ایمن‌تری برای دانلود ویدیوهای YouTube پیدا کنیم، ابزارها و روش‌های پیشنهادی زیر ممکن است تغییر کنند. در حال حاضر، ما واقعاً هیچ وب‌سایت دانلودکننده شخص ثالثی را برای دانلود ویدیوهای YouTube توصیه نمی‌کنیم، زیرا متوجه شده‌ایم که اکثر آنها معمولاً در نهایت با مشکلاتی مانند بدافزار مواجه می‌شوند. همانطور که در زیر می بینید، همچنان چند برنامه دسکتاپ و موبایل را برای دانلود ویدیوها توصیه می کنیم، زیرا در تجربه ما نسبت به وب سایت های دانلود کننده ایمن تر هستند. با این اوصاف، همچنان باید هنگام دانلود و نصب این برنامه ها احتیاط کنید و از نرم افزارهای ضد بدافزار برای اسکن آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که هنوز برای استفاده در دستگاه های شما ایمن هستند.

نحوه دانلود ویدیوهای YouTube: بارگیری های YouTube Premium

YouTube Premium یک سرویس اشتراک است که از جمله موارد دیگر، به شما امکان می دهد ویدیوها را مستقیماً در داخل برنامه YouTube در تلفن هوشمند خود دانلود کنید. این به شما حدود 14 دلار در ماه می دهد مگر اینکه واجد شرایط برنامه دانشجویی 8 دلاری در ماه باشید. همچنین یک طرح خانواده وجود دارد که می‌توانید با حداکثر ۵ نفر از اعضای خانواده‌تان با یک اشتراک ماهیانه ۲۳ دلاری به اشتراک بگذارید – تا زمانی که همه اعضای گروه خانواده Google شما باشند.

این یکپارچه ترین راه برای دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین است و بهتر از همه، مورد تایید گوگل است، بنابراین هیچ منطقه خاکستری قانونی در اینجا وجود ندارد. البته گیرایی هم هست. شما واقعا نمی توانید آن فیلم ها را نگه دارید. ویژگی دانلود در YouTube Premium صرفاً به این منظور است که به شما امکان می دهد ویدیوها را دانلود کنید تا زمانی که اتصال به شبکه کمی دارید یا اصلاً اتصال ندارید تماشا کنید.

نمی‌توانید آن ویدیوها را خارج از برنامه YouTube ذخیره کنید، و آنها هم به اشتراک YouTube Premium شما و هم به محتوای اصلی مرتبط هستند. این بدان معناست که اگر YouTube Premium را لغو کنید یا ویدیوی اصلی از YouTube حذف شود، ویدیوهای دانلود شده از بین خواهند رفت. با این حال، اگر تماشای آفلاین دلیل اصلی شما برای دانلود ویدیوهای YouTube در آیفون است، YouTube Premium سریعترین و بهترین راه برای انجام این کار است.

اگر قبلاً ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید YouTube Premium را به مدت یک ماه رایگان امتحان کنید. همچنین می‌توانید از طریق برنامه یوتیوب iOS ثبت‌نام کنید، اما ما توصیه نمی‌کنیم که از آنجایی که Google برای محاسبه هزینه‌های اضافی اپل، حدود 30 تا 35 درصد بیشتر از اپ استور دریافت می‌کند – هزینه اشتراک فردی از طریق برنامه YouTube حدود 19 دلار است، در حالی که می توانید همان طرح را مستقیماً با قیمت 14 دلار از گوگل دریافت کنید.

چگونه ویدیوهای یوتیوب را در رایانه شخصی خود بارگیری کنیم (از Screen Record برای ضبط ویدیوهای YouTube به صورت محلی استفاده کنید)

از زمان عرضه iOS 11 در سال 2017، می‌توانید صفحه آیفون یا آی‌پد خود و هر چیزی را که روی آن پخش می‌شود، از جمله ویدیوهای YouTube ضبط کنید. این روش درست روی دستگاه شما است و استفاده از آن را رایگان و آسان می کند.

مرحله 1: ویدیو را در YouTube بکشید.

مرحله 2: جهت را به افقی تغییر دهید.

مرحله 3: انگشت خود را روی Control Center به بالا بکشید و دکمه Record (یک دایره در داخل یک دایره) را انتخاب کنید.

مرحله 4: وقتی فیلم به پایان رسید، دوباره دکمه Record را انتخاب کنید تا ضبط متوقف شود.

مرحله 5: ویدیو در Camera Roll شما ذخیره می شود.

از 4K Video Downloader+ استفاده کنید

به وب‌سایت 4K Video Downloader+ بروید و در زیر عنوان 4K Video Downloader+، دکمه آبی رنگ دانلود را که مربوط به سیستم عامل رایانه‌تان است، انتخاب کنید. این برنامه برای Windows، macOS (10.13 یا بالاتر) و اوبونتو در دسترس است. پس از دانلود نصب کننده، آن را اجرا کنید تا برنامه بر روی رایانه شما نصب شود.

اگر صفحه نمایش 4K ندارید، نام آن را ناامید نکنید. این یکی از همه کاره ترین و ساده ترین ابزارهای دانلود موجود است و بدون در نظر گرفتن وضوح صفحه نمایش رایانه، با همه فایل های شما کار می کند. نسخه رایگان این نرم افزار قابلیت دانلود تک فیلم ها با کیفیت های قابل تنظیم تا 4K و 8K را دارد و از فیلم های 3 بعدی و 360 درجه پشتیبانی می کند و می تواند زیرنویس را دانلود کند.

مرحله 1: کافی است به ویدیوی YouTube که می‌خواهید دانلود کنید بروید و URL آن را از نوار آدرس در بالای پنجره مرورگر خود کپی کنید. وقتی URL قفل شده و در کلیپ بورد بارگیری شده است، می توانید پنجره یا برگه ویدیو را ببندید.

مرحله 2: برنامه 4K Video Downloader+ را که به تازگی نصب کرده اید باز کنید. نیازی به چسباندن دستی در URL نیست – فقط دکمه پیوند پیوند را در گوشه سمت چپ بالای نوار منو انتخاب کنید و نرم افزار URL را از کلیپ بورد رایانه شما می گیرد.

مرحله 3: برنامه 4K Video Downloader+ چند لحظه طول می کشد تا ویدیو را پردازش کند. پس از اتمام پردازش و دانلود ویدیو، ویدیوی تازه دانلود شده شما در وسط برنامه ظاهر می شود. ماوس را روی ویدیو قرار دهید و نماد نمایش فایل در پوشه را که ظاهر می شود انتخاب کنید. با انجام این کار، مکان فایل ویدیوی تازه دانلود شده شما باز می شود.

روش های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب (از یک برنامه دانلود ویدیوی YouTube مانند آفلاین استفاده کنید)

اگر می خواهید ویدیوهای YouTube را به شکل دائمی بارگیری کنید، باید به ابزارهای شخص ثالث متوسل شوید. با جستجو در اپ استور، تعدادی برنامه آیفون و آیپد پیدا می‌شود که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند، اما حتماً چاپ دقیق را بخوانید. بسیاری از این ها برای دانلود رایگان هستند اما برای باز کردن قابلیت های کامل خود به خریدهای درون برنامه ای یا اشتراک نیاز دارند.

یکی از گزینه هایی که ارزش دیدن دارد، آفلاین است. این یک برنامه کاملا رایگان و بدون هزینه پنهان است. در عوض، به آرامی از تبلیغات پشتیبانی می شود، و فقط برای ویدیوهای YouTube نیست. می توانید از این برای دانلود از برنامه های دیگر مانند اینستاگرام، تیک تاک، فیس بوک و ساوندکلاد استفاده کنید. فایل‌ها را می‌توان مستقیماً در برنامه ذخیره و پخش کرد، به iCloud صادر کرد یا از طریق AirDrop به مک شما منتقل کرد.

بزرگترین نکته در اینجا این است که Offline فقط ویدیوها را با حداکثر وضوح 640×480 ذخیره می کند. این برای مشاهده آفلاین در آیفون بد نیست و می‌توانید ویدیوهای زیادی را بدون اشغال فضای زیادی ذخیره کنید. با این حال، اگر می خواهید ویدیوهای با کیفیت بالاتر روی صفحه نمایش بزرگتر نشان داده شوند، ایده آل نیست.

یک ویدیوی YouTube را در رایانه شخصی یا مک دانلود کنید و آن را به iPhone یا iPad منتقل کنید

برنامه‌های مختلفی، هم رایگان و هم پولی، وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بارگیری ویدیوهای YouTube در رایانه استفاده کنید، مانند 4K Video Downloader+ در بالا. پس از دانلود، باید ویدیوها را به آیفون خود منتقل کنید. در حالی که به طور جدی در آیفون خود دانلود نمی کنید، اما همچنان یک راه خوب برای دریافت ویدیوهای دانلود شده در آیفون یا آی پد شما است. این روش برای اندروید نیز جواب می دهد، اما روش انتقال کمی متفاوت خواهد بود.

برای دانلود ویدیوی YouTube باید مراحل بالا را دنبال کنید، سپس آن را با استفاده از AirDrop به iPad یا iPhone خود منتقل کنید یا می توانید فایل را در یک سرویس ابری شخص ثالث مانند Google Drive یا Dropbox یا حتی iCloud ذخیره کنید. سپس می توانید برای ذخیره آن برای مشاهده آفلاین استفاده کنید. گزینه دیگر شما این است که iPad یا iPhone خود را با استفاده از کابل لایتنینگ به رایانه خود متصل کنید و انتقال را به روش قدیمی انجام دهید.

بخوانید: کلاهبرداری با هدف قرار دادن کودکان از طریق Roblox و Fortnite

19رای - امتیاز 4.4 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: