جدول محتوایی

برای شروع شغل آزاد خود دو گزینه اصلی وجود دارد. شما می توانید میزبانی وب و یک نام دامنه برای ساخت وب سایت خود برای ارائه خدمات آنلاین دریافت کنید. یا می توانید در یکی از پلتفرم های فریلنسری یک حساب کاربری ثبت کنید. اگر احساس می‌کنید که گزینه دوم بیشتر با نیازهای فعلی شما مطابقت دارد، این لیست را بسیار مفید خواهید یافت.

بخوانید: بهترین ابزار برای گرفتن اسکرین شات از دسکتاپ در لینوکس

در اینجا 7 وب سایت فریلنسری برتر ما برای انتخاب وجود دارد:

1. Fiverr

  • نوع فریلنسر: دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، رسانه های اجتماعی
  • مزایا: دسته بندی متنوع، ثبت نام رایگان، دوره های آنلاین
  • معایب: کارمزد بالا، فرآیند پرداخت طولانی

Fiverr پلتفرمی است که فریلنسرها را با صاحبان مشاغلی که به دنبال خدمات در پروژه‌های دیجیتالی مختلف از جمله طراحی وب‌سایت، نوشتن محتوا و صداگذاری هستند، متصل می‌کند.

این وب سایت فریلنسری روشی کارآمد را برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل برای تعامل با یکدیگر ارائه می دهد. توجه داشته باشید که در وب سایت، فریلنسرها فروشنده نامیده می شوند، خدمات آنها – کنسرت ها، و صاحبان مشاغل – خریداران.

به جای ارسال پیشنهاد، فروشندگان می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند، کنسرت های خود را لیست کنند و قیمت های خود را تعیین کنند. در همین حال، خریداران می توانند برای خرید به سادگی دسته های مختلف را مرور کنند.

هر زمان که یک خریدار یک کنسرت خریداری می کند، سیستم به طور خودکار حساب او را شارژ می کند و پول را در حالت تعلیق قرار می دهد. سپس سیستم هزینه کمیسیون دریافت می کند و 80 درصد قیمت پیشنهادی را برای فریلنسرها ارسال می کند.

بسته به سطح فروشنده هر فریلنسر، ممکن است تا 14 روز طول بکشد تا درآمد آنها برداشت شود. گزینه های متعددی برای برداشت از پرداخت وجود دارد، مانند کارت نقدی، پی پال و حواله سیمی.

Fiverr دنیایی از فروش بالقوه را با 3.42 میلیون خریدار فعال باز می کند. هیچ نرخ ساعتی وجود ندارد، فقط قیمت گذاری بر اساس پروژه است که شما باید تصمیم بگیرید.

فروشندگان با گواهی SSL که از صورتحساب و اطلاعات شخصی محافظت می کند، پرداخت های محافظت شده را تضمین می کنند. و همچنین پشتیبانی شبانه روزی مشتری همیشه آماده کمک است.

2. Toptal 

  • نوع فریلنسر: توسعه نرم افزار، مشاوره مالی، مدیریت موقت
  • مزایا: شرکت ها و استعدادهای برتر، صورتحساب و پرداخت رایگان
  • معایب: فرآیند گسترده غربالگری، فقط پروژه های بزرگ

Toptal یک وب سایت فریلنسری است که متخصصان حرفه ای فریلنسری بسیار ماهر را با شرکت ها مرتبط می کند. Toptal دارای طیف گسترده ای از مترجمان آزاد، از توسعه دهندگان وب و طراحان وب تا مشاوران مالی و مدیران محصول است.

درخواست برای Toptal به عنوان یک فریلنسر مستلزم گذراندن پنج مرحله از فرآیند غربالگری است، از ارزیابی جامع انگلیسی تا ارزیابی پروژه. این فرآیند تضمین می‌کند که فقط ۳ درصد برتر به پلتفرم راه پیدا می‌کنند.

پس از گذراندن تمام مراحل، به آگهی های شغلی مختلف از مشتریان و شرکت های برتر مانند موتورولا و Airbnb دسترسی خواهید داشت. با این حال، عدم موفقیت در آزمون، روند درخواست شما را تا چند ماه متوقف می‌کند.

Toptal یک سرویس اختصاصی برای پیگیری زمان و صورتحساب به نام TopTracker دارد. با استفاده از این سرویس، فریلنسرها کل قیمتی را که پیشنهاد می کنند دریافت می کنند و از طریق Payoneer، Paypal یا انتقال مستقیم بانکی محلی، پرداخت ها را دریافت می کنند.

3. Jooble

  • نوع فریلنسری: نوشتن، طراحی گرافیک، ورود اطلاعات
  • مزایا: کشف شغل متمرکز، هشدارهای ایمیل، بدون نیاز به ثبت نام
  • معایب: بدون درخواست سریع – باید از هر منبع شغلی درخواست دهید

جوبل یک موتور جستجو برای مشاغل خالی است و از بیش از 140000 منبع در سراسر جهان، از جمله وب سایت های شرکتی، تابلوهای شغلی آنلاین، پلتفرم های فریلنسینگ، شبکه های اجتماعی و آگهی ها جمع آوری می شود.

مزیت مهم استفاده از Jooble این است که شما مجبور نیستید چندین تابلوی کار آنلاین و پلتفرم‌های فریلنسری را بررسی کنید، زیرا فرآیند یافتن فرصت‌های شغل آزاد را متمرکز می‌کند.

Jooble به شما امکان می دهد فقط در یک منطقه خاص شغل پیدا کنید. در صفحه اصلی، می توانید یک شهر خاص در کشور خود را برای کشف مشاغل محدود به آن منطقه انتخاب کنید.

برای یافتن مشاغل آزاد در جوبل نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی شغل مورد نظر خود را در موتور جستجوی Jooble وارد کنید. فیلترهای مختلفی مانند محدوده حقوق، سابقه کار، و تاریخ ارسال را برای کمک به یافتن شغل مورد نظر خود اعمال کنید.

از آنجایی که Jooble یک گردآورنده است، انتخاب یک نتیجه جستجو شما را به منبع فرصت شغلی هدایت می کند. در آنجا جزئیات بیشتری در مورد شغل و نحوه درخواست آن خواهید یافت.

اگر می‌خواهید هر زمان که شغل جدیدی برای کلمه کلیدی مورد علاقه‌تان پیدا کرد، مطلع شوید، برای هشدارهای ایمیل جوبل ثبت‌نام کنید.

4. Freelancer.com

  • نوع فریلنسری: ترجمه محتوا، توسعه وب، بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • مزایا: ردیاب پیشرفت، چت زنده، پشتیبانی 24/7 مشتری
  • معایب: رابط پیچیده، متقاضیان هرزنامه و کلیپ جعلی

Freelancer.com وب سایت فریلنسری دیگری است که در آن متخصصان و شرکت هایی از سراسر جهان در پروژه های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند. به لطف طیف گسترده ای از تخصص، مشتریان به راحتی می توانند یک متخصص از هر نوع را پیدا کنند.

می توانید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار ثبت نام کنید. برای ثبت نام به عنوان فریلنسر، باید فرم ثبت نام کوتاهی را پر کنید. اطلاعات دقیق از جمله مهارت ها، سوابق تحصیلی و تجربه کاری خود را ارائه دهید.

علاوه بر پروژه ها، مسابقات زیادی مانند کارهای بصری یا طراحی وجود دارد. فریلنسرها می توانند با کسب درآمد همراه با نظرات در پروفایل خود از این مسابقات بهره مند شوند.

هر فریلنسر پس از تکمیل یک کار، حقوق کامل دریافت خواهد کرد. با این حال، این پلتفرم 10٪ از کل درآمد شما را برای مسابقات و پروژه های ثابت می گیرد. مانند بسیاری از سایت های فریلنسری، می توانید از PayPal یا انتقال سیمی برای برداشت استفاده کنید

5. Upwork

  • نوع فریلنسری: بازاریابی برند، برنامه نویسی، طراحی سایت
  • مزایا: حفاظت از پرداخت، مشتریان معتبر، پروژه های مبتنی بر بودجه
  • معایب: فرآیند طولانی انتخاب، هزینه خدمات بالا

Upwork یک وب سایت فریلنسری است که مشتریان و فریلنسرها را از سراسر جهان به هم متصل می کند.

این پلتفرم طیف گسترده ای از دسته بندی ها، از طراحی وب و توسعه نرم افزار تا خدمات مشتری و حسابداری را ارائه می دهد.

مشتریان و فریلنسرها راه‌های متعددی برای ارتباط دارند – مشتریان می‌توانند شغلی را پست کنند و استعدادها را استخدام کنند یا یک سرویس از پیش تعریف‌شده را از کاتالوگ پروژه بخرند. به طور مشابه، فریلنسرها می توانند به تابلوی کار دسترسی داشته باشند و خدماتی را برای فروش ارائه دهند.

برای شروع به عنوان یک فریلنسر با Upwork، با ایجاد یک نمایه شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که شامل جزئیاتی در مورد خودتان، تخصص و تجربه کاری شما است. به خاطر داشته باشید که هر زمان که برای شغلی پیشنهاد می دهید یا پروژه ای را ارائه می کنید، مشتریان با اسکن نمایه خود تصمیم می گیرند که آیا شما واجد شرایط هستید یا خیر.

Upwork دارای مقیاس کشویی است، به این معنی که هر چه بیشتر کار کنید، پول کمتری پرداخت می کنید. به عنوان مثال، کارمزد کمیسیون از 20٪ برای اولین صورت حساب 500 دلاری شروع می شود و با دریافت پول بیشتر به تدریج کاهش می یابد.

چندین گزینه برای برداشت وجود دارد، از جمله انتقال مستقیم، پی پال و انتقال سیمی.

6. Flexjobs

  • نوع فریلنسری: نوشتن، بازاریابی محتوا، رونوشت
  • مزایا: بدون کلاهبرداری، 30 روز ضمانت بازگشت پول، پشتیبانی قابل اعتماد
  • معایب: برخی از مشاغل برتر را می توان در خارج از پلت فرم پیدا کرد

Flexjobs وب سایتی است که در زمینه فرصت های شغلی انعطاف پذیر و از راه دور، از جمله مشاغل آزاد، نیمه وقت و تمام وقت تخصص دارد. دسته بندی های گسترده ای وجود دارد، از تحصیل و آموزش گرفته تا شغل روزنامه نگاری و نویسندگی.

Flexjobs تضمین می کند که هر شغل فهرست شده در وب سایت قانونی است. این همه بازها را تأیید و غربال می کند، کلاهبرداری ها و شرکت های جعلی را فیلتر می کند. برخلاف سایر تابلوهای شغلی آنلاین، این وب سایت فریلنسری هیچ گونه تبلیغاتی را در صفحه خود نمایش نمی دهد.

برای یافتن مشاغل آزاد، کاربران باید برای اشتراک ثبت نام کنند. چهار طرح موجود است که از 6.95 دلار در هفته شروع می شود. هر اشتراک دسترسی نامحدودی به لیست مشاغل، همراه با یک نمونه کار شخصی، مشاوره شغلی، و تست مهارت های رایگان را می دهد.

کاربران می توانند هزینه اشتراک خود را با کارت پیش پرداخت یا پی پال پرداخت کنند. 30 روز ضمانت رضایت وجود دارد، به این معنی که در صورت نارضایتی از خدمات، می توانید بازپرداخت کامل را دریافت کنید.

7. SimplyHired

  • نوع فریلنسری: منابع انسانی، مالی، ورود داده ها
  • مزایا: هشدارهای ایمیل، راهنماهای مفید، ابزارهای شغلی رایگان
  • معایب: هرزنامه از وب سایت های غیر قابل اعتماد شخص ثالث

SimplyHired یک تابلوی کار است که در آن شرکت ها می توانند فرصت های شغلی را به صورت رایگان ارسال کنند. همچنین پیشنهادات شغلی را از سراسر اینترنت در یک صفحه جمع آوری می کند. این سایت دارای یک رابط کاربری تمیز است که مرور مشاغل بر اساس دسته بندی را آسان می کند.

فرصت های فریلنسری مختلفی در زمینه های مختلف از جمله مالی و بازاریابی وجود دارد. برای یافتن یک شغل خاص، کافی است کادر جستجو را با کلمات کلیدی مرتبط پر کنید. برای داشتن نتایج مرتبط‌تر، با پر کردن شهر، ایالت یا کد پستی خود، آن را محدود کنید.

جویندگان کار همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر مانند نمای کلی حقوق و دستمزد یک شرکت، لیستی از مزایای ارائه شده، و نظرات ارسال شده توسط کارمند واقعی آن، به صفحات شرکت دسترسی داشته باشند.

افراد می توانند از طریق SimplyHired بدون نمایه مرور کنند. با این حال، ثبت نام برای یک حساب کاربری به شما امکان می دهد به ابزارهای مختلف شغلی مانند برآوردگر حقوق و رزومه ساز دسترسی داشته باشید.

7رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: