جدول محتوایی

بازی هایی که 2023 عرضه خواهند شد علیرغم تعداد معدودی از نسخه‌های پرفروش و هندی خیره‌کننده، سال 2022 برای بازی‌های ویدیویی سال بسیار آرام‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشت. به لطف تأثیرات مداوم همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از موردانتظارترین بازی‌های سال با تأخیر پایان یافتند و به سال 2023 کشیده شدند، زیرا توسعه‌دهندگان با موقعیت‌های پیچیده محل کار، قفل‌ها و چالش‌های دیگر مبارزه می‌کردند.

در حالی که این سال منجر به سالی نسبتاً آرام برای بازی‌های بزرگ شد، اما سال 2023 را نیز پر کرد – سالی که اکنون کاملاً با نسخه‌های اصلی بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌های ویدیویی در جهان پر شده است. برای چشیدن چیزهایی که در راه است، در اینجا همه بازی های مهمی که در حال حاضر قرار است در سال 2023 عرضه شوند، آورده شده است :

  1. Resident Evil 4 Remake
  2. Dead Island 2
  3. Star Wars Jedi: Survivor
  4. Redfall
  5. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
  6. Suicide Squad: Kill the Justice League
  7. Street Fighter 6
  8. Diablo IV
  9. Final Fantasy XVI
  10. Exoprimal
  11. Starfield
  12. The Lord of the Rings: Gollum
  13. Marvel’s Spider-Man 2
  14. Final Fantasy 7 Rebirth
  15. Alan Wake 2
  16. Avatar: Frontiers of Pandora

Resident Evil 4 Remake

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: 24 مارس 2023
پلتفرم (ها): پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

پس از یک بازسازی عالی از Resident Evil 2، Capcom به برنامه خود برای بازسازی بقیه عناوین محبوب خود ادامه می دهد. در حالی که رزیدنت اویل 4 احتمالاً آخرین مورد نیاز به این درمان بود (به هر حال، کارگردانی اکشن سوم شخص برای بقیه سری و گهواره بازسازی های آن متولد شد) پیش نمایش اخیر Resident Evil 4 Remake نشانه های بسیار امیدوار کننده ای را به ما نشان داد. این کاملاً تصویرسازی مجدد خواهد بود.

Dead Island 2

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: 21 آوریل 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

Dead Island 2 به طرز تکان دهنده ای از مردگان برخاسته است، با یک تریلر جدید در Gamescom 2022 (و تاخیر بعدی از طریق توییتر اعلام شد) تایید می کند که سرانجام در آوریل 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه خواهد شد. این بازی حدود یک دهه است که در حال توسعه بوده است، اما اکنون به سمت نور می رود و یک سال تقویمی مهم را برای بازی آغاز خواهد کرد.

در این ماجراجویی، شما وظیفه دارید زامبی‌های آلوده را شکست دهید، با گروه کوچکی از انسان‌های مصون زنده بمانید، و کل شهر لس‌آنجلس را از طریق مبارزات خونین و ناامیدانه به دست آورید. برای تکمیل ماموریت خود طیف وسیعی از سلاح ها را در اختیار خواهید داشت، از جمله یک کاتانای مرگبار، بطری های شیشه ای و یک تفنگ ساچمه ای.

خرید گیم سرور

Star Wars Jedi: Survivor

تاریخ انتشار: 28 آوریل 2023
پلتفرم (ها): پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در آوریل 2023 دنباله اصلی را دریافت کند، با این ماجرایی که بار دیگر جدی کال کسیس در نقش اصلی بازی می کند. این بازی از وقایع داستان اصلی پیروی می‌کند و کسیس را در تلاش برای زنده ماندن از کهکشانی متخاصم پس از Order 66، که دستور کشتن همه جنگجویان جدی را بر عهده داشت، خواهد دید.

Redfall

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: 2 مه 2023
پلتفرم (ها): Xbox Series X/S، Windows PC

Redfall، بازی جهان باز، بازی Co-op FPS استودیو Arkane، ابتدا قرار بود در سال 2022 عرضه شود و بعداً به نیمه اول سال 2023 بازگشت. به نظر می رسد انتظار طولانی ارزش آن را داشته باشد – اوایل تریلرهای گیم‌پلی یک تیرانداز اکشن مخفی کاری ترکیبی را با ترفندها و پیچش‌های عجیب و غریب به نمایش گذاشته‌اند. در این بازی شما یکی از چهار قهرمان را تجسم خواهید کرد که هر کدام می توانند از توانایی ها یا ابزارهای جادویی برای از بین بردن نیروهای خون آشام شیطانی استفاده کنند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

تاریخ انتشار: 12 مه 2023
پلتفرم (ها): نینتندو سوییچ

انتشار رسمی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در ماه مه 2023 تایید شده است. این دنباله اصلی Breath of the Wild شاهد بازگشت لینک به سرزمین Hyrule خواهد بود و همچنین با پازل های کاملاً جدید و آسمانی به کاوش در نقاط دوردست می پردازد. گیم پلی، و بسیاری از فتنه در فروشگاه.

ما هنوز چیز زیادی در مورد بازی نمی‌دانیم، اما نگاه‌های جدید به اکشن ماجراجویی گسترده‌ای را نشان می‌دهد که برای کاوش آماده است. اگر عاشق سرزمین‌های باشکوه Breath of the Wild شده‌اید، در اینجا انتظار بیشتری از آن داشته باشید – اما در مقیاس بسیار بزرگ‌تر.

خرید سرور مجازی ایران

Suicide Squad: Kill the Justice League

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: 26 مه 2023 *
پلتفرم (ها): پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

Suicide Squad: Kill the Justice League در اوایل سال 2022 به تعویق افتاد و اخبار مربوط به عنوان بعداً خاموش شد – اما اکنون رسماً برای عرضه در می 2023 در راه است. این بازی ماجراجویی به عنوان یک بازی جهان باز و مبتنی بر روایت توصیف می شود که در آن شما به عنوان اعضای مختلف جوخه انتحار (هارلی کویین، کینگ کوسه، ددشات، کاپیتان بومرنگ) در ماموریتی برای نجات سیاره از شر شرور کنترل کننده ذهن بازی می کنید.

Street Fighter 6

تاریخ انتشار: 2 ژوئن 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

Street Fighter 6 اخیراً تأیید شده است. که در ژوئن 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه می شود و مجموعه ای از افزودنی های جدید به سیستم مبارزه خود ارائه می شود. یک سبک هنری جدید پر زرق و برق، مجموعه‌ای از مبارزان سخت‌گیر، بهبودهایی در نت‌کد، و کلی تغییرات دیگر در این بازی وجود دارد. بازی هایی که 2023 اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای آرکید هستید یا فقط می‌خواهید ببینید این سبک در سال‌های اخیر چقدر پیشرفت کرده است، Street Fighter 6 به نظر می‌رسد که می‌تواند اوج جدید این سبک باشد.

Diablo IV

تاریخ انتشار: 6 ژوئن 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

بازی موردانتظار Diablo IV در سال 2019 معرفی شد، اما در نهایت به نظر می رسد در ژوئن 2023 عرضه شود. نگاه های اولیه به این بازی نشان می دهد که کلاس های جدید جذاب، شرورهای غمگین و اسکلت های زیادی وجود دارد – همه آنها را می توانید انتظار داشته باشید. وقتی بازی بالاخره راه اندازی شد

Final Fantasy XVI

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: 22 ژوئن 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 5

Final Fantasy XVI، آخرین بازی اصلی در فرنچایز طولانی مدت، در ژوئن 2023 منتشر می شود، اگرچه هنوز رازهای زیادی پیرامون بازی وجود دارد. تاکنون، ما می دانیم که این رویداد در جهانی الهام گرفته از اروپای قرون وسطی، با اقدامات متعدد ارتش برای حفظ صلح در منطقه به لطف جواهرات ویژه ای به نام Mothercrystals برگزار می شود.

Exoprimal

تاریخ انتشار: 14 جولای 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

Exoprimal به نوعی جانشین معنوی Dino Crisis است (بسیار خوب نیست، اما می توانیم امیدوار باشیم)، با گیم پلی چند نفره آنلاین و مکانیک. در اینجا، شما به عنوان یک «Exofighter» مسلح به سلاح‌های آینده‌نگر بازی می‌کنید و وظیفه دارید تا با انبوهی از دایناسورها که از میان شکاف‌های جهان می‌ریزند، مقابله کنید. در نبردهای مرگبار با این انبوهی ها مقابله کنید و به اندازه کافی پاداش خواهید گرفت.

Starfield

تاریخ انتشار: 6 سپتامبر 2023
پلتفرم (ها): Xbox Series X/S، Windows PC

استارفیلد جاه طلب، از استودیوی بازی سازی Bethesda، در حال حاضر قرار است در سپتامبر 2023 راه اندازی شود. در حالی که در ابتدا برای اواخر سال 2022 برنامه ریزی شده بود، به سرعت منتقل شد زیرا Bethesda برنامه انتشار خود را مجدداً تنظیم کرد و تمرکز خود را بر صیقل دادن بازی به بهترین توانایی های خود معطوف کرد. به نظر می رسد استارفیلد یک بازی کاملاً عظیم خواهد بود – هم از نظر فروش و هم از نظر وسعت – بنابراین به احتمال زیاد Bethesda در حال حاضر برای اطمینان از عرضه روان کار می کند.

The Lord of the Rings: Gollum

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: آوریل-سپتامبر 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی ویندوزی

The Lord of the Rings: Gollum یک بازی ماجراجویی مخفیانه است. که دنیای تالکین را با یک سفر کثیف و پر از گدازه در سرزمین میانه زمین به عنوان گولوم، استور شکنجه شده که توسط یک حلقه خراب شده است، تطبیق می دهد. در بازی، بازیکنان در سرزمین‌های متخاصم سفر می‌کنند و با شخصیت‌هایی از اسطوره‌های ارباب حلقه‌ها (از جمله گندالف و تراندویل، الونکینگ) ملاقات می‌کنند و در عین حال از قدرت سائورون دوری می‌کنند.

Marvel’s Spider-Man 2

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: Q3 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 5

دقیقاً مانند بازی هایی که 2023 سایر بازی‌های مبهم «2023»، در حال حاضر جزئیات کمی درباره انتشار Marvel’s Spider-Man 2، دنباله بسیار مورد انتظار بازی اصلی 2018 وجود دارد. تیزرها و اسکرین شات های مختلفی درباره داستان به اشتراک گذاشته شده اند. تایید می کنند که مایلز مورالس و پیتر پارکر در نقش مرد عنکبوتی حضور خواهند داشت. و Venom نقش بزرگی در بازی ایفا خواهد کرد – اما ما هنوز چیز زیادی در مورد داستان نمی دانیم. یا چه چیزی را باید انتظار داشت.

خرید هاست وردپرس

Final Fantasy 7 Rebirth

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: تعطیلات 2023
پلتفرم(ها): پلی استیشن 5

در مراسم ۲۵امین سالگرد Final Fantasy 7، مدیر برند Final Fantasy و تهیه‌کننده اجرایی Final Fantasy 7، Yoshinori Kitase، سرپوش بازی دوم پروژه چند قسمتی Final Fantasy 7 Remake را برداشت. اعلام شد که با اولین بازی با عنوان “ریمیک”، قسمت دوم “تولد مجدد” نام خواهد داشت. همچنین اعلام شد که پروژه Remake در مجموع سه بازی خواهد بود.

Alan Wake 2

تاریخ انتشار: 2023
پلتفرم (ها): پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، رایانه شخصی ویندوزی

Alan Wake 2، دنباله طولانی Alan Wake در سال 2010، تاریخ اکران آن برای سال 2023 قفل شده است. اگرچه ممکن است با توجه به محدوده گزارش شده دنباله این اتفاق بیفتد. اما هنوز امید وجود دارد که برای عرضه برنامه ریزی شده خود در مسیر قرار گیرد. تیم Remedy یک کتابخانه فوق‌العاده از بازی‌ها در پشت خود دارد – از جمله عناوینی مانند Max Payne و Control – بنابراین ما منتظر چیزهای بزرگی از این دنباله هستیم.

Avatar: Frontiers of Pandora

بازی هایی که 2023

تاریخ انتشار: بین آوریل 2023 – 2024
پلتفرم(ها): پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، رایانه شخصی ویندوزی

بازی هایی که 2023 یکی از تک‌شاخ‌های دنیای بازی آواتار: مرزهای پاندورا، اقتباسی جهان باز از دنیای نمادین آواتار جیمز کامرون است. این بازی در سال 2017 معرفی شد. توسعه دهنده Massive Entertainment پس از خبر چهار دنباله اصلی این فرنچایز فیلم، اقتباس آن را اعلام کرد. پس از مدت‌ها حاملگی، بازیکنان شروع به شک و تردید کردند که بازی اصلاً راه اندازی شود – اما در سال 2021، در نهایت اولین اجمالی مهم از این اکشن فاش شد.

ممنون که مثل همیشه با بازی هایی که 2023 عرضه خواهند شد همراه ما بودید موفق و سربلند باشید D:

20رای - امتیاز 4.6 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: