جدول محتوایی

ریدایرکت در وب سایت، بازدیدکنندگان را از URL تایپ شده به یک صفحه وب دیگر می فرستد. مدیران وب‌سایت معمولاً برای حفظ تجربه کاربر هنگام تعمیر پیوندهای شکسته، انتقال به یک دامنه جدید یا مهاجرت از HTTP به HTTPS، تغییر مسیرهای URL ایجاد می‌کنند. در وردپرس با استفاده ار افزونه های ریدایرکت میتوان این کار را انجام داد.

ساده‌ترین راه برای ایجاد تغییر مسیر برای وب‌سایت‌هایی که روی سرور وردپرس میزبانی می‌شوند، استفاده از یک افزونه، به نام ریدایرکت است. علاوه بر ساده‌سازی فرآیند ایجاد، یک پلاگین ریدایرکت می‌تواند به شما کمک کند لینک های شکسته را پیدا کنید و به طور خودکار آنها را به URL های هدف خود هدایت کنید.

داشتن افزونه های زیاد می تواند به عملکرد و امنیت وب سایت شما آسیب برساند، بنابراین انتخاب افزونه ریدایرکت مناسب حیاتی است. این مقاله 5 تا از بهترین افزونه ریدایرکت وردپرس را برای محدود کردن جستجوی شما فهرست می کند. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب یک افزونه تغییر مسیر که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد ارائه خواهیم داد.

 

خرید هاست وردپرس

5 افزونه برتر ریدایرکت در وردپرس

در لیست زیر بهترین افزونه های ریدایرکت وردپرس را بر اساس ویژگی های کلیدی، سازگاری با PHP و وردپرس گردآوری کردیم. از آنجایی که این لیست ترتیب خاصی ندارد، توصیه می کنیم هر افزونه را ارزیابی کنید.

 

1. 301 Redirects & 404 Error Log

افزونه ریدایرکت 301 Redirects & 404 Error Log

ویژگی های افزونه :

  1. امتیاز : 4.6/5
  2. مناسب برای : تنظیم تغییر مسیرهای سفارشی
  3. قیمت : پولی و رایگان

افزونه 301 Redirects & 404 Error Log به شما امکان می دهد ریدایرکت های موقت و دائمی را به URL های جدید ایجاد کنید. تمام قوانین تغییر مسیر و تغییر مسیرهای فعال را در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می کند و به شما امکان می دهد در صورت نیاز آنها را وارد کنید.

این افزونه همچنین می‌تواند کدهای خطای 404 را ردیابی و ثبت کند، و اطمینان حاصل می‌کند که وقتی بازدیدکنندگان بر روی لینک‌های خراب کلیک می‌کنند، همچنان ترافیک را به وب‌سایت هدایت می‌کنید.

301 Redirects لایسنس مادام العمری را ارائه می دهد که از 49 دلار به ازای هر وب سایت شروع می شود، که شامل پشتیبانی اولویت دار و حالت برچسب سفید است.

ویژگی های کلیدی

  • URL مقصد سفارشی
  • حافظه پنهان تازه سازی با یک کلیک
  • تغییر مسیر مستقیم
  • سازگاری با GDPR
  • آمار و گزارش های وب سایت از راه دور (ورژن پولی)

 

2. Redirection

ویژگی های افزونه : 

  1. امتیاز : 4.4/5
  2. مناسب برای : صاحبان وب سایت هایی که به دنبال یک افزونه ریدایرکت رایگان و در عین حال قوی هستند.
  3. قیمت : رایگان

Redirection یکی از بهترین افزونه های تغییر مسیر است که اگر به دنبال یک گزینه رایگان هستید باید آن را در نظر بگیرید. این یک مدیر ریدایرکت را برای ایجاد قوانین ریدایرکت با پارامترهای پرس و جو ارائه می دهد. تنظیم و اصلاح ریدایرکت ها به صورت انبوه نیز آسان است.

علاوه بر این، این افزونه از ریدایرکت های مشروط بر اساس شرایط مختلف مانند مرورگر، ارجاع دهنده و آدرس IP پشتیبانی می کند. برای مدیریت بهتر ریدایرکت های 301 در وردپرس، گزارشی از همه ریدایرکت ها در سایت شما، از جمله مواردی که توسط Redirection تنظیم نشده اند، نگه می دارد.

ویژگی مجوزهای ریز به شما امکان می دهد عملکرد افزونه را برای کاربران مختلف سفارشی کنید، که برای چند سایت وردپرس مفید است. با پشتیبانی داخلی NGINX و Apache، می‌توانید بدون کدنویسی در هر دو سرور وب، تغییر مسیر ایجاد کنید.

 

ویژگی های کلیدی

  • سیاهه های مربوط به ریدایرکت
  • سرصفحه های HTTP
  • مدیریت پارامترهای پرس و جو
  • پشتیبانی از آپاچی و NGINX
  • ایجاد و اصلاح ریدایرکت انبوه

 

3. SEO Redirection

ویژگی های افزونه : 

  1. امتیاز : 4.2/5
  2. مناسب برای : تنظیم تغییر مسیرهای wildcard و REGEX
  3. قیمت : رایگان و پولی

 

ریدایرکت سئو تنظیم 301 ریدایرکت دائمی، 302 قانون یافت شده و 307 تغییر مسیر موقت را در سایت وردپرس شما آسان می کند. این افزونه علیرغم نامش، خطاهای 404 و Soft 404 را نیز برطرف می کند که مانع از ایندکس کردن صفحات شما توسط خزنده های موتورهای جستجو می شود.

می‌توانید این افزونه وردپرس را طوری پیکربندی کنید که هر زمان که URL پست تغییر می‌کند، بدون در نظر گرفتن وضعیت آن، به‌طور خودکار یک تغییر مسیر 301 ایجاد کند. همچنین می تواند پوشه ها و محتوای آنها را بر اساس قوانین تغییر مسیر پیش فرض یا سفارشی هدایت کند.

با تغییر مسیرهای عام و عبارات منظم (REGEX)، ترافیک را از هر URL که با الگوی رشته جستجوی خاصی مطابقت دارد به سایت وردپرس خود هدایت کنید. چندین روش ریدایرکت برای ایجاد ریدایرکت بر اساس شرایط مختلف مانند وضعیت ورود بازدیدکنندگان و ارجاع دهنده موجود است.

 

ویژگی های کلیدی :

  • پشتیبانی از ریدایرکت های عام و عبارات منظم
  • ثبت کامل
  • ایجاد تغییر مسیر 301 به صورت دستی و خودکار
  • تشخیص و تصحیح خطای 404
  • پشتیبانی WPML برای سایت های چند زبانه

 

 

4. Safe Redirect Manager

 

ویژگی های افزونه : 

  1. امتیاز : 4.7/5
  2. مناسب برای : تنظیم ریدایرکت ها در داخل پست ها
  3. قیمت : رایگان

 

برخلاف سایر افزونه‌های موجود در این لیست، Safe Redirect Manager به شما امکان می‌دهد هنگام ایجاد یک صفحه یا یک پست، ریدایرکت را تنظیم کنید. این ریدایرکت ها را به عنوان انواع پست سفارشی ذخیره می کند و سازماندهی و تطبیق آنها با پروژه های مختلف را آسان تر می کند.

علیرغم رایگان بودن، به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند حجم ترافیک بالایی را مدیریت کند. با پشتیبانی از wildcard و REGEX redirect، این افزونه ریدایرکت وردپرس به شما امکان می‌دهد تا تغییر مسیر را بر اساس مسیرهای خاص به‌طور خودکار انجام دهید.

Safe Redirect Manager به طور پیش فرض تا 1000 ریدایرکت اجازه می دهد . با این حال، می توانید از فیلتر PHP srm_max_redirects برای افزایش محدودیت استفاده کنید.

 

ویژگی های کلیدی

  • پشتیبانی از حروف عام و بیان منظم
  • ریدایرکت ها را به عنوان یک نوع پست سفارشی ذخیره می کند
  • تغییر جهت کش با استفاده از Transients API
  • امکان ایجاد بیش از 1000 ریدایرکت
  • واردات و صادرات انبوه از طریق فایل های WP-CLI و CSV ریدایرکت می دهد.

 

5. Yoast SEO (Redirect Manager

ویژگی های افزونه :

امتیاز: 4.8/5
بهترین برای: بهبود عناصر سئو، از جمله ایجاد ریدایرکت برای صفحات منتقل شده یا حذف شده
قیمت: از 99 دلار در سال

 

Yoast SEO یک افزونه ریدایرکت وردپرس نیست، اما دارای ویژگی ریدایرکت برای ایجاد ریدایرکت های 301، 302 و 307 است. همچنین به شما امکان می‌دهد از ۴۱۰ محتوای حذف شده و ۴۵۱ محتوای غیرقابل دسترسی به دلایل قانونی از کدهای وضعیت HTTP هنگام حذف دائمی صفحات وب استفاده کنید.

ویژگی مدیر ریدایرکت به طور خودکار یک ریدایرکت ر ایجاد می کند و هنگامی که یک صفحه موجود را به یک URL جدید منتقل می کنید یک اعلان ارسال می کند. اگر صفحه را برای همیشه حذف کنید، افزونه وردپرس هدایت آن را به یک URL مقصد جدید یا نمایش کد وضعیت HTTP توصیه می کند.

همه ریدایرکت از داشبورد مدیریت وردپرس شما قابل دسترسی خواهند بود. غیرفعال کردن ریدایرکت خودکار و اعلان ها چند کلیک طول می کشد.

توجه داشته باشید که مدیر ریدایرکت یک ویژگی برتر است، بنابراین برای استفاده از آن باید نسخه پریمیوم افزونه را خریداری کنید

 

ویژگی های کلیدی

  • تغییر مسیرهای خودکار
  • پشتیبانی از ریدایرکت REGEX
  • واردات و صادرات ریدایرکت ها در فایل های CSV
  • پشتیبانی از آپاچی و NGINX
  • ابزارهای سئو

 

 

 

2رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: