جدول محتوایی

بهترین اپ های پخش موزیک برای اندروید و iOS

کاملاً واضح است که ما اکنون در عصر طلایی پخش موسیقی ها و اپ های موزیک زندگی می کنیم. با استفاده از تلفن هوشمند ساده خود، می‌توانید هر تعداد آهنگ را پخش کنید، از جدیدترین آهنگ‌های پرفروش بیلبورد گرفته تا آهنگ‌هایی که در گاراژ شخصی روی صفحه‌کلید قدیمی افراد تولید شدند.

حتی می‌توانید آهنگ‌های خود را بدون ترک صفحه نمایش کوچک خود، با استفاده از انواع برنامه‌های ایجاد موسیقی ایجاد کنید. اما بر اساس تحقیقات جامع ما، بین یک میلیون تا یک زیلیون برنامه موسیقی مختلف وجود دارد – بنابراین کدام یک را باید دانلود کنید؟

خوشبختانه، ما بخش سخت کار را برای شما انجام دادیم و این لیست از برنامه های موسیقی عالی را ایجاد کرده ایم. برخی از آنها رایگان هستند، اما بسیاری از بهترین ها به هزینه اشتراک یا حتی خریدهای درون برنامه ای نیاز دارند.

با این وجود، در بخش زیر گزینه‌های ما برای بهترین برنامه‌های موسیقی آمده است، چه بخواهید به سادگی به موسیقی گوش دهید، مهارت‌های موسیقی را یاد بگیرید یا آهنگ‌های خود را بسازید.

قبل از شروع، فراموش نکنید که موسیقی بهتر است با یک جفت هدفون خوب گوش کنید، بنابراین بهترین هدفون‌هایی را که می‌توانید بخرید و بهترین هدفون‌های بی‌سیم را انتخاب کنید.

پیش از ادامه ی مقاله ، در صورت نیاز به خرید هاست وردپرس به سایت ایرانیکاسرور مراجعه کرده و از پلن های فوق العاده با قیمت های عالی دیدن کنید.

 

بهترین اپ های موزیک

 

1. اسپاتیفای (spotify)

 

Spotify که احتمالاً شناخته شده ترین اپلیکیشن پخش موسیقی است، یک نیروی عظیم در صنعت استریم است که بیش از 406 میلیون مخاطب دارد و تقریباً از هر هنرمندی که فکرش را بکنید به 80 میلیون آهنگ دسترسی دارد.

 

این برنامه تلفن همراه دارای عملکردی مشابه با همتای دسکتاپ خود است و به شما امکان می دهد آهنگ های تک یا کل آلبوم ها را با گزینه ایجاد لیست های پخش سفارشی پخش کنید. یک حساب کاربری رایگان برای پخش آهنگ های مورد علاقه شما، ایجاد لیست پخش و گوش دادن به پادکست ها بیش از اندازه کافی است. با این حال، اگر می خواهید به صورت آفلاین گوش دهید و از شر تبلیغات خلاص شوید، باید 10 دلار در ماه برای نسخه Premium هزینه کنید.

همچنین گزینه ای برای اشتراک دانشجویی ارزان قیمت که با دسترسی Hulu و Showtime ارائه می شود، گزینه Family که قیمت چندین حساب را کاهش می دهد، یا اشتراک Duo که به شما امکان می دهد حساب خود را با شریک، دوست یا عضو خانواده به اشتراک بگذارید، وجود دارد. به شرطی که زیر یک سقف زندگی کنید…!

با این حال، به خاطر داشته باشید که حساب رایگان دارای تبلیغات متعددی است که دائماً موسیقی را قطع می کند. علاوه بر این، Spotify در همه کشورها در دسترس نیست، بنابراین اگر قصد سفر دارید آن را بررسی کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که پس از اتمام اشتراک، دسترسی به محتوای دانلود شده را از دست خواهید داد.

 

اندروید ایقون

 

2. یوتیوب موزیک (Youtube Music)

          

 

YouTube یکی از بزرگترین مخازن موسیقی در جهان است و YouTube Music به شما امکان دسترسی به همه آن را می دهد. استفاده از آن با تبلیغات رایگان است، اما اگر می‌خواهید گوش دادن بدون آگهی، گوش دادن در پس‌زمینه (با صفحه قفل) و دانلودهای آفلاین داشته باشید، باید YouTube Music را دانلود کنید و اشتراک Premium دریافت کنید که هزینه آن ماهیانه 10 دلار است.

در غیر این صورت، اگر قبلاً 12 دلار در ماه برای اشتراک YouTube Premium (که با ویدیوهای بدون آگهی ارائه می‌شود) پرداخت می‌کنید، YouTube Music Premium را نیز در آن اشتراک قرار می‌دهید.

با این حال، یوتیوب موزیک آهنگ های کمتری نسبت به Spotify و Apple Music دارد و نسخه رایگان آن با تبلیغات مخرب زیادی همراه است. این پلتفرم همچنین از شما می‌خواهد که صفحه نمایش را روشن نگه دارید و برنامه را برای گوش دادن به موسیقی باز نگه دارید، مگر اینکه اشتراکی بخرید. این امر میتواند هنگام انجام چندین کار همزمان، بسیار ازار دهنده باشد.

 

اندروید ایقون

 

 

3.Bandcamp

         

 

بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از هنرمندان از اکثر سرویس‌های استریم استقبال خوبی نمی‌کنند، اما این برای Bandcamp صادق نیست. با افتخار خود را به‌عنوان پلتفرمی برای حمایت مستقیم از هنرمندان معرفی می‌کند و 80 تا 85 درصد پولی که خرج می‌کنید مستقیماً به خواننده، گروه یا خالقی که از آنها خرید کرده‌اید، می‌رود، و این را به یکی از بهترین راه‌ها برای حمایت آسان بیشتر تبدیل می‌کند. طاقچه عمل می کند.

 

هیچ هزینه اشتراکی برای دانلود Bandcamp وجود ندارد، اما از یک مدل رایگان نیز استفاده نمی‌کند – در عوض، آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی را از هر هنرمند مورد نظر خریداری می‌کنید و سپس می‌توانید آن‌ها را از Bandcamp استریم یا دانلود کنید. در حالی که هر هنرمندی را در Bandcamp پیدا نمی‌کنید، اما اگر توانایی مالی دارید، این مکان عالی برای خرید محتوا است.

Bandcamp به اندازه سایر برنامه های پخش موسیقی محبوب یا شناخته شده نیست و بیشتر بر روی موسیقی خاص تمرکز دارد، بنابراین بهتر است به عنوان مکملی برای سرویس پخش دیگر استفاده شود.

 

اندروید ایقون

 

4. Shazam (free)

           

 

در حالی که Shazam بیشتر به دلیل مهارت‌های تشخیص موسیقی شناخته شده است، اما پس از شناسایی آهنگ‌ها، ابزاری مناسب برای پخش جریانی است. Shazam زمانی که با یک برنامه استریم دیگری جفت شود، آهنگ ها و نمایش های تلویزیونی را در عرض چند ثانیه شناسایی می کند و گزینه های خرید یا پخش را از Amazon Music، Spotify، Apple Music و موارد دیگر ارائه می دهد، بهترین کار را انجام می دهد. حتی اشعار آهنگ انتخابی شما را نیز فراهم می کند. نمودار بلادرنگ فقط یک امتیاز مثبت است.

Shazam واقعاً یک برنامه پخش جریانی نیست، بنابراین همیشه باید با سرویس پخش موسیقی “مناسب” دیگری جفت شود. این برنامه برای شناسایی آهنگ ها به جای پخش آنها طراحی شده است، بنابراین هیچ کتابخانه موسیقی وجود ندارد و این برنامه دارای ویژگی های محدودی در مقایسه با سایر برنامه های موسیقی است.

 

اندروید ایقون

 

5.Amazon Music

     

 

شاید آمازون، کمی دیر تر از بقیه وارد بازار شده باشد، اما اپ موزیک آمازون موزیک آن بسیار خوب است.

این اپلکیشن امکان دسترسی به دسته ای از آهنگ های رایگان را فراهم می کند و همچنین شامل کل کتابخانه Cloud Player شما، از جمله آهنگ های آپلود شده و آهنگ هایی که از خود آمازون خریداری کرده اید، می باشد.

دسترسی به کتابخانه کامل 75 میلیون نفری فقط با اشتراک آمازون Music Unlimited امکان پذیر است، که 10 دلار در ماه یا 8 دلار برای اعضای Amazon Prime به شما بازمی گرداند. اگر فقط یک دستگاه دارید، می توانید فقط 4 دلار در ماه با اتصال اشتراک خود به یک دستگاه Echo یا Fire بپردازید. اعضای آمازون پرایم همچنین به نسخه کاهش یافته عضویت کامل با دو میلیون آهنگ دسترسی رایگان دارند. این یک امتیاز بد برای یکی از اعضای فعلی Amazon Prime نیست، اما این گزینه در مقایسه با پیشنهادات عظیم Apple Music، Google Play Music و Spotify کمی بی‌معنا به نظر می‌رسد.

 

اندروید ایقون

 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی 5 اپ موزیک برتر و معروف برای اندروید و ایفون پرداختیم. امیدواریم این مقاله مورد استفاده ی شما قرار گرفته باشد. موفق باشید!

 

 

29رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: