جدول محتوایی

معرفی

در حال حاضر علاقه زیادی به افزونه های ChatGPT مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد، که ممکن است شما را در مورد نحوه استفاده از Chat GPT Chrome Extension به تعجب کند.

برنامه‌های افزودنی کروم روشی ساده و راحت برای استفاده از برنامه‌های اینترنتی است و شامل Chat GPT می‌شود. با افزودن یک افزونه Chat GPT Chrome به حساب Google خود، می توانید به سرعت و به راحتی به ویژگی های ارائه شده توسط برنامه دسترسی پیدا کنید. افزونه های افزونه Chat GPT کروم به روش های مختلفی کار می کنند. می‌توانید نتایج موتورهای جستجو را همانطور که می‌خواهید بهبود ببخشید، یا می‌توانید متن یک وب‌سایت را برجسته کنید و دستورالعمل‌ها یا درخواست‌های مرتبط را به Chat GPT بدهید.

خرید گیم سرور

در حال حاضر چندین افزونه Chat GPT در دسترس است. بسیاری از آنها واقعاً می توانند در انجام کارهای مختلف کمک کنند. با این حال، بهتر است قبل از اینکه آن را به حساب Google خود اضافه کنید، در مورد افزونه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید کمی تحقیق کنید – ممکن است برخی از آنها قانونی نباشند.

افزونه ها

برای دانلود افزونه ها روی عنوان های هر افزونه کلیک کنید.

1- افزونه ChatGPT writer

افزونه های ChatGPT

در صورتی که میخواستید یه ایمیل کاری و فورمال برای کسب بفرستید. پاسخ یک خطی دو خطی به چت جی پی تی بدید و اون براتون یه متن حرفه ای مینویسه

2 – افزونه YouTube Summary

افزونه های ChatGPT

این افزونه رونوشت ویدیو کامل را اضافه می‌کند. دارای دکمه هایی برای مشاهده خلاصه های اون ویدیو است

خرید سرور مجازی ایران

3 – افزونه Web ChatGPT

افزونه های ChatGPT

درخواست چت جی پی تی شما را دریافت کرده. ابتدا یک جست و جو را با آن انجام میدهد و سپس به ChatGPT دستور میدهد که از نتایج در وب حین پاسخ دادن به درخواست شما استفاده کند تا داده ها بروز تر باشد.

4 – افزونه‌ی eJOY English Movies

به شما کمک میکنه که همزمان دو زیر نویس در یوتیوب داشته باشید و این به یادگیری زبان شما و همچنین درک بهتر کلیپهای یوتیوب ، نتفلیکس و باقی سرویس ها کمک شایانی میکنه!

در این آموزش افزونه های ChatGPT در گوگل کروم را به شما دوستان معرفی کردیم شاد و پیروز باشید D:

 

16رای - امتیاز 4.6 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: