جدول محتوایی

معرفی

انتخاب بهترین اپلیکیشن طراحان گرافیک مناسب هنگام ایجاد تصاویر و طرح های با کیفیت بسیار مهم است. از ایجاد لوگو و تصاویر گرفته تا ویرایش عکس و طراحی وب، بهترین نرم افزار طراحی گرافیک می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. در این راهنما، بهترین نرم افزار طراحی گرافیک را به همراه انتخاب برتر خود رتبه بندی و بررسی کردم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

در اینجا لیستی از بهترین نرم افزارهای رایگان و پولی طراحی گرافیک برای خلاقان ایده آل برای ساخت هنرهای دیجیتال عالی وجود دارد.

چه یک طراح گرافیک آماتور یا یک هنرمند دیجیتال با تجربه باشید، استفاده از ابزارهای مناسب می تواند استعداد شما را به طور تصاعدی چند برابر کند. یک نرم افزار طراحی گرافیکی خوش ساخت، کنترل های بصری و انعطاف پذیری را فراهم می کند که می تواند به راحتی توسط یک مبتدی قابل درک باشد، اما همچنین دارای ابزارهای بسیار برتر برای یک کاربر با تجربه است.

بهترین راه برای دانستن اینکه کدام نرم افزار مناسب شماست، استفاده از ابزار و آزمایش آن است. هر یک از نرم افزارها با ویژگی ها، سهولت استفاده، عملکرد، هزینه و در دسترس بودن مشخص می شوند. بسیاری از نرم‌افزارهای طراحی گرافیک پولی، آزمایشی رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا درک بهتری از محصول به آن‌ها بدهند. در اینجا قالب های وب سایت نمونه کارها طراحی عالی خیره کننده برای استفاده شما طراحی شده است.

ما امروز تحقیق کرده و لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیک در این زمینه را گردآوری کرده ایم. این ابزارها آزمایش شده و آزمایش شده اند و می توانند به شما در ایجاد طرح های سفارشی دیدنی و جذاب کمک کنند که مشتریان شما را طلسم کند. از طراحی گرافیکی می توان برای ارتقای وب سایت نمونه کارها، کمپین های بازاریابی ایمیلی، تبلیغات و موارد دیگر به سطح بعدی استفاده کرد. لیست ما را از 25 دوره برتر طراحی گرافیک آنلاین که به شما در بهبود مهارت های طراحی گرافیک کمک می کند، بررسی کنید. و در حالی که مهارت های طراحی گرافیک خود را تقویت می کنید، فراموش نکنید که وب سایت نمونه کار طراحی گرافیک خود را برای نمایش کار خود ایجاد کنید. نمونه کار طراحی شما دریچه ای برای دنیا برای مشاهده کار شما و قضاوت در مورد استعداد، مهارت ها و تجربه شما است.

خرید سرور مجازی

اپلیکیشن های گرافیک

1- procreate

 

قدرتمند ترین اپلیکیشن برای تصویر سازی دیجیتال

 

2- infinite design

 

طراحی حرفه ای با قابلیت های فراوان

خرید هاست وردپرس

3-coolors

 

 

تولید پالت های رنگ

 

4- Adobe illustrator Draw

نسخه اندروید ایلاستریتور

 

5- Adobe Capture

ابزار و دستیار حرفه ای برای طراحی و عکاسی

امیدوارم از مقاله بهترین اپلیکیشن طراحان گرافیک لذت کافی را برده باشید. موفق و پیروز باشید D:

3رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!