جدول محتوایی

همواره آنالیز وبسایت یکی از دغدغه های اساسی وبمستران خرفه ای بوده و هست. ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت به بهینه سازی وب سایت شما، بهبود رتبه بندی جستجو و افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. در این پست قصد داریم شما را با 5 تا از بهترین ابزارها برای آنالیز سایتتان آشنا کنیم.

 

1. google analytics

گوگل آنالیتیکس یک ابزار تجزیه و تحلیل وب است که برای اولین بار در نوامبر 2005 ارائه شد. این ابزار از فوریه 2019 پرکاربردترین ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت جهت سنجش ترافیک است. گوگل آنالیتیکس در 55.5٪ وب سایت ها استفاده می شود و 85.1٪ سهم بازار را دارد. این ابزار دارای نسخه موبایلی است که می تواند با گوشی های هوشمند مبتنی بر iOS یا اندروید استفاده شود.

 

2. google pagespeed

یکی دیگر از ابزارهای آنالیز وبسایت Google PageSpeed است که برای اولین بار در سال 2010 معرفی شد. این مجموعه دارای ابزارهایی است که به مدیران وبسایتها کمک میکند تا سایتشان را با بهترین کارایی ممکن مطابقت دهند. این ابزار با توجه به نکاتی مانند سرعت لود سایت به شما نشان میدهد که کارایی سایتتان در چه حد و اندازه ایست.

 

3. Woorark

WooRank یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO و بررسی وب سایت است که به عنوان یک افزونه رایگان Google Chrome هم در دسترس است. WooRank به عنوان یک آنالیزور ساده و با رابط کاربری آسان شناخته می شود که تصویر کاملی از بهینه سازی وب سایتتان را به شما می دهد و یافته های آن را به داده های بازاریابی شما پیوند می دهد.

 

خرید هاست لینوکس

 

4. GTMetrix

GTMetrix یک بهینه‌ساز بارگذاری صفحه وب‌سایت است که برای کمک به وب‌سایت شما در مطابقت با بهترین روش‌های عملکرد وب Google ایجاد شده است. این ابزار در کانادا توسعه داده شده است و برای ارائه تجزیه و تحلیل عملکرد آسان برای وب سایت های مشتریان میزبان خود طراحی شده است.

 

5. Semrush

SEMRush بررسی های مختلفی را در وب سایت شما انجام می دهد که نتیجه مطلوب آن بهبود و بهینه سازی حضور وب شما است. تست هایی که این سایت انجام می دهد شامل بررسی سایت شما و بررسی سلامت آن، بهبود سئو، تحقیق ارزش کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل بک لینک های شما می باشد. توجه داشته باشید که این یک ابزار رایگان نیست.

 

شما تجربه استفاده از کدام ابزار را دارید ؟؟

 

10رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: