جدول محتوایی

برنامه های ذخیره باتری برای آیفون

ماندگاری باتری یکی از ویژگی هایی است که کاربران در آیفون به دنبال آن هستند. باتری آیفون شما ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد. اما عموما در اوایل استفاده از آن اتفاق بیفتد. در حالی که راه های زیادی برای حفظ عمر باتری آیفون شما وجود دارد، نصب برنامه های صرفه جویی در باتری مصرف باتری شما را کنترل می کند.

آیا می خواهید گام های بیشتری برای افزایش عمر باتری آیفون خود بردارید؟ در این لیست بهترین برنامه‌های ذخیره باتری برای آیفون را به شما معرفی میکنیم.

ارائه بهترین خدمات میزبانی وب توسط ایرانیکاسرور

 

Battery HD+

برنامه ذخیره باتری آیفون

 

Battery HD+ یک رابط کاربری زیبا با ویژگی های ضروری برای مدیریت سلامت باتری آیفون شما ارائه می دهد. داشبورد این برنامه همچنین دارای یک مانیتور سطح باتری است. یک بخش اختصاصی در برنامه دارای نکات گام به گام مختلفی برای نگهداری باتری شما برای نگهداری طولانی تر است. و ابزارک هایی برای مشاهده آمار مصرف باتری و افزودن دستگاه ها از راه دور وجود دارد.

جالب‌تر این است که می‌توانید نرخ فعلی آیفون خود را ببینید. این به شما می گوید که چقدر زمان برای استفاده از ویژگی های مختلف آیفون خود باقی مانده است. اینها عبارتند از وای فای، مرور اینترنت، LED، تماس ها و بازی های دو بعدی و سه بعدی.

مانیتور باتری روی داشبورد آن نیز به شما امکان می‌دهد ببینید چقدر طول می‌کشد تا باتری شما شارژ شود. می‌توانید زنگ هشدار را روشن کنید تا از شارژ شدن باتری مطلع شوید. علاوه بر این، باتری HD+ برای نظارت بر دما و ولتاژ شارژ تلفن شما به خوبی کار می کند. در نهایت، این برنامه رایگان است اما دارای تبلیغات است.

دانلود

 

Battery Saver

برنامه Battery saver

 

Battery Saver دارای یک رابط ساده مملو از ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد سطح باتری خود را از جمله موارد دیگر نظارت کنید. این برنامه نه تنها به شما کمک می کند سطح باتری خود را کنترل کنید، بلکه به مدیریت حافظه و فضای دیسک نیز کمک می کند.

در حالی که این برنامه راهی برای افزایش مستقیم سطح باتری ارائه نمی دهد، مدیریت حافظه و دیسک آن می تواند فایل های ناخواسته و تخصیص حافظه غیر ضروری را برای کاهش مصرف کلی باتری پاک کند. در حالی که ادعا می کند نکات صرفه جویی در باتری را ارائه می دهد، به دلایلی کار نمی کند. به طور کلی، این یک برنامه ایده آل برای مشاهده مصرف باتری شما است.

دانلود

 

Battery Life Doctor Pro

اپ ذخیره باتری آیفون

اگرچه هر دو ویژگی های مشابهی دارند، Battery Life Doctor Pro یک پیشرفت قابل توجه در Battery Saver است. بنابراین در حالی که این برنامه ذخیره باتری آیفون داشبورد مانیتورینگ باتری نیز دارد، می‌توانید میزان مصرف حافظه و دیسک را در زمان واقعی مشاهده کنید. اینها مراحل اضافی را برای پاکسازی موثر فایل های ناخواسته و استفاده از رم اضافی ارائه می کنند.

می توانید ظرفیت رم خود و میزان مصرف آن را در یک نقطه مشاهده کنید. همچنین یک آمار مشابه برای استفاده از دیسک وجود دارد. Battery Life Doctor Pro برای کاهش مصرف باتری به تمیز کردن آشغال ها بسنده نمی کند. همچنین دارای 15 روش اثبات شده برای حفظ سلامت باتری آیفون شما است.

این برنامه رایگان است، اما تبلیغات در این سطح رایگان می تواند خسته کننده باشد.

دانلود

 

Battery Health

برنامه ذخیره باتری آیفون 2

 

Battery Health یکی از بهترین برنامه ها برای بهبود سرعت شارژ آیفون شما است. یکی از ویژگی های جذاب آن رابط کاربری بصری و جامع آن است.

این اپلیکیشن ویژگی‌های زیادی را به همراه دارد، اما یکی از موارد قابل توجه تاریخچه شارژ آن است. این به شما امکان می‌دهد تا 30 روز رفتار شارژ را در آیفون خود نگه دارید. این یک ویژگی فوق العاده جالب است، زیرا می توانید میزان شارژ و دشارژ باتری خود را در طول زمان کنترل کنید. علاوه بر این، یک تایمر شارژ وجود دارد تا از سرعت شارژ باتری آیفون خود بهتر مطلع شوید.

همه این ویژگی‌های ذکر شده رایگان هستند. اما اگر می‌خواهید برنامه گوشی شما را کم نور کند یا رابط کاربری شما را در حین شارژ مخفی کند، به اشتراک نیاز دارید.

دانلود

 

برنامه های دیگر برای ذخیره باتری گوشی های آیفون :

  1. Battery Life
  2. Cloud Batteries
  3. Ampere Battery Charging Check
  4. CPU Monitor

 

باتری یکی از اجزای ضروری آیفون شما است و در صورت عدم کارایی آن می‌تواند روی استفاده از گوشی شما تأثیر منفی بگذارد. عوامل زیادی می توانند بر عمر باتری شما تأثیر بگذارند. اکثر برنامه‌های پیشنهادی بهترین شیوه‌ها را ارائه می‌کنند تا به شما کمک کنند این موارد را کنترل کنید. هر گونه نظر یا سوالی دارید، در بخش نظرات زیر با من در میان بگذارید.

 

12رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: