جدول محتوایی

بررسی کننده های بک لینک رایگان

یکی فاکتور های مهم برای بررسی قدرت یک وب سایت یا صفحه وب، تعداد و کیفیت بک لینک ها میباشد. همچنین یکی از زمینه های بهینه سازی موتورهای جستجو است که در آن می توانید بیشترین مزیت را نسبت به رقبای خود کسب کنید. مطمئناً، سئوی فنی و درون صفحه، جستجوی کلمات کلیدی و بهینه‌سازی محتوا نیز مهم است، اما بک لینک استاندارد، نقش بیشتری در سئو سایت شما دارد.

 

به همین دلیل بسیار مهم است که شما به بهترین ابزار بک لینک مجهز شده باشید. بررسی کننده های بک لینک به شما امکان می دهد فرصت های جدید ایجاد لینک را شناسایی کنید، استراتژی های رقبای خود را کشف کنید و سلامت بک لینک خود را نظارت کنید. در این مقاله، ما برخی از بهترین بررسی کننده های بک لینک رایگان را به شما معرفی میکنیم.

بخوانید: قرار دادن لینک دانلود در وردپرس به 3 روش ساده و سریع

1. SEO SpyGlass

بررسی کننده بک لینک

 

SEO SpyGlass یک داشبورد کاملاً اختصاصی برای تجزیه و تحلیل و مدیریت بک لینک در اختیار شما قرار می دهد. برخلاف سایر بررسی کننده های رایگان، SpyGlass به شما اجازه می دهد تا داده های بک لینک کشف شده را با استفاده از هر یک از چندین پارامتر بک لینک مرتب کنید و فیلتر کنید:

  • پیوند دادن و صفحات پیوند داده شده.
  • متن و لینک URL.
  • ویژگی های Dofollow و nofollow.
  • دامنه و اعتبار صفحه منبع لینک.
  • خطر جریمه، یعنی منبع لینک چقدر هرزنامه است.
  • و …

تعداد بک لینک هایی که می توانید به صورت رایگان مشاهده کنید به 1100 عدد در هر دامنه محدود است. اما تعداد دامنه هایی که می توانید بررسی کنید نامحدود است. بنابراین می توانید وب سایت های خود و همچنین وب سایت های رقیب خود را جستجو کنید. و اگر اطلاعات اضافی می خواهید، گزینه ای برای اتصال SEO SpyGlass به کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس وجود دارد. پس از اتصال، می‌توانید اطلاعات بک‌لینک خود را از ابزارهای Google بیرون بکشید. آن‌ها را به SEO SpyGlass وارد کنید و اطلاعات را با استفاده از داشبورد SEO SpyGlass پردازش کنید.

SEO SpyGlass به قابلیتی به نام مقایسه دامنه مجهز است. میتوانید تعدادی از رقبای خود را اضافه کنید و وب سایت هایی را پیدا کنید که بک لینک های آنها در آنها وجود دارد. از آنجایی که این وب سایت ها به دو یا چند تا از رقبای شما لینک می دهند، به این معنی است که آنها مشارکت انحصاری خاصی ندارند و احتمالاً موافقت خواهند کرد که به وب سایت شما نیز لینک دهند.

 

2. Google Search Console

گوگل سرچ کنسول

 

سرچ کنسول گوگل یک ابزار رایگان است که به مدیران سایت کمک می کند تا وب سایت خود را بهبود بخشند. اما فقط می تواند برای تجزیه و تحلیل وب سایت های متعلق به شما استفاده شود. هنگامی که مالکیت خود را تأیید کردید، به انواع داشبوردهای مدیریت و کیفیت سایت دسترسی خواهید داشت، که یکی از آنها لیستی از بک لینک ها است که مستقیماً از فهرست Google گرفته شده است. هر چقدر هم لیست طولانی باشد، فقط می توانید 1000 نتیجه برتر را مشاهده کنید. هیچ معیار اضافی و هیچ ویژگی تجزیه و تحلیلی در سایت ارائه نمی شود، اما شما آزاد هستید که داده ها را اکسپورت کرده و با استفاده از ابزارهای دیگر تجزیه و تحلیل کنید.

سرچ کنسول بک لینک های با کیفیت پایین را از لیست حذف می کند و تنها موارد مهم را در نظر می گیرد. این نوع بررسی به این معنی است که شما نمی توانید از این ابزار برای گرفتن بک لینک های اسپم و حذف آنها استفاده کنید.

3. Seobility

seobility

 

Seobility امکان بررسی حداکثر سه بک لینک در روز را فراهم می کند و تعداد بک لینک هایی را که می توانید مشاهده کنید به 400 در هر بررسی محدود می کند. لیست بک لینک ها از بالاترین رتبه لینک به کمترین مرتب شده است. بنابراین، حتی اگر تعداد لینک هایی که می توانید مشاهده کنید محدود است، می توانید بهترین ها را ببینید.

لینک ها با چند پارامتر اضافی مانند anchor texts، ویژگی‌های dofollow/nofollow، انواع پیوندها و صفحات پیوند داده شده همراه هستند. در بالای صفحه، خلاصه‌ای سریع از بک لینک کلی دریافت می‌کنید: تعداد کل بک لینک، رتبه‌بندی دامنه، و تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده.

Seobility به دو صورت قابل استفاده است. یکی این است که وب سایت خود را بررسی کنید و شاید برخی از بک لینک هایی را که توسط Search Console و SEO SpyGlass نمیتوانید ببینید را بیابید. دوم این است که بک لینک های رقیب خود را سریع بررسی کنید و بینشی از استراتژی آنها به دست آورید.

 

4. Ahrefs

سایت ahrefs

 

بررسی کننده بک لینک Ahrefs تعداد نامحدودی بررسی در روز را امکان پذیر می کند. اما تعداد بک لینک هایی که می توانید مشاهده کنید به 100 بک لینک برتر محدود است. همچنین یک بررسی سریع از نمایه کلی بک لینک وجود دارد: رتبه دامنه، تعداد کل بک لینک ها و تعداد کل دامنه های ارجاع دهنده.

 

5. SEMrush

بررسی بک لینک رایگان

اکثر ابزارهای موجود در این لیست با اجازه دادن به کاربران برای دیدن جداول بک لینک و سپس درخواست پرداخت برای بررسی بقیه، سعی در جذب کاربران دارند. SEMrush در مسیری کاملاً متفاوت حرکت کرده است. تعداد زیادی تجزیه و تحلیل بک لینک را به اشتراک می گذارد، اما هیچ لیستی از بک لینک ندارد. بنابراین شما آزاد هستید که موارد سطح بالا را بررسی کنید، اما، اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید یک اشتراک بخرید.

SEMrush ابزاری عالی برای ایجاد گزارش‌های سریع و جذاب و مشاهده تلاش‌های خود یا رقبایتان برای ایجاد لینک است.

استفاده رایگان: گزارش های نامحدود، اما تنها 5-10 بک لینک واقعی در هر دامنه.

جمع بندی

اگر میخواهید بدون پرداخت هزینه، بک لینک های خود را در زمینه های مختلف بررسی کنید، میتوانید از ابزار هایی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید.

از میان ابزارهای بررسی کننده بک لینک که در این مقاله معرفی شد، اکثر نیازهای شما با SEO SpyGlass و کنسول جستجوی گوگل برآورده می شود. تجزیه و تحلیل در SEO SpyGlass می تواند برای جبران کمبود معیارها در کنسول جستجو استفاده شود، در حالی که داده های کنسول جستجو می تواند برای مبارزه با محدودیت بک لینک در SEO SpyGlass استفاده شود.

 

150رای - امتیاز 4.6 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: