جدول محتوایی

سیستم عامل MikroTik RouterOS ویژگی های بسیار جالبی دارد که ارسال ایمیل یکی از آنهاست. ارسال ایمیل توسط روتر می تواند کاربردهای گسترده و مفیدی داشته باشد. ارسال ایمیل از روتر بسیار آسان است و تنظیمات ساده ای دارد. این مقاله نحوه ارسال ایمیل از روتر MikroTik را به شما آموزش می دهد.پ

نحوه ارسال Email از روتر MikroTik

Mikrotik یک شرکت لتونی است که روترها و سیستم های ISP بی سیم را توسعه می دهد. سخت افزار و نرم افزار شبکه می سازد که در تمام کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. Mikrotik RouterOS دارای چندین ویژگی اضافی از جمله ایمیل است. میکروتیک قابلیت ارسال ایمیل به همراه فایل های ضمیمه خود را دارد. می توانید از آن برای ارسال دوره ای نسخه پشتیبان از تنظیمات Mikrotik و نظارت و نظارت بر شرایط شبکه استفاده کنید.

در این آموزش از سری آموزش های میکروتیک، نحوه ارسال Email از روتر میکروتیک را به شما آموزش می دهیم.

ارسال ایمیل از یک روتر MikroTik

در این بخش نحوه ارسال Email از روتر MikroTik را یاد خواهید گرفت. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کرده و عملکردهای ذکر شده را انجام دهید.

ابتدا به Winbox بروید و به Tools >> Email path بروید:

اکنون صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. تنظیمات Email خود را پر کنید، روی Apply کلیک کنید و سپس OK کنید:

باید به منوی Tools برگردید و دوباره روی Email کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه تنظیمات Email، ارسال Email را انتخاب کنید:

و در صفحه باز شده آدرس، پورت، کاربر و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس به یاد داشته باشید که TLS را بررسی کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که بخش های From، Subject و body را وارد کنید:

باید آدرس ایمیلی را که می خواهید Email به آن بفرستید در قسمت To وارد کنید. در گزینه File می توانید یک فایل را پیوست کنید. در آخر روی Send Email کلیک کنید. Email ارسال شده در صندوق ورودی توسط ایمیل میکروتیک قابل بررسی است.

بخوانید: چه کسی در به روز رسانی نرم افزار را در دنیای تلفن بهتر است؟

14رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: