جدول محتوایی

Preload Links در وردپرس

آیا می خواهید لینک ها را در وردپرس از قبل بارگذاری کنید و سرعت بارگذاری را بهبود بخشید؟ پیش بارگذاری لینک یک فناوری مرورگر است که قبل از اینکه بازدیدکننده سایت روی آنها کلیک کند لینک ها را در پس زمینه بارگیری می کند و باعث می شود وب سایت شما سریعتر به نظر برسد.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لینک های وردپرس را برای افزایش سرعت بارگذاری به راحتی پیش بارگذاری کنید.

 

چرا باید لینک ها را در وردپرس از پیش بارگذاری کنید؟

پیش بارگذاری لینک زمانی است که مرورگر وب شما لینک را قبل از کلیک کاربر در پس زمینه بارگیری می کند. به این ترتیب، لحظه ای که آنها به صفحه می رسند، قبلاً بارگذاری شده است.

بهبود سرعت و عملکرد وردپرس یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای سایت خود انجام دهید زیرا تجربه کاربر را بهتر می کند.داشتن یک سایت سریعتر می تواند با بهبود سئوی وردپرس، به افزایش ترافیک وبلاگ شما کمک کند. هنگامی که صفحات داخلی شما از قبل بارگذاری می شوند، بازدیدکنندگان شما بیشتر در وب سایت شما باقی می مانند و صفحات بیشتری را مشاهده می کنند.

اگرچه کارهای بیشتری برای سریع‌تر کردن وب‌سایت وردپرس خود می‌توانید انجام دهید. اما بارگذاری پیش‌ بارگذاری لینک بسیار ساده است و می‌تواند مزایای زیادی برای سرعت داشته باشد.

تنها چیزی که وجود دارد این است که باید مطمئن شوید که پیش بارگذاری را به روش درست تنظیم کرده اید و مرتکب اشتباهات رایج نمی شوید. به عنوان مثال، اگر تنظیمات شما بیش از حد تهاجمی باشد و تمام لینک های داخلی شما از قبل بارگذاری شده باشند، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و حتی سرور شما را به کلی از کار بیندازد.همانطور که گفتیم، میخواهیم به شما نشان دهیم که چگونه پیوندها را در وردپرس به روش صحیح، مرحله به مرحله بارگذاری کنید.

 

از پیش بارگذاری لینک های وردپرس و سریعتر کردن سایت وردپرسی

ساده ترین راه برای پیش بارگذاری لینک ها استفاده از افزونه Flying Pages است. این افزونه به سادگی پیش بارگیری هوشمند را اضافه می کند تا مطمئن شود که پیش بارگذاری سایت شما را خراب نمی کند یا حتی سرعت آن را کاهش نمی دهد.

اگر چنین مشکلاتی را تشخیص دهد، افزونه تمام پیش بارگذاری را متوقف می کند.اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی، به قسمت تنظیمات » Flying Pages در پنل مدیریت وردپرس خود بروید تا تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

سپس، باید زمان “Delay to start preloading” را در قسمت کشویی تنظیم کنید. اگر موس کاربر شما در پنجره مرورگر حرکت نمی‌کند، این تاخیر برای شروع بارگذاری پیش‌بارگیری لینک است.

شما می‌توانید این گزینه را تغییر دهید، اما ما تنظیم پیش‌فرض توصیه‌شده «0 ثانیه» را حفظ می‌کنیم.

 

flying links settings

 

بعد، می‌توانید «Max requests per second» را تغییر دهید. هرچه این عدد کمتر باشد، تاثیر کمتری روی سرور شما خواهد داشت.

ما تنظیمات پیش‌فرض «3 requests» را حفظ می‌کنیم که باید برای اکثر محیط‌های میزبانی وردپرس کار کند. پس از آن، می‌توانید کادر «Preload only on mouse hover» را علامت بزنید. این فقط در صورتی لینکها را از قبل بارگذاری می کند که کاربر ماوس را روی آن بگذارد و صفحه را درست قبل از کلیک کردن از قبل بارگذاری می کند.

این فناوری زمان بارگذاری درک شده را تقریباً فوری می کند زیرا بین زمانی که کاربر ماوس خود را روی پیوند می آورد و روی آن کلیک می کند، 400 میلی ثانیه تاخیر وجود دارد.

 

خرید هاست وردپرس

 

همچنین می‌توانید «Mouse hover delay» را تنظیم کنید. این زمانی است که پس از اینکه کاربر روی یک پیوند قبل از شروع بارگذاری اولیه می‌گذرد، طی میشود. در زیر آن، لیستی از کلمات کلیدی وجود دارد که افزونه برای بارگیری از قبل نادیده می گیرد.

اینها صفحات لاگین استاندارد و فایل های تصویری هستند. می‌توانید لیست را همانطور که هست رها کنید یا اگر دوست دارید کلمات کلیدی بیشتری اضافه کنید.

 

keywords to ignore

 

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، ممکن است بخواهید صفحاتی مانند /cart و سایر صفحات پویا را به این لیست اضافه کنید تا از قبل بارگذاری نشده باشند.

به طور مشابه، اگر از یک افزونه بازاریابی وابسته مانند ThirstyAffiliates یا PrettyLinks استفاده می‌کنید، مهم است که پیشوند وابسته خود را مانند /refer/ یا /go/ به این فهرست کلمات کلیدی نادیده اضافه کنید. در غیر این صورت، می تواند ردیابی لینک وابسته را خراب کند.

گزینه نهایی غیرفعال کردن پیش بارگذاری برای مدیران است.

به طور کلی، این گزینه به کاهش بار سرور وب سایت شما کمک می کند. اگر می‌خواهید فقط برای بازدیدکنندگان وب‌سایت که ادمین‌های وارد نشده‌اند از قبل بارگیری کنید، کافی است کادر را علامت بزنید.

پس از اتمام کار، روی دکمه Save Changes در پایین صفحه کلیک کنید.

به این ترتیب، شما با موفقیت پیش بارگذاری لینک را در وب سایت خود فعال کرده اید.

 

جمع بندی

توجه: اگر تست سرعت وب سایت را اجرا می کنید و نمی بینید که نمره شما بهتر شده است، این کاملا طبیعی است. پیش بارگذاری لینک ها فقط سرعت کلیک روی لینک را بهبود می بخشد و در اولین باری که سایت شما بارگذاری می شود سرعت آن را افزایش نمی دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونه پیوندها را در وردپرس بارگذاری کنید تا سرعت بارگذاری سریع‌تر شود. برای افزایش هر چه بیشتر سرعت لود سایت وردپرسی میتوانید هاست وردپرس تهیه کنید. برای خرید هاست وردپرس میتوانید وارد سایت ایرانیکا سرور شوید.

 

19رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: