جدول محتوایی

تم دارک لینوکس

با گزینه‌ های سفارشی‌ سازی تقریباً بی‌نهایتی که در هر توزیع لینوکس دارید، از نظر بصری قابل توجه‌ترین تفاوت، سفارشی کردن تم است. بیایید نگاهی به برخی از تم های GTK لینوکس با حالت دارک بیندازیم.

ما در این مقاله بهترین تم های دارک لینوکس را به شما معرفی میکنیم. زمانی بود که فقط برنامه نویسان و sysadmin ها تم دارک لینوکس را ترجیح می دادند، اما دیگر اینطور نیست. حالت تاریک را افراد عادی نیز دوست دارند و از این رو من این لیست از تم های تیره را برای کاربران لینوکس دسکتاپ مانند شما گردآوری کردم.

 

1. McMojave

 

تم دارک لینوکس

 

McMojave یک تم GTK است که از رابط کاربری سبک macOS الهام گرفته است. این تم در حالت تاریک ارائه شده است. اما همچنین در حالت روشن هم میتوانید از آن استفاده کنید.

تم McMojave GTK بدیهی است که از محیط های دسکتاپ مبتنی بر GTK مانند Pantheon، Gnome، XFCE، Mate و غیره پشتیبانی می کند. اما، این تم برای کاربران KDE نیز در دسترس است.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://github.com/vinceliuice/Mojave-gtk-theme” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]McMojave[/button]

 

2. Yaru

 

تم دارک لینوکس 2

 

Yaru تم پیش‌فرض GTK (GNOME) است مخصوص اوبونتو عرضه می‌شود. رنگ نارنجی تم با خاکستری تیره و نکات مشکی بسیار جذاب به نظر میرسید.

اکنون می‌توانید GNOME را در آرچ لینوکس شبیه اوبونتو کنید.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://github.com/ubuntu/yaru” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Yaru[/button]

خرید vps ایران

3. Pop

 

تم دارک لینوکس 3

 

تم دارک Pop GTK تمی است که توسط گروه System76 برای توزیع لینوکس مبتنی بر اوبونتو، Pop!_OS ایجاد شده است.

اگر دیدگاه System76 در مورد اینکه چگونه گنوم باید در حالت تاریک به نظر برسد را دوست داشتید، می توانید تم Pop GTK را در توزیع لینوکس انتخابی خود امتحان کنید.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://github.com/pop-os/gtk-theme” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Pop GTK[/button]

 

4. Nordic

 

تم دارک لینوکس 4

 

آیا شما کسی هستید که به یک طراحی ساده و تا حدودی مسطح به همراه مقداری خاکستری علاقه دارید؟

تم Nordic GTK دقیقا همین را به شما می دهد. یک تم GTK با طراحی ساده بر اساس پالت رنگ Nord.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://github.com/EliverLara/Nordic” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Nordic[/button]

خرید سرور اختصاصی ایران

5. Ultimate-Maia

 

تم دارک لینوکس 5

 

Ultimate-Maia یک تم GTK بر اساس فلسفه طراحی تم مواد گوگل است. این تم ظاهری ظریف و در عین حال منحصر به فرد دارد، به خصوص با تمام گزینه های مختلف موجود برای رنگ برجسته.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://github.com/bolimage/Ultimate-Maia” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Ultimate-Maia[/button]

 

6. Graphite

 

تم دارک لینوکس 6

 

گرافیت یک تم GTK است که ظاهری کاملا منحصر به فرد را به محیط دسکتاپ شما (به خصوص GNOME) ارائه می دهد و در عین حال منحصر به فرد بودن DE شما را مانند قبل نگه می دارد.

[button color=”primary” size=”medium” link=”https://github.com/vinceliuice/Graphite-gtk-theme” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Graphite[/button]

 

جمع بندی

تم های فهرست شده در این مقاله با توجه به میزان استفاده توسط کاربران لینوکس است. مطمئنا تم های دارک بیشتری برای لینوکس وجود دارد. شما از چه تمی استفاده میکنید؟ در بخش کامنت ها بنویسید.

 

22رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: