جدول محتوایی

لینک سئو محلی چیست؟

 

لینک محلی یک ظرفیت است که ما می خواهیم کسب و کار خود را در یک شهر و یا یک محله و یا یک بخش از جغرافیا به افراد آن محدوده معرفی کنیم

و هدف  ایجاد لینک محلی نیز همین است. در این پست به برسی راها و روش های برسی و ایجاد لینک محلی خواهیم پرداخت.

فرآیند فکری سنتی زمانی که به لینک بیلدینگ فکر می کنیم این است که ما می خواهیم دامنه های بسیار معتبر به وب سایت های ما پیوند داده شوند

و ما تا حد امکان از آنها را می خواهیم. با این حال، کسب بک لینک برای  وبسایت های کوچکتر می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر کسی نام شما را نشنیده باشد. اگر وظیفه ایجاد پیوند برای یک فروشگاه محلی به عنوان مثال  آجر و ملات یا تجارت منطقه خدماتی را دارید، مهم است که ارتباط پیوندها را درک کنید.  لینک های   محلی با این هدف انجام می شود که نشان دهد دیگران مرتبط با منطقه محلی به کسب و کار شما اعتماد یا تأیید می کنند.

 

متخصصان سئو محلی معمولاً به موارد زیر توجه می کنند:
  • تصحیح اطلاعات NAP (نام، آدرس، شماره تلفن)
  • ایجاد فهرستی از استنادها
  • ساختن محتوای hyperlocal
  • ایجاد کردن لینک از وب سایت های منطقه محلی

همه این وظایف به منظور ایجاد حضور در SERP برای عبارات محلی در بسته نقشه محلی با نمایه های کسب و کار Google . و نتایج جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی محلی انجام می شود.

هنگام کسب لینک های محلی، سعی کنید روی موارد زیر تمرکز کنید:
  • بازگشت به صفحه موقعیت مکانی خود یا مرتبط ترین صفحه مربوط به بک لینک.
    اطمینان از وجود نوعی CTA در صفحه پیوند داده شده.
  • وب‌سایت‌های منطقه محلی خاص شما ممکن است دارای یک سایت بسیار معتبر نباشند. ممکن است خودشان کوچک باشند.

روی معیارهای پیوند مانند DA برای سایت های بومی سازی شده تمرکز نکنید.

حتی اگر یک وب سایت دارای DA پایین باشد، دریافت لینک از آنها ممکن است ارزشمندتر از فوربس، هافینگتون پست یا نیویورک تایمز باشد، صرفاً به این دلیل که آنها در بازار کوچک شما تأثیر دارند و به آن مربوط هستند.

در حالی که گرفتن لینک های بزرگ از سایت های بسیار معتبر همیشه عالی است، درک محدودیت هایی که کسب و کارهای محلی با آن دست و پنجه نرم می کنند مهم است – و اغلب کمبود بودجه برای تولید نوع محتوایی که این ناشران بزرگ به دنبال آن هستند. برای.

تعیین اهداف بزرگ بسیار خوب است، اما باید پارامترهایی را که با آنها کار می کنیم، درک کنیم.

یک کسب و کار محلی فقط در محدوده فضای محلی که در آن قرار دارد تجارت می کند، بنابراین کسب و کار در سانفرانسیسکو و دریافت ترافیک از نیویورک ممکن است در نهایت بی ارزش باشد.

با ساختن نقل قول ها شروع کنید

 

ایجاد استناد، یافتن دایرکتوری های عمومی، دایرکتوری های خاص و تصحیح اطلاعاتی که در حال حاضر در آن هستید به شما کمک می کند تا شروع کنید.

نقل‌قول‌ها بسیار عالی هستند زیرا به شما امکان می‌دهند پیوندی را در برخی از وب‌سایت‌های نسبتاً مناسب قرار دهید، جایی که اطلاعات کلیدی کسب‌وکار شما ممکن است توسط برخی از جستجوگران مشاهده شود، اگر جستجو در رقابت به اندازه کافی کم باشد.

خدماتی که به شما در مقابله با استناد سازی کمک می کند عبارتند از:

 

  • Yext
  • Moz Loca
  • روشن محلی
  • وایت اسپارک

اینها همه پلتفرم های عالی هستند که من برای استناد سازی و ممیزی استفاده کرده ام.

هنگام شروع کار با یکی از این ابزارها، به دایرکتوری های موجود در پایگاه داده آنها توجه کنید.

فرصت ها کجا هستند؟ هر جایی که بتوانید آنها را پیدا کنید!

 

“چه کسی به یک ساندویچ فروشی لینک می دهد؟” – متخصص سئو ناشناس

یک ایده رایج در اطراف وجود دارد که ایجاد  لینک محلی ممکن است مفید نباشد، ممکن است طبیعی نباشد، یا (در برخی موارد) ممکن است غیرممکن به نظر برسد.

اما به همین دلیل است که کسانی که سئو محلی انجام می دهند ممکن است نیاز به خلاقیت بیشتری نسبت به کسانی که سئو یک برند غول پیکر را انجام می دهند، باشند.

فرصت‌های پیوند محلی ممکن است تنوعی مشابه گزینه‌های پیوند ملی یا جهانی نداشته باشند. شما در حال مبارزه برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی هایپرمحلی هستید که معمولاً حجم جستجوی زیادی ندارند، و برای شروع با وب سایت هایی با قدرت پایین کار خواهید کرد.

 

برای پاسخ به نقل قول ناشناس بالا، در اینجا انواع پیوندهای محلی وجود دارد که می توانید برای یک ساندویچ فروشی ایجاد کنید:
  • روزنامه‌های محلی یا رسانه‌هایی که ویژگی‌هایی را در مورد غذاهای محلی انجام می‌دهند.
  • وبلاگ نویسان محلی که تعداد کمی از دنبال کنندگان دارند اما کل دنبال کنندگان در منطقه هدف شما هستند.
  • صفحات رویدادهای محلی که مطالبی را درباره کارهایی که باید در یک منطقه انجام دهید می نویسند – سایت های گردشگری، فهرست راهنمای مرکز شهر، اتاق های بازرگانی و غیره.
  • سایر مشاغل محلی که دارای وب سایت هستند و برای داشتن صفحه “شریک های محلی” یا صفحه “کسب و کارهای مورد علاقه ما” باز هستند.
  • موسسات خیریه محلی که مالک کسب و کار می تواند از آنها حمایت مالی کند یا برای آن داوطلب شود، یک صفحه داوطلبان برجسته را ارائه می دهند.
  • وب سایت های گردشگری.
  • سازمان های محلی و سایت های گروهی.

 

اگر سئو را برای یک فضای محلی انجام می دهید، مهم است که بدانید محدودیت های آن فضای محلی کجاست و آن فضا را  هدف خود قرار دهید.

هر کاری که برای ترویج این کسب و کار انجام می دهید در محدوده شعاع شما وجود دارد.

درک محدودیت‌های خود به شما این امکان را می‌دهد که خلاقانه‌تر فکر کنید و به طور مؤثر فرصت‌هایی را در آن فضا پیدا کنید، که در نهایت منجر به بیشترین ارزش برای وب‌سایت تجاری شما می‌شود.

با استفاده از ابزار های آنلاین به تحقیقات محلی رقبا بپردازید.

 

از زمانی که من به یاد دارم، Ahrefs و Majestic استاندارد برای تحقیقات پیوند بوده اند.

با این حال، شایان ذکر است که Semrush راه طولانی را با ارتقای پایگاه داده خود پیموده است و اکنون ادعا می کند که بزرگترین پایگاه داده بک لینک را دارد. گاهی اوقات استفاده از چندین ابزار ایده خوبی است!

برای شروع ساختن فهرستی از مشتریان بالقوه، ابتدا باید بدانید که کسب و کار در کجای فضای خود قرار دارد و چقدر رقابتی خواهد بود تا در حرکت رو به جلو رتبه بندی شود.

با شرایطی شروع کنید که معتقدید بیشترین ارزش را برای کسب و کار شما دارند. سپس ببینید کدام کسب و کارها در حال حاضر در صفحه اول SERP ها رتبه بندی می کنند.

لیستی از وب سایت ها را جمع آوری کنید و ببینید که آنها در گذشته چه پیوندهایی به دست آورده اند.

پیوندهای متقابل بین آنها و پیوندهای مختلفی که به دست آورده اند را مقایسه کنید.

اینها رقبای مستقیم هستند، بنابراین بیشتر پیوندها به تجارت خاصی که روی آن کار می کنید مربوط می شود.

لیست هایی را که جمع آوری کرده اید با نمایه پیوند سایتی که در حال حاضر روی آن کار می کنید مقایسه کنید و ببینید کجا کمبود دارید.

اگر بتوانید تمام لینک هایی را که  رقبای شما به دست  آورده اند به دست آورید، در این صورت می توانید  با آنها به رقابت بپردازید و بتوانید از آنها جلو بزنید.

چگونه فرصت های پیوند بیشتری پیدا کنیم

 

سایر مشاغل محلی و جایی که آنها پوشش مطبوعاتی کسب کرده اند را کاوش کنید.

انجام این کار به شما کمک می کند بفهمید که چگونه شرکت های دیگری که در صنعت ما نیستند. پیوندهایی را در همان فضای محلی ایجاد کرده اند.

با نگاه کردن به کسب و کارهای پرطرفدار به طور کلی در فضای محلی خود، می توانیم شروع به یافتن برخی از ثمرات کم ارزش فرصت برای ایجاد.

لینک ها و یافتن نویسندگان محلی، وبلاگ های محلی، و به طور کلی سایت هایی کنیم .که می خواهند (یا از آنها حمایت کرده اند) مشاغل محلی در

گذشته. روش دیگری که من استفاده کرده ام  پیدا کردن مشاغل با بازدید و  ظرفیت زیاد است که با  برسی آن وبسایت به لینک  های ایجاد شده برای آن پی بردم که از کجاها به این وبسایت لینک و بک لینک ایجاد شده است.

یکی از راه هایی که می توانید یک کسب و کار پرکشش پیدا کنید، از طریق سایت های بررسی مانند Yelp است

به Yelp بروید و در شهر خود جستجو کنید و بر اساس بیشترین بازبینی کسب و کار فیلتر کنید.

این کسب‌وکارها ممکن است اصلاً به ارزش پیشنهادی شما مرتبط نباشند،

اما اطلاعات زیادی در مورد فرصت‌های تبلیغاتی برای سایت شما در فضای محلی ارائه می‌دهند.

برسی کسب و کارهای محلی.

 

 

برسی کسب و کارهای محلی

 

برای مثال یکی از بهترین کسب و کار بررسی شده  توسط ما  متعلق به ایالت سانفرانسیسکو است که مربوط به یک نانوایی  به نام تارتین بود.

اگر این سایت را در ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک Ahrefs قرار دهید  ممکن است از نتایجی که  میبینید شگفت زده شوید.

به گزارش Ahrefs، این وب سایت بیش از 3000 لینک دارد. من بیش از حد حاضرم با شما شرط ببندم که همه اینها به غذا مربوط نمی شود.

اگر با یک رستوران کوچک کار می‌کنید، اکنون معدن طلایی از لینک‌های بالقوه‌ای دارید

که محلی با فضای شما هستند، حتی اگر همان نوع غذا را ارائه نمی‌دهید.

 

 

از این روش برای کسب‌وکارهایی که بیشترین بازبینی‌ها را دریافت کرده‌اند. و کسب‌وکارهایی در تعداد انگشت شماری عمودی مختلف برای دریافت پیوندهای بالقوه مختلف استفاده کنید.

 

وقتی این لیست ها را مرور می کنید، پیوندهایی پیدا می کنید که کاملاً نامرتبط یا غیرقابل دسترسی هستند. اما این اشکالی ندارد.

تمام هدف این تمرین این است که الماس های کمی را در زمخت پیدا کنید. و با کسانی که در منطقه محلی هستند که در صورت امکان نفوذ دارند ارتباط برقرار کنید.

 

نتیجه : در این آموزش سعی شد به معرفی لینک سازی محلی بپردازیم امیدواریم از این پست خوشتان آمده باشد

 

 

18رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: