جدول محتوایی

بهترین سرور های Minecraft در سال 2022

بهترین سرور های Minecraft کدامند؟ سرورها دنیا را می چرخانند. یا حداقل، دنیای Minecraft. بر کسی پوشیده نیست که جامعه رایانه های شخصی دارای بیشترین گیمر های جهان است. Minecraft که بهشت هنرمندان معماری است، یک خروجی خلاقانه عالی برای بازیکنانی بوده که میخواهند یک دنیای دیجیتال با سلایق خود بسازند.

هر سرور Minecraft دنیای چند نفره مستقل خودش است، با قوانین، سبک بازی و افزاد خاص خود. ما به دنبال یافتن بهترین ها سرور های این بازی هستیم.

اگر میخواهید سرور شخصی خودتان را با تنظیمات دلخواه بسازید، باید یک سرور مجازی مخصوص گیم تهیه کنید. برای بازدید از پلن های گیم سرور ایرانیکا وارد این لینک شوید.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که سرورهای مختلف گاهی اوقات می توانند از نسخه های قدیمی Minecraft استفاده کنند. تعداد زیادی به پچ فعلی 1.18 به روز رسانی کرده اند، اما بسیاری از سرورهای محبوب دیگر در حال حاضر به نسخه های قدیمی بازی پایبند هستند.

 

Minecraft-PNG-Image

 

1. MINEPLEX

 

Minecraft-servers-Mineplex

 

IP: eu.mineplex.com

Server: Minecraft survival server

Mineplex بزرگترین سرور Minecraft موجود است. Mineplex شامل چندین بخش و منطقه برای انواع بازیکنان است. بصورت لحظه ای بیش از هزاران بازیکن در این سرور بازی میکنند.

از آنجایی که تعداد زیادی گیمر در آن حضور دارند، شما بطور تضمینی هر لحظه که وارد سرور شوید افرادی هستند که با آنها بازی کنید.

 

2. BRAWL

 

Minecraft-servers-Brawl-900x507

 

IP: brawl.com

Server: Minecraft battle royale server

اگر یک گیمر Minecraft هستید و به بازی های شوتر مثل Call of Duty علاقه دارید، Brawl یکی از بهترین سرورهای Minecraft برای شماست.

شما میتوانید انواع حالت های FPS را در این سرور تجربه کنید. دارا بودن سبک هایی از جمله بتل رویال، این سرور را نسبت به رقبا متمایز میکند.

 

 

3. GRAND THEFT MINECART

 

Minecraft-servers-Grand-Theft-Minecart-900x507

 

IP: mc-gtm.net

Server: Minecraft survival server

سرور Grand Theft Minecart دو تا از بزرگترین بازی‌های رایانه‌ ای را با هم ترکیب میکند: Minecraft و Grand Theft Auto. در این سرور میتوانید خانه داشته باشید، از اسلحه استفاده کنید و با پلیس ها درگیر شوید. در کل می توانید تجربه فوق العاده ای از GTA را در اینجا تجربه کنید.

 

4. MINEWIND

 

Minecraft-servers-Minewind-900x507

 

IP: minescape.me

Server: Minecraft RPG server

انتظار تجربه ای خاص در سرور Minewind نداشته باشید. در عوض، یک زمین بازی پر هیجان باید برای زنده ماندن تلاش کنید. هدف شما ساده است: سعی کنید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید. شما همچنین در مقابل اوباش بی شمار Minecraft، دابل کراسرها و قاتلان قرار خواهید گرفت.

 

5. AMONG US PERFORMIUM

 

Minecraft-servers-Zerominr-900x507

 

IP: mc.performium.net

Server: Minecraft Among Us server

Minecraft و Among Us دو تا از محبوب‌ترین بازی‌های جهان در حال حاضر هستند. از آنجایی که Minecraft دارای امکانات خلاقانه‌ی فراوانی است و Among Us سبک بازی ساده‌ ای دارد اکثر علاقمندان راهشان به این سرورمی رسد. نقشه‌ های Among Us Minecraft زیادی برای بازی وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید روی یک سرورعمومی بروید و با افراد دیگر بازی کنید، سرورAmong Us RGA Minecraft برای همه باز است و برای بازی نیازی به مود خاصی نداردید.

 

سرور های محبوب دیگر Minecraft :

 

6. ZERO.MINR – آی پی : zero.minr.org / سرور : Minecraft parkour server

7. PIRATECRAFT – آی پی : mc.piratemc.com / سرور : Minecraft RPG server

8. HYPIXEL – آی پی : mc.hypixel.net / سرور : Minecraft skyblock server

9. HYPIXEL – آی پی : mc.hypixel.net / سرور : Minecraft skyblock server

10. MINECRAFT MIDDLE EARTH – آی پی : build.mcmiddleearth.com / سرور : Minecraft RPG server


 

جمع بندی

در این پست سعی کردیم، بهترین و محبوبترین سرور های بازی Minecraft را معرفی کنیم. برای بازی در این سرور ها کافیست از IP سرور دلخواه خود در بازی استفاده کنید تا به آن متصل شوید.

 

44رای - امتیاز 4.3 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: