جدول محتوایی

آموزش دریافت انگور در آپدیت ماینکرافت 1.19

انواع مختلف پوشش گیاهی در آپدیت Minecraft 1.19 موجود است. دنیای ماسه‌بازی وسیع ماینکرفت، مملو از درختان، بلوک‌های چمن، گیاهان آبزی و غیره است. در این مقاله از سری مقالات ایرانیکاسرور به نحوه دریافت انگور ماینکرافت می پردازیم.

انگور ماینکرافت یکی از بلوک های گیاهی است که روی درختان رشد می کند. آنها یک ویژگی قابل توجه هستند زیرا ظاهر بیوم را بهبود می بخشند و آن را وحشی تر و متراکم تر نشان می دهند.

انگورها فقط روی درختان خاصی رشد می‌کنند و طول، تراکم و رنگ آن‌ها به بیومی که در آن رشد می‌کنند بستگی دارد.

با این حال، اگر بازیکنان بخواهند انگور را از درختان به دست آورند، ابتدا باید ابزار خاصی را تهیه کنند.

 

محل تولید انگور ماینکرافت

انگور ماینکرافت

انگورها به طور طبیعی در جنگل‌ها، مرداب‌ها، باتلاق‌های حرا و بیوم غارهای سرسبز تولید می‌شوند. باتلاق‌های جنگلی و حرا پرجمعیت هستند و انبوهی از درختان انگور از درختان آویزان شده‌اند. آنها همچنین می توانند در معابد جنگل و در عمارت های جنگلی پیدا شوند.

 

آموزش دریافت انگور ماینکرافت در هر دو نسخه با استفاده از tools

روند دریافت انگور ماینکرافت بسته به نسخه بازی می تواند کمی متفاوت باشد. در هر دو نسخه، زمانی که یک بازیکن سعی می کند بلوک را با دست یا با استفاده از هر ابزار اصلی بدست آورد، به سادگی شکسته می شود و به عنوان یک آیتم حذف نمی شود. برای به دست آوردن آن، بازیکنان به ابزار خاصی به نام Shears یا قیچی نیاز دارند.

قیچی برای به دست آوردن بلوک هایی مانند انگور، گلسنگ درخشان و سایر گیاهان انگور مانند در بازی استفاده می شود.

این ابزار با ترکیب دو شمش آهنی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته اند ساخته می شود. آنها همچنین برای بریدن پشم از گوسفند و ایجاد کدو تنبل تراشیده شده استفاده می شوند.

 

انگور ماینکرافت

با این ابزار بازیکنان به راحتی می توانند انگورها را بشکنند و در بازی به دست آورند. در نسخه جاوا، این تنها راه برای به دست آوردن بلوک های انگور است.

هیچ ابزار یا روش دیگری وجود ندارد که از طریق آن آنها به عنوان یک آیتم برای جمع آوری بازیکنان رها شوند.

با این حال، در Bedrock Edition این امر کمی متفاوت است. برای شکستن و به دست آوردن انگور در این نسخه نیز می توان از تبر با طلسم لمسی ابریشمی استفاده کرد.

طلسم لمس ابریشم ابزارها را قادر می‌سازد تا در برابر بلوک‌های شکننده مانند انگور مهارت داشته باشند.

از این رو، با یک تبر مسحور، بازیکنان می توانند انگورها را در Bedrock Edition بدست آورند.

اگر بازیکنان بخواهند بارهای انگور را در یک لحظه بدست آورند، می توانند از افسون کارایی روی قیچی استفاده کنند. سطح 2 از افسون بهره وری به درختان انگور اجازه می دهد تا فورا شکسته شوند.

با استفاده از قیچی، بازیکنان همچنین مزارع انگور را در گذشته ایجاد کرده‌اند که در آن این گیاهان رشد می‌کنند و بازیکنان به‌طور خودکار کلیک چپ ماوس خود را قفل می‌کنند تا به شکستن و به دست آوردن این بلوک‌ها ادامه دهند در حالی که به تدریج از طریق کانال آب جریان می‌یابند.

 

دریافت انگور از تاجر سرگردان

 

از طرف دیگر، بازیکنان همچنین می توانند از یک تاجر سرگردان، انگور را دریافت کنند. این فرد یک انگور را با یک زمرد معامله می کنند. اگر تاجر سرگردان در یک زیستگاه جنگلی تخم ریزی کند، شانس بیشتری برای دادن انگور دارد.

جمع بندی

در این مقاله به دریافت انگور ماینکرفت از تاجر سرگردان، با استفاده از قیچی  و یا تبر مسحور پرداختیم. موفق باشید.

 

21رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: