جدول محتوایی

آپدیت های ماینکرافت

ماینکرافت یکی از طولانی ترین و عمومی ترین چرخه های توسعه را در تمام تاریخ چند دهه بازی دارد. با مشاهده آپدیت های ثابت از زمان انتشار رسمی بیش از یک دهه پیش، هیچ کمبودی در آپدیت های مهم و تأثیرگذار در تاریخچه ماینکرافت وجود ندارد.

اما کدام یک از این به روز رسانی ها بهترین هستند؟ کدامیک بیشتر بر وضعیت فعلی بازی تأثیرگذار بودند؟ در این مقاله می توانید لیستی از 7 تا از بهترین و مهم ترین آپدیت های تاریخ ماینکرافت را پیدا ببینید.

 

7 تا از بهترین آپدیت های ماینکرافت تا زمان انتشار Minecraft 1.19

7) 1.15: به روز رسانی The Buzzy Bees

همانطور که از نام آپدیت مشخص است، تغییر اصلی 1.15 زنبورهای بازی و آیتم ها و بلوک های مرتبط با آنها بودند.

آپدیت 1.15 ماینکرافت

مهمترین این اضافات با اختلاف بلوک عسلی است. این بلوک به ایجاد انقلابی در توانایی‌های مهندسان رداستون کمک کرده است، به‌ویژه زمانی که با بلوک اسلایم در Minecraft ترکیب شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این آپدیت ماینکرافت، تعداد انبوه رفع اشکالات بود. با رفع بیش از 300 باگ شناخته شده توسط این به روز رسانی، این به روز رسانی یکی از بهترین ها برای کمک هموار کردن بسیاری از باگ های بازی بود.

 

6) 1.9: آپدیت Combat ماینکرافت

آپدیت 1.9 Combat بحث‌برانگیزترین در میان بسیاری از موارد اضافه شده ماینکرافت است، اگرچه مشکلات اخیر با 1.19 The Wild Update تقریباً آن را تغییر داده است. به نظر می رسد Mojang با به روز رسانی هایی که دارای 9 هستند، مشکلات زیادی دارد.

به‌روزرسانی Combat به طور کامل مکانیک‌های رزمی را که در نسخه جاوا به نمایش گذاشته شده بود تغییر داد و واکنش‌ها به قدری فوری و شدید بود که نسخه Bedrock این تغییرات را نداد.

آپدیت 1.9

علاوه بر این، بسیاری از بازیکنان PvP هاردکور بازی هنوز روی سرورهایی با سخت افزار قبل از 1.9 بازی می کنند. تغییرات دیگری در این به‌روزرسانی یافت می‌شود.

بخوانید : 12 تا از بهترین ماد های ماینکرافت

5) 1.5: آپدیت ماینکرافت Redstone

اهمیت به‌روزرسانی Redstone برای وضعیت فعلی بازی قابل اغراق نیست. این به‌روزرسانی بسیاری از اجزای redstone را که برای مزارع خودکار موجود بازی حیاتی هستند، مانند ریل‌های فعال، بلوک‌های قرمز، قطره چکان، مقایسه‌کننده‌ها، صفحات فشار وزنی و قیف اضافه کرد.

آپدیت 1.5 ماینکرافت

علاوه بر این، این به روز رسانی کوارتز را به Nether و تمام بلوک های مختلف اضافه کرد. بدون این به روز رسانی، بازی به هیچ وجه اتوماسیونی که دارد نخواهد داشت.

همچنین به دلیل کارهای وحشیانه ای که بازیکنان توانسته اند با رداستون در بازی انجام دهند، تمام توجه رسانه ها را در طول سال ها به خود جلب نکرده است، و شناخته شده ترین این تغییرات پخش مجدد Pokemon Red در Minecraft است.

 

4) 1.11: به روز رسانی Exploration

Minecraft 1.11 که با نام Exploration نیز شناخته می شود، بسیاری از ساختارها و دشمنان جالب و هیجان انگیز بازی را اضافه کرد. این به‌روزرسانی جعبه‌های شالکر را اضافه کرد و در نهایت به بازیکنان دلیلی برای شکار شالک‌ها در شهرهای انتهایی اضافه‌شده در به‌روزرسانی 1.9 داد.

1.11: The Exploration Update

نقشه اصلی به روز رسانی، و ساختاری که به روز رسانی نام آن را داده است، عمارت جنگلی است. این سازه‌های کمیاب باید توسط بازیکنان جستجو شوند، از این رو به‌روزرسانی Exploration به عنوان یک نام است. آنها همچنین ایلاگرهای جدید را به نمایش می گذارند.

دیگر اضافه‌شده‌های این به‌روزرسانی، لاماها، و نقشه‌های اکتشافی هستند که به بازیکنان کمک می‌کنند تا این عمارت‌های جنگلی را پیدا کنند. این به‌روزرسانی همچنین یکی از مهم‌ترین بلوک‌های سیستم‌های رداستون مدرن را اضافه کرد: observer.

3) 1.17: غارها و صخره ها قسمت های یک و دو

Caves and Cliffs باید یکی از هیپ ترین به روز رسانی های تاریخ بازی باشد. قبل از اینکه به سه قسمت تقسیم شود: قسمت اول، قسمت دوم و به روز رسانی Wild ، قول داده بود که تقریباً کل جهان را اصلاح کند.

آپدیت ماینکرافت 1.17

در حالی که از نظر فنی دو آپدیت جداگانه، Caves and Cliffs Parts One و Two از نظر موضوعی به قدری شبیه هستند که می‌توان آن‌ها را یک تعمیر اساسی بزرگ در نظر گرفت.

قسمت اول دیپ اسلیت، خزه، ژئود، مس و axolotl مورد علاقه طرفداران را اضافه کرد. همچنین عینک‌های جاسوسی را اضافه کرد که هم آمتیست و هم مس را مورد استفاده قرار می‌دهند و میله‌های صاعقه‌گیر برای محافظت از ساختمان‌های قابل اشتعال در برابر آتش گرفتن توسط رعد و برق.

قسمت دوم، حداقل از نظر بصری، بسیار جالب‌تر است. این به طور کامل نسل ماور جهان را بازسازی کرد. نسل غار تغییر کرد و سه بیوم غار جدید اضافه شد: غارهای قطره‌ای، غارهای سرسبز و غارهای پرآب. کوه ها بلندتر شدند و بیوم های جدید غار اضافه شدند.

تنها جنبه بحث‌برانگیز این آپدیت های ماینکرافت این بود که شهرهای تاریک عمیق و باستانی و Warden برای هر دو بخش به تعویق افتادند و به مدت دو سال در سال 2022 به عقب رانده شدند.

علاوه بر این، غارها و صخره ها تولید سنگ معدن را اصلاح کردند، و یافتن زغال سنگ را در اعماق جهان که در آن بیشتر بازیکنان معدن استخراج می کنند، بسیار نادرتر ساختند، و در نتیجه یافتن زغال سنگ در تعداد زیاد سخت تر شد.

 

2) 1.16: به روز رسانی Nether

1.16 ممکن است آپدیت مورد علاقه طرفداران ماینکرافت باشد. این بازی Nether را کاملاً بازنگری کرد و آن را تبدیل به ابعادی کرد که بازیکنان ممکن است بخواهند زمان خود را در آن بگذرانند تا اینکه بازیکنان باید یک بار به آن بروند تا بازی را شکست دهند. چهار بیوم جدید Nether اضافه شد، جنگل های زرشکی، جنگل های تاب خورده، دلتاهای بازالت و دره های شنی روح.

آپدیت 1.16

علاوه بر این، این به‌روزرسانی یکی از جالب‌ترین ساختارهای موجود در بازی را اضافه کرد. از جمله بقایای سنگر و ساکنان پیگلین غیرمرده آنها، که بازیکنان می‌توانند با استفاده از طلا با آن‌ها معامله کنند.

این به روز رسانی مواد Netherite را نیز اضافه کرد و سرانجام پس از بیش از یک دهه با در نظر گرفتن نسخه های بتا بازی، الماس را به عنوان بهترین ماده در بازی از رده خارج کرد.

آتش روح نیز در این به روز رسانی اضافه شده است. که به بازیکنان یک نوع آتش جدید با درخشش آبی سرد به جای آتش معمولی نارنجی-قرمز می دهد.

از آنجایی که تلاش برای استفاده از تخت منجر به انفجاری عظیم می‌شود، بالاخره راهی به بازیکنان داده شد تا spawn خود را در Nether قرار دهند. بازیکنان می توانند یک لنگر respawn را با گلوستون بسازند و شارژ کنند، که مانند یک تخت برای تنظیم نقطه تخم ریزی بازیکنان عمل می کند.

 

1) 1.14: روستا و غارت (Village and Pillage)

اگر نسخه 1.16 مورد علاقه شما نیست، به‌روزرسانی The Village and Pillage احتمالاً مهم‌ترین به‌روزرسانی برای برخی از مکانیک‌ها و سیستم‌های نمادین بازی است.

Minecraft 1.14

این به روز رسانی زبان طراحی روستاها و روستاییان را بازنگری کرد. دهکده ها و روستائیانی وجود دارند که به روستاها کمک می کنند تا احساس منحصر به فرد و واقعی تر داشته باشند.

این آپدیت ماینکرافت، تجارت روستایی را بازسازی کرد و آن را برای بازیکنان بسیار قدرتمند تر و بهینه ترکرد. و آن را به یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت برخی از بهترین آیتم‌های بازی تبدیل کرد. این به روز رسانی به تنهایی تالارهای معاملاتی روستاییان را به یکی از مهم ترین چیزها برای بازیکنان تبدیل کرد.

 

65رای - امتیاز 4 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: