جدول محتوایی

بهترین تنظیمات برای آپدیت 1.19 ماینکرافت | تنظیمات ماینکرافت

در صورتی که تنظیمات ماینکرافت در بالا ترین کیفیت خود باشند، این بازی بسیار زیبا و چشم نواز است. با این حال، بدون شک برخی از دستگاه ها وجود دارند که به سادگی نمی توانند بازی را در این سطح اجرا کنند.

در حالی که تنظیماتی وجود دارد که می توان آنها را تغییر داد تا عملکرد بازی افزایش یابد، گزینه های زیادی برای بازیکنان وجود دارد – که می تواند تغییر هر چیزی را به یک کار دلهره آور تبدیل کند.

در بخش زیر، بازیکنان می‌توانند راهنمای نحوه بهینه‌سازی تنظیمات Minecraft Pocket Edition برای به حداکثر رساندن نرخ فریم خود را بیابند. اینکار به آن‌ها کمک می‌کند حتی اگر از دستگاه‌های رده پایین‌تر استفاده می‌کنند، تجربه بازی خود را افزایش دهند.

بهترین تنظیمات برای دریافت فریم ریت بالا در Minecraft PE 1.19

 

تب پروفایل (profile):

lag-wise یکی از تنظیمات فوق العاده مهم است که در تب پروفایل و زیر بخش عمومی قرار دارد.

این گزینه باعث می شود تا بازی فقط از وای فای  یا از  فقط داده های تلفن همراه استفاده می کند.

 

اجبار کردن بازی به استفاده از وای فای فقط می‌تواند باعث ایجاد لگ در سرورهای چندنفره شود، بخصوص اگر اتصال سرعت پایینی داشته باشد، مانند آنچه در اتصالات وای فای عمومی یافت می‌شود.

اگر بازیکنان مقدار زیادی داده همراه داشته باشند، می توانند به بازی اجازه استفاده از آن را بدهند.

این بدان معناست که در سرورهای چندنفره در هنگام بیرون رفتن، شاهد لگ های کمتری خواهند بود، زیرا سرعت‌ داده های همراه تقریباً همیشه سرعت بالاتری نسبت به اتصالات وای فای عمومی رایگان دارند.

 

تب ویدیو (video):

 

همانطور که انتظار می رود، بسیاری از تنظیماتی که بازیکنان می توانند تغییر دهند و بر عملکرد گیمر تأثیر می گذارد را می توان در زیر General در تب Video پیدا کرد.

 

Screen Animations اولین گزینه ای است که شما در لیست می بینید.

این گزینه،  انیمیشن‌هایی را که هر زمان که بازیکن وارد یا خارج از رابط کاربری صفحه نمایش می‌شود، مانند باز کردن موجودی یا باز کردن یا بستن رابط قفسه سینه، فعال یا خاموش می‌کند.

گزینه بعدی که مشاهده می کنید، بخش بزرگی از تنظیمات است که بیشتر ظاهر بصری بازی را کنترل می کند. این بلوک با برگ های فانتزی شروع می شود و با گرافیک های فانتزی به پایان می رسد.

Fancy Leaves به برگ‌های بازی اجازه می‌دهد شفاف باشند، Fancy Bubbles  گرافیک حباب بازی را تغییر می‌دهد، Render Clouds نحوه/اگر نمایش ابرها را کنترل می‌کند و Beautiful Skies کنترل می‌کند که آیا خورشید، ماه و ستاره‌ها اصلاً رندر شوند.

Smooth Lighting توانایی بازی را برای صاف کردن تغییرات نور بین بلوک ها کنترل می کند و گرافیک فانتزی به طور کلی بسیاری از جنبه های جزئی بازی را برای افزایش نرخ فریم تغییر می دهد.

 

بازیکنان باید فقط برخی از این موارد را خاموش کنند تا ببینند آیا می‌توانند برخی از جنبه‌های بازی را به بهترین شکل ظاهر کنند و در عین حال فریم ریت خوبی نیز دریافت کنند. خاموش کردن همه آنها بهترین گزینه برای فریم های بالا است، اما منجر به ظاهر زشت بازی می شود.

 

 

آخرین چیزی که ممکن است بر عملکرد دستگاه در این لیست تأثیر بگذارد، گزینه Render Distance است.

تا زمانی که بازی در حال اجرا است، تکه‌های دور ظاهر می‌شوند. فواصل رندر طولانی تاثیر زیادی بر عملکرد بازی خواهد داشت، در حالی که فاصله های رندر کوتاه می تواند به اجرای روان بازی کمک کند.

جمع بندی

برای تجربه ی کاربری بهتر و روان تر در ماینکرافت، بهینه سازی تنظیمات بسیار حیاتی است. در این مقاله به آموزش بهبود تنظیمات ماینکرافت پرداختیم. موفق باشید!

 

 

52رای - امتیاز 4.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: