جدول محتوایی

معرفی

Minecraft Legends،ماینکرافت لجندز آخرین اسپین آف شاهکار ساخت Mojang، بلوک های مورد علاقه شما را برای نبرد به کار می گیرد. دوران مشت زدن آرام درختان و خانه سازی گذشته است. در Legends، شما در Minecrafting با کار های بیشتری شرکت خواهید کرد. شما اوباش را برای رویارویی با نیروهای متجاوز مهاجمان پیگلین به هم می‌زنید و برای بقای خود دنیای Minecraft مبارزه خواهید کرد.

از زمان اولین رونمایی، Mojang به آرامی جزئیات Legends را برای ما منتشر کرد. اما با انتشار قریب‌الوقوع، دروازه‌ها باز هستند. ما گزارشی از نحوه بازی شما، نیروهایی که در کنار آنها خواهید جنگید و دشمنان Piglin که با آنها روبرو خواهید شد را ثبت کرده ایم. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون درباره Minecraft Legends می دانیم.

خرید گیم سرور

آیا ماینکرافت لجندز تاریخ انتشار دارد؟

Minecraft Legends در 18 آوریل 2023 بر روی رایانه شخصی، کنسول ها عرضه می شود و در Xbox Game Pass گنجانده می شود.

ماینکرافت لجندز

چه نوع واحدهایی در Minecraft Legends خواهند بود؟

علاوه بر بیرون کشیدن انواع اوباش موجود از Minecraft وانیلی، ماینکرافت لجندز برخی از موجودات کاملاً اصلی را هم برای فرماندهی بازیکن و هم برای مبارزه با آنها اضافه می کند.

برای نیروهای خود بازیکن، علاوه بر اوباش های کلاسیک Minecraft مانند روستاییان، اسکلت ها و خزنده ها، قهرمان می تواند انواع مختلفی از گولم ها را نیز بیاورد که هر کدام نقاط قوت خود را دارند. دنیس ریس، تهیه‌کننده اجرایی Minecraft Legends، توضیح می‌دهد که چگونه گولم‌های سنگ‌فرش در از بین بردن سازه‌های دشمن مؤثر هستند، در حالی که اگر به یک واحد دوردار نیاز دارید، پلانک گولم‌های پرتابه‌ای انتخاب خوبی هستند.

نیروهای دشمن پیگلین نیز در حال گسترش صفوف خود با برخی موارد جدید هستند. ارتش های پیگلین ظاهراً به «هوردها» تقسیم خواهند شد که هر کدام تخصص و تمرکز خاص خود را دارند. برای مثال، Horde of the Bastion به سمت ساختارهای دفاعی بیشتری گرایش دارد. احتمالاً، هوردهای مختلف بر واحدهای مختلف پیگلین نیز تأکید می‌کنند، مانند «pigmadillo» بزرگ که به شکل یک توپ ویران می‌پیچد، یا «کبودی‌هایی» که دو تیغ غول‌پیکر را حمل می‌کنند.

آیا بازی چند نفره در ماینکرافت لجندز وجود دارد؟ کراس پلی؟

آره! ایکس باکس اعلام کرده است که Minecraft Legends دارای بازی چند نفره co-op و رقابتی خواهد بود. ما همچنین در برنامه Xbox Developer Direct متوجه شدیم که Minecraft Legends دارای یک حالت PVP است که در آن شما با یک تیم پایه‌ساز دیگر روبرو می‌شوید و سعی می‌کنید قبل از اینکه آنها بتوانند همین کار را با شما انجام دهند، پایگاه آنها را از بین ببرید. ما همچنین دیدیم که Piglins در طول بازی PVP فقط در کنار زمین نمی‌نشینند، زیرا آنها به دنبال حذف هر دو تیم هستند.

در مورد کراس‌پلی، می‌توانیم با خیال راحت شرط ببندیم. که حداقل بین پلتفرم‌های چندنفره بین بازیکنان PC و Xbox وجود خواهد داشت. از آنجایی که Mojang در نهایت چندنفره چندنفره را به Minecraft Dungeons برای رایانه شخصی و تمامی کنسول‌ها اضافه کرد، به نظر می‌رسد که امیدوار باشیم که در راه اندازی با Legends برای آن تلاش کند.

خرید سرور مجازی ایران

ماینکرافت لجندز

معلوم شد که Mojang خود ماینکرافت لجند را توسعه نمی دهد. این در واقع توسط Blackbird Interactive، استودیوی سازنده سیم‌کارت ساختارشکنی سفینه فضایی Hardspace: Shipbreaker ساخته شده است و همچنین روی RTS Crossfire: Legion کار می‌کند.

Mojang می‌گوید که BBI تیمی دارد. که به طور خاص برای کار بر روی Minecraft Legends اختصاص داده شده است و با وجود اینکه توسط تیم داخلی مدیریت نمی‌شود، مطمئناً به نظر می‌رسد که در دستان با تجربه به عنوان بخشی از یک سال شگفت‌انگیز برای بازی‌های استراتژیک است.

ممنون که مثل همیشه همراه ما بودید موفق و سربلند باشید D:

17رای - امتیاز 4.7 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: