جدول محتوایی

با درود امروز در کنار شما ایم تا با محبوب ترین بازی های آنلاین 2023 شما را آشنا کنیم با ما همراه باشید.

آیا به دنبال بازی های آنلاینی هستید که در گذشته بیشترین نصب را داشته اند؟ شما تنها فهرستی را که تا به حال به آن نیاز دارید با ده بازی برتر از شناخته شده ترین و کم تخصصی ترین ژانرهای بازی پیدا کرده اید. این لیست شامل بازی ها و لینک های دانلود برای رایانه شخصی، کنسول و دستگاه های تلفن همراه است.

امروزه بازی های انلاین جزو فعال ترین سرگرمی های افراد است نه تنها این بازی ها شما را سرگرم خواهد کرد بلکه شما را مجذوب خود خواهد کرد بازی هایی که با دوستان خود میتوانید به جنگ یکدیگر بروید یا با دیگران بجنگید با هم بازی کنید یا دنیایی جدید بسازید قطعا با دوستان خود این بازی ها را امتحان کنید چون ارزشش را داد.

خرید گیم سرور

برای شما ده عنوان برتر از محبوب ترین بازی های آنلاین 2023 را آماده کرده ایم :

10 – Call of Duty Warzone

بازی های آنلاین 2023

این آرزو می تواند توسط Call of Duty Warzone برآورده شود. این بازی که در مارس 2020 منتشر شد، سر و صدایی در بین جامعه جهانی بازی های آنلاین به پا کرد. این بازی معروف توسط Raven Software و Infinity Ward ساخته شده است. پس از آن این بازی توسط Activision منتشر شد. در حال حاضر حدود 6 میلیون نفر در حال انجام این بازی هستند. می‌توانید آن را روی پلی‌استیشن ۵ و همچنین بر روی بهترین کنسول‌های بازی بازی کنید.

9 – Among us

بازی های آنلاین 2023

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی فوق العاده Among Us را دانلود کنید. این بازی که در سال 2018 منتشر شد، با نقدهای مطلوبی از سوی جامعه گیمرها مواجه شد. این بازی چند نفره توسط Innersloth یکی از بهترین بازی‌سازان در ایالات متحده ساخته شده است

8 – Call of duty mobile

 

بازی های آنلاین 2023

استودیو TiMi و Activision در توسعه این بازی تیراندازی اول شخص رایگان با یکدیگر همکاری کردند. به‌علاوه، جامعه بازی‌ها از زمان انتشار اولیه‌اش در مورد آن سر و صدای زیادی کرده‌اند. علاوه بر این، این بازی در حال حاضر بیش از 15 میلیون بازیکن فعال ماهانه در سراسر جهان دارد. این بازی تنها یک سال پس از انتشار اولیه در اکتبر 2019 حدود 270 میلیون دانلود فعال دریافت کرد. این بازی در مجموع حدود 480 میلیون دلار در این مدت درآمد داشت.

خرید هاست وردپرس

7 – League of Legends

این بازی مدت زیادی است که وجود دارد، اما همچنان محبوب است. این کاملاً به بازیکنان بستگی دارد که قهرمانان خود را انتخاب کنند که در مرحله بعدی بازی با سایر قهرمانان رقابت خواهند کرد. حالت خیره کننده، گرافیک خیره کننده و هیجان زیادی در هر سطح و بازی دارد. این یک بازی اکشن به سبک RPG برای چندین بازیکن است.

6 – hearthStone

HearthStone یک آزمایش کوچک بود که توسط Blizzard Entertainment توسعه یافت. با این حال، موفقیت آمیز بود و اخیراً پخش شده است. هدف این بازی جمع آوری دسته کارت ها از قدرت ها و خانه های مختلف است. برای برنده شدن در بازی، از هر کارت برای کاهش زندگی و سلامت حریف استفاده می شود.
از آنجایی که دارای تعداد زیادی شخصیت از سری واقعی WoW است، این بازی رایگان در ابتدا با نام Heroes of Warcraft منتشر شد.

5 – Counter-Strike: Global Offensive

بازی های آنلاین 2023

تروریست ها و مبارزه با تروریسم تمرکز بازی هستند. جایی که بازیکنان باید بمب‌ گذاری هارا خنثی کنند، ماموریت‌ها را کامل کنند، مکان‌های امن را ایمن کنند، تروریست‌ها را از بین ببرند و از گروگان‌های نشان‌داده‌شده روی نقشه محافظت کنند. این یک بازی تیراندازی با چند نفره است.

4 – Fortnite Battle Royale

بازی های آنلاین 2023

این بازی از سال 2017 مورد علاقه بازیکنان بوده است، اما سال 2018 اوج محبوبیت را به خود اختصاص داده است. در نتیجه، از نظر تعداد و جلوه های دراماتیک همچنان پیشتاز است، اما محبوبیت آن چندان مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا فقط پسران را هدف قرار داده است، در حالی که PUBG هر دو جنس را هدف قرار داده است.

خرید سرور مجازی ایران

3 – Apex Legends

این بازی از زمان انتشار تا کنون خبرساز شده است. این بازی عالی برای افرادی است که از بازی های میدان جنگ به روز لذت می برند اما PUBG یا Fortnite بازی نمی کنند. شش تیم از بازیکنان وجود دارد که سه بازیکن در جزیره باقی می مانند تا منابع و سلاح های دیگر را برای مبارزه با تیم های دیگر جمع آوری کنند.

2 – Minecraft

بازی های آنلاین 2023

بازی بعدی با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شده است. این بازی دارای حالت‌های متعددی است که هر کدام از آن‌ها از بازیکنان می‌خواهد تا دنیای خود را بسازند، زنده بمانند و سازه‌های حیوانات، افراد و غذا را نگهداری کنند. این یک بازی سندباکس سه بعدی با قوانین کمی است که به بازیکنان اجازه می دهد هر کاری که می خواهند انجام دهند. یک حالت بقا، یک حالت ماجراجویی، یک حالت خلاقانه و یک حالت تماشاگر در بین حالت های مختلف آن وجود دارد.

1 – PUBG

بازی های آنلاین 2023

در سال 2022، این بدون شک پربازیگرترین بازی آنلاین است. هر روز که می گذرد، PUBG از نظر تعداد بازیکنان از انتظارات فراتر رفته و اینترنت را فرا گرفته است. در واقع، زره و H1Z1 به عنوان پایه‌ای برای PUBG حداکثر 99 بازیکن می توانند به طور همزمان از این بازی لذت ببرند. این بازی به دلیل داشتن گرافیک واقعی و نقشه و ماموریت با تعداد بیشتری از دشمنان که در میان بوته ها پنهان شده اند، طرفداران زیادی دارد. در صورتی که بازیکنان زنده بمانند و تمام دشمنان پنهان را از بین ببرند، در بازی برنده می شوند.

امیدوارم از این مقاله بازی های آنلاین 2023 لذت کافی را برده باشید ممنون که مثل همیشه همراه ما بودید D:

12رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!