جدول محتوایی

صفحه قفل آیفون در اندروید

اپل به تازگی ویجت های iOS 16 Lock Screen را در آیفون منتشر کرد. همانطور که میدانید گوشی‌های اندرویدی تفاوتهای زیادی با آیفون ها دارند از جمله صفحه قفل. اگر می خواهید همان صفحه قفل در آیفون را به گوشی اندرویدی خود اضافه کنید، به جای درستی آمده اید.

ویژگی ویجت های صفحه قفل هنوز در اندروید پشتیبانی نمی شود. اما قبل از آیفون، اندروید ویجت های Lock Screen را در سال 2012 با اندروید 4.2 jelly bean منتشر کرد. اما بعداً با اندروید 5.0 Lollipop این ویژگی ها را حذف کردند.

صفحه قفل آیفون

 

در این مقاله، در مورد نحوه اضافه کردن ویجت‌های Lock Screen به گوشی اندرویدی خود مانند سامسونگ، شیائومی، ریلمی، ویوو، اوپو، پوکو، موتورولا و … صحبت میکنیم.

 

اضافه کردن صفحه قفل آیفون به گوشی های اندرویدی

در گوشی های اندرویدی، ویجت های Lock Screen هنوز پشتیبانی نمی شوند. بنابراین اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، به یک برنامه برای اضافه کردن صفحه قفل آیفون به تلفن Android خود نیاز دارید. قبل از شروع این کار، باید بدانید که برای استفاده از این برنامه باید 1.49 دلار بپردازید. خبر خوب این است که ما نسخه خریداری شده آن را بطور کاملا در دستری شما قرار داده ایم.

شما می توانید برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود

 

بعاز نصب برنامه باید مجوز های لازم را به آن بدهید و آموزش هایش را ببینید. در پنجره اعلان بعدی، روی “GRANT” کلیک کنید و دکمه Lockscreen Widgets را فعال کنید. این تنظیمات به شما امکان می دهد ابزارک های صفحه قفل زمانی که اعلان هایی در صفحه قفل دارید، ویجت ها را پنهان کنید.

اضافه کردن ویجت

 

در مرحله بعد، شما باید یک “mask” در پشت ویجت ها ایجاد کنید تا تصویر زمینه خود را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید از این ویژگی ها استفاده کنید. اکنون، اگر Lockscreen widgets در پس‌زمینه بسته نشده‌اند، برای جزئیات، روی دکمه «More Info» کلیک کنید.

اکنون می‌توانید روی Add Widget در صفحه قفل کلیک کنید. قبل از اینکه بتوانید سوئیچ “Enabled” را تغییر دهید، روی “Add Widget” کلیک کنید. لیست ابزارک ها را اسکرول کنید و روی ابزارک مورد نظر خود کلیک کنید. اگر می خواهید چندین ویجت را به صفحه قفل اضافه کنید، همین روند را تکرار کنید.

استفاده از ترمینال لینوکس در گوشی های اندروید | اتصال ssh در اندروید

می‌توانید روی «Preview» کلیک کنید تا ببینید ویجت در صفحه قفل چگونه به نظر می‌رسد. می توانید با دو انگشت کلیک کنید تا گزینه ویرایش ظاهر شود و دوباره با دو انگشت کلیک کنید تا آنها پنهان شوند. اگر می خواهید چندین ویجت اضافه کنید، انگشت خود را به صورت افقی روی صفحه بکشید. اگر میخواهید یک ویجت را حذف کنید، روی آن چند ثانبه نگه دارید تا آیکون قرمز منها نمایش داده شود. سپس روی آن کلیک کنید تا حذف شود.

شخصی سازی

 

در این مرحله، اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را با صفحه قفل داشته باشید، می‌توانید برخی از تنظیمات را مدیریت کنید. اگر می‌خواهید ویجت‌ها عناصر روی صفحه قفل را پوشش دهند، در بخش ظاهر، روی فعال کردن Masked Mode کلیک کنید.

بخش “Visibility” همچنین بخش “Hide When Showing Notification” و “Hide on Security Input” را فعال می کند. هنگامی که سایه اعلان در این تنظیمات باز می شود، می توانید ویجت را پنهان کنید.

می‌توانید با استفاده از حرکات دو انگشتی، ویجت های خود را روی صفحه کنترل‌ و ویرایش کنید. شما می توانید تنظیمات را مدیریت کنید و آن را به آنچه می خواهید تبدیل کنید.

این یک روش رسمی برای اضافه کردن صفحه قفل iOS 16 در اندروید شما نیست. اما در این روش، شما به سرعت یک صفحه قفل را روی گوشی اندرویدی خود مانند شیائومی، ریلمی، ویوو، اوپو، پوکو، موتورولا و بسیاری دیگر اضافه می کنید که خیلی شبیه به نسخه های آیفون است.

 

12رای - امتیاز 4.4 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: