جدول محتوایی

بهترین اسکین های ماینکرافت Minecraft بخش بزرگی از بازی هستند. آنها به شما اجازه می دهند برخلاف هر بازی دیگری در این سیاره خود را نشان دهید شما می توانید آنها را خودتان بسازید، اما، متأسفانه، بسیاری از ما هنرمندان خوبی نیستیم.

خوشبختانه صدها پوسته برای دانلود در اینترنت وجود دارد. بنابراین برای کمک به شما، بهترین پوسته های Minecraft را فهرست کرده ایم.

برای خرید گیم سرور ماینکرافت خود به بخش گیم سرور ماینکرافت مراجعه نمایید.

خرید گیم سرور

برای دانلود هر اسکین کافیست روی عنوان اسکین بزنید.

Viking Warrior

بهترین اسکین های ماینکرافت

یک وایکینگ!

هولدن اندروز پوست “جنگجوی وایکینگ” را ساخت. و چه کار چشمگیری انجام داد. پوست با دستبند و شنل سفید بسیار ایده آل است. سایه‌های روی صورت او افزوده‌ای عالی هستند، این باعث می‌شود جنگجوی وایکینگ کمی بداخلاق به نظر برسد، که حس خوبی است!

Medieval Guy

در سرور Minecraft خود پادشاه نیستید؟ اگر اینطور است، پس چرا این پوسته را امتحان نمیکنید. با نصب آن، لباس یک کارگر ساده را در قرون وسطی به دست آورید. پوست با ردای قهوه ای و پیراهن سفید بسیار دقیق است. پسر شما حتی یک کلش سبک دارد.

Red Alchemist

بهترین اسکین های ماینکرافت

به دنبال تبدیل شدن به کشاورز سرور قرون وسطایی نیستید؟ خوب، پس چرا دم کردن معجون را آزمایش نکنید؟ اگر چنین است، چرا Red Alchemist را امتحان نکنید؟

این یک پوسته فوق العاده است که توسط GlitchWraith ساخته شده است. این یک لباس قرمز تیره بسیار دقیق با یک ماسک قرمز در کنار صورتش دارد! چیزی که من در مورد آن بیشتر دوست دارم این است که طراح چقدر جزئیات را در آن گنجانده است.

Yellow Elf

مطابق با موضوع فانتزی قرون وسطایی، جن زرد است. با نصب این، شما به عنوان جن بازی خواهید کرد. موهای سفید خواهید داشت  علاوه بر این، یک و تاج گل روی سر خود خواهید داشت.

Pastel Girl

بهترین اسکین های ماینکرافت

بسیاری از پوسته های دیگر مانند دختر پاستلی وجود دارد.

این پوسته توسط Pun طراحی شده است. و او کار بسیار خوبی با آن انجام داد. شما به عنوان دختری با موهای بنفش روشن با لباس پاستلی بازی خواهید کرد. جزئیاتی که من با این پوست دوست دارم کوله پشتی آبی روشن روی پوسته است.

Emo Girl

بهترین اسکین های ماینکرافت

این پوست «دختر ایمو» نام دارد.او یک لباس قرمز تیره با مشکی پوشیده است. بسیار مفصل است

Midnight Love

چیزی که آن را بسیار چشمگیر می کند، پالت رنگ پوست و جزئیات منحصر به فرد روی پوست است. من به خصوص موها و هایلایت هایی را که اضافه کرده است دوست دارم!

Aphrodite

بهترین اسکین های ماینکرافت

در ادامه لیست ما از بهترین پوسته های Minecraft، ما خود الهه یونانی عشق و زیبایی، “آفرودیت” را داریم.

پوست توسط LeCollecteur طراحی شده است که کار چشمگیری با آن انجام داده است. الهه دارای موهای بلند بلوند، لباس سفید و برخی لوازم جانبی طلایی است. اما چیزی که من در مورد بیشتر این پوست تحت تاثیر قرار می‌دهم این است که هنرمند تا چه حد می‌تواند جزئیات را به خصوص در مورد مو اضافه کند.

خرید هاست وردپرس

Bear Boy

با نصب این، نوجوانی را خواهید داشت که لباسی یکنواخت می پوشد. او یک ژاکت قهوه ای، یک شلوار ورزشی مایل به خاکستری، و یک کلاه با تم خرس دارد که جزئیات بسیار خوبی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک پوست ساده هستید که خیلی براق نباشد، آن را پیدا کرده اید.

Fox Girl

Fox Girl یک پوسته Minecraft است که توسط Pun ساخته شده است. پوسته مشابه پوست قبلی با یک پیچ طراحی شده است – با تم روباهی. دختر لباس نارنجی و قهوه‌ای می‌پوشد، با کلاه روباهی زیبا روی سرش

Sunset Shirt

بهترین اسکین های ماینکرافت

شروع با پوسته ای به نام “پیراهن غروب آفتاب” است. این پوسته توسط IMakeSkins ساخته شده است. پسر سبزه شلوار جین پاره و پیراهن بژ پوشیده است.

اما چیزی که این پوسته را به یکی از بهترین پوسته های Minecraft تبدیل می کند، چاپ غروب است. باورنکردنی است که او با وجود پیکسل های محدود چقدر جزئیات را می توانست اضافه کند! بنابراین اگر به دنبال یک پوست کاملا جدید هستید، به شدت توصیه می کنم آن را امتحان کنید.

Paper Bag

بهترین اسکین های ماینکرافت

توسط 16pxl طراحی شده است. با نصب آن، مردی با پیراهن، کراوات و همه چیز خواهید داشت. با این حال، چیز عجیبی در او وجود دارد. و این است که او یک کیسه کاغذی روی سرش می بندد.

Blue Gradient

Ned Flanders

خوب، چرا تبدیل به همسایه مزاحم، ند فلاندرز نمی شوید؟ این پوست توسط VanCoa ساخته شده است. او نیز مانند هومر، ژاکت سبز و شلوار خاکستری نمادین خود را دارد. اما متأسفانه، به اندازه مورد قبل مفصل نیست.

Iron Man

این پوست توسط halucid طراحی شده است. این پوست بسیار خوب ساخته شده است. این به دلیل جزئیاتی است که سازنده توانسته است قرار دهد. او توانست دافعه هایی را به آن اضافه کند.

Spiderman

این قهرمان وب اسلینگ توسط یک فرد ناشناس بازسازی شده است. کاری که سازنده انجام داد عالی است. او توانست جزئیات زیادی را به لباس قرمز و آبی نمادین اسپایدرمن اضافه کند. با این حال، تنها چیزی که دوست ندارم این است که سازنده نقاط تاریک را به لبه‌های صورت پیتر اضافه کرده است.

Arkham Origins Batman

توسط سازنده ای به نام FirstOrder طراحی شده است. همانطور که از نامش پیداست، این بتمن بر اساس هیچ کمیک یا فیلمی ساخته نشده است. در عوض، این بازی بر اساس بازی ویدیویی 2013 “Batman: Arkham Origins” ساخته شده است.

خود پوست فوق العاده است. به لطف لایه بیرونی، این پوست جزئیات بالایی دارد. با این حال، تنها چیزی که از دست رفته شنل پشتی است

خرید سرور مجازی ایران

[“adrotate banner=”2”]

Ezio

بهترین اسکین های ماینکرافت را برای شما معرفی کردیم همراه با لینک دانلود ممنون که مثل همیشه همراه ما بودید شاد و سربلند باشید D:

25رای - امتیاز 4.3 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: