جدول محتوایی

آشنایی

امروزه خانه های Minecraft احتمالاً اولین ساختن سازه محبوب در این سیاره ماینکرافت هستند! ساخت خانه در ماینکرافت بلافاصله پس از اولین راه اندازی آن، واقعاً مشهور شد و اکنون همه (از جمله من) به این بازی خارق العاده مجذوب شده اند. بنابراین، اساسا در این بازی، شما می توانید هر نوع خانه ای را بسازید. و اگر به دنبال الهام بخشی از خانه هستید، به سایت درستی رسیده اید امروز در این وبلاگ، قصد دارم در مورد خانه های Minecraft نکته هایی را به شما بگویم

برای خرید سرور های گیم و همچنین سرور شخصی ماینکرافت به بخش خرید گیم سرور مراجعه کنید.

چه بخواهید یک قلعه مستحکم Minecraft ساخته شده از سنگ یا یک روستای ساده که از بلوط ساخته شده است، می توانید خانه ای در هر شکل و اندازه ای بسازید. این خانه ها حال و هوای قدیمی زیبایی شناختی و اصیل را به شما می دهند. بنابراین اگر برای ساختن اولین خانه ماین کرافت قرون وسطایی خود هیجان زده هستید، به خواندن ادامه دهید. در این وبلاگ، من قصد دارم به شما بگویم که چگونه یک خانه Minecraft را تنها در ده مرحله ساده بسازید. اما ابتدا اجازه دهید برخی از ویژگی های اساسی هر خانه را به شما بگویم.

چند مورد رایج که معمولاً در خانه قرار میگیرد :

یک زیرزمین شامل کوره ها و تعداد زیادی انبار سینه. همچنین دسترسی مستقیم از زیرزمین به شفت معدن (منطقه کوچکی برای نصب کوره) وجود دارد.
آشپزخانه به طور کلی در طبقه اصلی یا همکف ساخته می شود. دارای فضای ذخیره سازی زیادی و میز کاردستی است.
در طبقه دوم، می‌توانید یک اتاق خواب، یک قسمت آب‌جوش، و یک بالکن خروجی برای تک تیراندازان (دشمنان) ایجاد کنید.
در طبقه بالا، شما همچنین می توانید یک کتابخانه یا منطقه استراحت اضافی ایجاد کنید.
علاوه بر این، می توانید یک منطقه کشاورزی و یک اصطبل برای استراحت اسب های سلطنتی یا خرهای خود بسازید.

چگونه ساخت خانه در ماینکرافت را شروع کنیم

این خانه توسط BlueNerd ساخته شده است. این یک ساختمان ساده با معماری سبک سنتی است. این سازه کاملاً در وسط هر روستا یا در یک جنگل قرار می گیرد. ساختن آن بسیار آسان است این خانه می‌تواند مکانی عالی برای بقا باشد. پس برای طراحی، ایجاد و ساخت آماده شوید.

بیایید بسازیم،

مرحله 1 : چیدمان و مواد مورد نیاز ساخت خانه در ماینکرافت

در اینجا لیستی از همه چیزهایی است که اگر می خواهید این خانه را بسازید، باید جمع آوری کنید :

ساخت خانه در ماینکرافت

FA :

تنه های بلوط
سنگفرش
پله های آجری سنگی
آجرهای سنگی ترک خورده
شیشه های شیشه ای
درب انتخابی
اسلب آجر سنگی
درب صنوبر
تخته های چوب اقاقیا
پله های چوب اقاقیا
بلوک های شیشه ای
درهای تله چوبی
تخته های اقاقیا
نرده های انتخابی
حصار دروازه

EN :

oak trunks
cobblestone
stone brick stairs
cracked stone bricks
glass panes
door of choice
stone brick slabs
Spruce trapdoor
acacia wood planks
acacia wood stairs
glass blocks
wooden trap doors
acacia slabs
fencing of choice
fence gate

مرحله 2 : یک مکان مسطح خوب برای خانه پیدا کنید.

شکل کلی خانه به شکل L خواهد بود، بنابراین یک منطقه مسطح خوب برای ساخت خانه خود پیدا کنید. اگر می خواهید زیرزمین اضافه کنید، زمینی را پیدا کنید که بتوانید به راحتی در آن حفاری کنید!

خرید هاست وردپرس

مرحله 3 : زیربنا را بسازید

ساخت خانه در ماینکرافت

با طرح ارائه شده، اکنون بیایید پایه گذاری خود را شروع کنیم. از سنگ یا بلوک استفاده کنید

و آنها را با ارتفاع 5 بلوک روی یکدیگر قرار دهید. همچنین می توانید به صورت تصادفی دیوارها را با سنگ فرش و آجر سنگی بافت کنید. سعی کنید الگو را تا حد امکان تصادفی نگه دارید تا ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

پس از این، زمان جایگزینی بلوک های گوشه اصلی با آندزیت صیقلی است. همین روند را با بلوک های گوشه برج تکرار کنید. پس از انجام این کار، ساختار شما چیزی شبیه به این خواهد شد:

 

مرحله 4: یک در بسازید + کفپوش را اضافه کنید

برای ساخت ورودی اصلی خانه باید تعدادی سنگ در یک طرف دیوار بشکنید. سپس در قسمت کمی آزاد، سه سنگ، سه نرده صنوبر قرار دهید. بعد از این سه درب صنوبر گذاشته و در آخر یک در اضافه کنید. حالا چند تخته صنوبر بردارید و شروع به پر کردن طبقه همکف خود کنید. همین کار را در بالای دیوارها تکرار کنید تا پایه سطح دوم درست شود.

مرحله 5: اسکلت را برای ساخت طبقه دوم خانه اضافه کنید

ساخت خانه در ماینکرافت

حالا بیایید ساختن سطح بالایی را شروع کنیم. در بالای سازه، تخته های صنوبر وارونه در طرفین و یک بلوک معمولی یا دال صنوبر در بین آنها اضافه کنید. حالا چهار تخته صنوبر را در وسط هر ضلع قرار دهید تا با گوشه ها همسطح شوند.

اکنون، شش بلوک صنوبر نواری را در بالا اضافه کنید تا افزایش یابد. فراموش نکنید که بالای ستون ها را با همان بلوک های صنوبر متصل کنید.

مرحله 6: دیوارها و برج را بسازید.

اکنون می خواهیم دیوارهای خود را با ماسه سنگ صاف بسازیم. تمام شکاف ها (به جز یک قسمت) را با قرار دادن ماسه سنگ با عرض دو بلوک و ارتفاع چهار بلوک پر کنید.

برای ساخت یک برج، شروع به قرار دادن همان بلوک های ماسه سنگی صاف در فضای خالی کنید. آنها را به شکل مربع در اطراف بچینید و بالا بیاورید تا در مجموع به 9 بلوک برسند. این چیزی شبیه به این خواهد بود:

ساخت خانه در ماینکرافت

اگر می خواهید بالکن اضافه کنید، در یک طرف خانه چند تخته صنوبر قرار دهید. اکنون خواهید دید که برخی از شکاف ها پشت سر گذاشته شده است. تمام شکاف های باقی مانده را با کنده های صنوبر پر کنید.

مرحله 7: سقف را بسازید

برای پشت بام، به پله های بلوط تیره نیاز دارید. شروع به قرار دادن آنها در کنار هم کنید و همچنین یک بلوک اضافی را آویزان کنید. این کار را در چهار گوشه سازه انجام دهید. همین روش را دنبال کنید و این کار را در هر دو طرف انجام دهید تا سقف A-line خوبی داشته باشید. سقف شما به این شکل خواهد بود:

حالا بیایید کار روی سقف برج را شروع کنیم. برای این کار به چند تخته، تخته بلوط تیره و پله های بلوط تیره نیاز دارید. برای درست کردن روی تخته ها را دو بار بلند کنید و در سه نرده بلوط تیره روی تخته ها اضافه کنید.

ساخت خانه در ماینکرافت

مرحله 8 : پنجره را اضافه کنید

اکنون زمان آن است که چند پنجره در خانه خود بسازید. بالاخره هیچ خانه ای بدون آن کامل نمی شود، درست است؟ بنابراین، دو سنگ را بشکنید و سپس یک سنگ وارونه در پایین نصب کنید. یک بلوک شیشه ای به انتخاب خود قرار دهید و از درهای صنوبر برای کرکره ها استفاده کنید. همین کار را برای تمام پنجره های خود انجام دهید.

برای تزیینات اضافی، می توانید نرده های صنوبر را نیز اضافه کنید و ظاهر کامل تری داشته باشید. کافی است آنها را بردارید و از پایین سطح دوم تا سقف شروع به قرار دادن آنها کنید. برای روشن‌تر کردن فضا، بالای همه پنجره‌ها فانوس اضافه کنید.

خرید سرور مجازی ایران

مرحله  9 : دودکش را اضافه کنید

ساخت خانه در ماینکرافت

همانطور که در حال ساختن یک خانه قرون وسطایی هستید، دودکش بخش مهم و ضروری خانه است. در اینجا دودکش از آجرهای سنگی ترک خورده و پله های آجری سنگی تشکیل شده است. برای این کار، آجرهای 2*2 ردیفی را از پایین تا بالای سقف قرار دهید. شما همچنین می توانید جزئیات کمی را با گرانیت و گرانیت جلا اضافه کنید.

سپس آجرهای چهار ردیفی و یک آتش در بالای آن اضافه کنید. فراموش نکنید که اطراف آن را با درهای تله صنوبر احاطه کنید. در نهایت یک بلوک سنگفرش روی آتش اضافه کنید و دودکش شما آماده است. زیبا به نظر نمی رسد ؟

مرحله 10: خانه خود را تزئین کنید.

اکنون پس از اتمام کار با دودکش و سایر جزئیات، می توانید مسیر خود را با تعدادی برگ و گل تزئین کنید. شما می توانید فضای داخلی خانه خود را به دلخواه تزیین کنید.

در اینجا در این طراحی خانه Minecraft، اساساً سه سطح اصلی وجود دارد:

در سطح زمین، یک آشپزخانه اپن با تعداد زیادی کابینت ذخیره سازی وجود دارد. اجاق گاز و بخاری نیز وجود دارد. همچنین یک قسمت نشیمن کوچک وجود دارد که یک میز برای کار نیز دارد.
در سطح بالایی، یک اتاق خواب بزرگ با شومینه و چند قسمت قفسه بندی تزئینی وجود دارد. همچنین می‌توانید از چند لوستر و چراغ برای روشن‌تر کردن مکان خود استفاده کنید. یک بالکن نیز وجود دارد که از اتاق خواب اصلی قابل دسترسی است.
در نهایت، در آخرین سطح، یک گوشه کوچک وجود دارد که می توان از آن به عنوان گوشه مطالعه استفاده کرد.

ایده های مختلف برای ساخت خانه در ماینکرافت

1 – خانه شیک BlaqPrune

2 – عمارت BigTonyMC

3 – خانه رویایی

ساخت خانه در ماینکرافت

4 – خانه زیبا

ساخت خانه در ماینکرافت

امیدوارم از این آموزش ساخت خانه در ماینکرافت لذت برده باشید موفق و سربلند باشید D:

91رای - امتیاز 4.5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: