جدول محتوایی

لینک دانلود در وردپرس

آیا شما هم می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک لینک دانلود در وردپرس برای فایل های PDF و سایر فایل های خود اضافه کنید؟

قرار دادن لینک دانلود به وردپرس، دانلود راهنماها، فیلم ها، تصاویر و حتی محصولات پولی را برای کاربران شما آسان می کند. در این مقاله نحوه افزودن لینک دانلود به یک سایت وردپرس را مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

خرید هاست وردپرس

چرا باید یک لینک دانلود برای فایل ها در وردپرس اضافه کنیم؟

با افزودن لینک دانلود برای فایل های وردپرس خود، دانلود PDF ها، فیلم ها، تصاویر، پلاگین ها و سایر رسانه ها و اسنادی که در سایت خود آپلود می کنید را برای کاربران تان آسان می کنید.

این کار باعث می‌شود که محتوای منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید تا به ایجاد یک لیست ایمیل خوب هم برای شما کمک کند. همچنین می‌توانید برخی از این دانلودها را به عنوان پاداشی برای کاربران خود برای کمک به بهبود روابط و تقویت برند خود ارائه دهید.

در ادامه میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه به راحتی یک لینک دانلود در وردپرس اضافه کنید.

 

روش اول: ساخت لینک دانلود با تنظیمات داخلی وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن لینک دانلود در وردپرس استفاده از ویرایشگر بلاک یا بلوک است. به سادگی صفحه یا پستی را باز کنید که در آن می‌خواهید لینک دانلود اضافه کنید و سپس روی دکمه اضافه کردن بلوک “Plus + ” کلیک کنید. پس از آن، “File” را جستجو کنید و سپس روی بلوک File کلیک کنید.

add

 

سپس، می‌توانید یک فایل را با کلیک کردن روی دکمه «Upload» آپلود کنید یا یکی را که قبلاً در کتابخانه رسانه خود آپلود کرده‌اید انتخاب کنید.

انتخاب فایل

 

پس از افزودن فایل، به صورت خودکار با لینک دانلود نمایش داده می شود. وقتی کاربران شما روی این لینک کلیک کنند، فایل را براحتی دانلود می کند. برای تغییر نام لینک کافیست روی متن دکمه کلیک کرده و آن را ویرایش کنید.

ویرایش لینک دانلود

 

با توجه به نوع فایلی که اضافه کرده اید، گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید در پنل سمت راست آن ها را سفارشی کنید. به عنوان مثال، اگر یک فایل PDF آپلود می کنید، می توانید انتخاب کنید که پیوند مستقیماً به فایل رسانه ای برود یا آن را در یک صفحه پیوست جداگانه باز کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه، دانلود را در یک تب جدید باز کنید. در زیر آن، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «نمایش دکمه دانلود»، یک دکمه دانلود در کنار پیوند خود اضافه کنید.

دکمه دانلود

 

پس از اتمام تغییرات، روی دکمه «Save» یا «Publish» کلیک کنید تا لینک دانلود شما بروز شود. اکنون می توانید از وب سایت وردپرس خود دیدن کنید تا لینک دانلود خود را مشاهده کنید.

 

روش دوم: ساخت لینک دانلود پاپ آپ با افزونه OptinMonster

راه دیگری که می توانید لینک های دانلود را به سایت خود اضافه کنید استفاده از افزونه OptinMonster است.

لینک دانلود optinmonster

 

این افزونه یک فناوری منحصربه‌فرد دارد که به شما امکان می‌دهد پاپ آپ هایی ایجاد کنید که دارای دکمه های کال تو اکشن روی آنها باشد. که وقتی کاربر روی آن کلیک کند وارد صفحه جدیدی شود یا فایلی را دانلود کند. از اینها می توان برای ارتقای محتوا، دانلودهای دیجیتال، بارگیری های مورد نیاز از طریق ایمیل و موارد دیگر استفاده کرد.

این سبک از پاپ آپ بر تئوری قدرتمند Zeigarnik متکی است. این اصل روانشناختی بیان می کند که کاربرانی که اقدامی را شروع می کنند، احتمال بیشتری دارد که آن را به پایان برسانند.

از آنجایی که کاربران شما با هدف خاصی وارد یک صفحه میشوند، به احتمال زیاد از لینک دانلود شما استفاده می کنند یا آدرس ایمیل خود را وارد می کنند.

 

روش سوم: اضافه کردن لینک دانلود در وردپرس برای اعضای پریمیوم

اگر به دنبال فروش فایل های قابل دانلود در سایت وردپرس خود هستید یا به دنبال ایجاد یک بخش برای دانلود فایلها مخصوص اعضا هستید، گزینه های متفاوت کمی دارید.

برای ایجاد سایت عضویت یا فروش دوره های آنلاین می توانید از افزونه MemberPress استفاده کنید. این بهترین افزونه عضویت وردپرس است که به شما امکان می‌دهد سطوح عضویت را تنظیم کنید. همچنین دانلودهایی محافظت شده برای اعضا را اضافه کنید، دوره‌هایی ایجاد کنید، درس اضافه کنید و …

همچنین می توانید از افزونه محبوب Easy Digital Downloads استفاده کنید. این افزونه بر فروش دانلودهای پریمیوم مانند کتاب های الکترونیکی، موسیقی، نرم افزار و موارد دیگر متمرکز شده است.

easy digital downloads

 

پس از آن، می‌توانید دانلودها را به‌عنوان محصولات جداگانه‌ای تنظیم کنید که افراد می‌توانند آن را خریداری کنند، یا مثلا در ازای یک آدرس ایمیل، آن را به صورت رایگان دانلود کنند.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن لینک دانلود در وردپرس کمک کرده باشد.

 

24رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: