جدول محتوایی

چرا باید از آیکون استفاده کنیم؟

 

همانطور که میدانید، آیکون ها بخش جدایی ناپذیر انواع طراحی ها هستند. از طراحی سایت گرفته تا طراحی پوستر و کاتالوگ. تصور کنید اگر میخواستید برای هر طراحی خود، آیکونی را طراحی کنید، چقدر وقت گیر و آزار دهنده میشد. یکی از دلایل بوجود آمدن سایت های دانلود آیکون این بود که با یک جستجوی ساده بتوانید به آیکون مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

تقریبا همه سایت های دانلود آیکون، امکان عضویت رایگان و ویژه را به کاربران خود میدهند. بعنوان مثال اگر بطور رایگان عضو سایتی شوید، محدودیت دانلود خواهید داشت. اما شما نگران این مسئله نباشید چرا که در این مقاله سایتهایی را معرفی کرده ایم با اشتراک رایگان آنها بتوانید به اکثر آیکون های مد نظر خود دست یابید.

 

Font Awesome

 

لیست خود را معروف ترین سایت ارائه دهند آیکون های مخصوص وب یعنی fontawsome شروع میکنیم. از زمان انتشار در سال 2012، Font Awesome بیش از 4000 آیکون منحصر به عضه نموده. و ده ها میلیون کاربر را در سراسر جهان را به خود جذب کرده.

اگر میخواهید در سایت خود از آیکون های استاندارد استفاده کنید، بدون شک fontawsome بهترین گزینه است زیرا با هدف طراحی وب منتشر شده.

 

ابزار های رایگان فشرده سازی تصاویر

 

Flaticon

Flaticon آنقدر شهرت دارد که هر بار برای دانلود یک آیکون سرچ انجام میدهید، به احتمال 99% اولین نتیجه برای شما این سایت خواهید بود. این سایت زیر مجموعه شرکت FreepikCompany میباشد که نخصصش ارائه خدمات برای طراحان است.

در این سایت میتوانید به تعداد زیادی آیکون بصورت رایگان دست پیدا کنید. حتی میتوانید در آن بعنوان طراح، طراح هی خود را برای فروش عرضه کنید و از این طریق کسب درامد کنید.

اگر اشتراک ویژه سایت Flaticon را خریداری کنید، میتوانید یک آیکون را با انواع فرمت ها و رنگ دلخواه دانلود کنید.

نکته مهم: قبل از دسترسی به این سایت حتما فبل*تر ش*کن خود را روشن کنید.

 

Iconfinder

 

تیم Iconfinder در تلاشند که بیشترین آیکون ها را بطور رایگان به کاربران ارائه دهند. Iconfinder مشابه پلتفرم Flaticon اکثر آیکون های رایگان خود را تحت مجوز CC 3.0 عرضه می کند.

Iconfinder دارای یک پایگاه داده عظیم با بیش از 3 میلیون آیکون در مجموع، با فرمت SVG است. و شما می توانید با ثبت نام به عنوان یک عضو ممتاز فقط با 9 دلار در ماه به آیکون های منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید. این طرح به شما امکان می دهد تا 10 آیکون در ماه دانلود کنید. و با 49 دلار در ماه، می توانید به تعداد نامحدود آیکون دانلود کنید.

 

Icons8

 

بدون شک یکی از سایتهای دانلود ایکون مورد علاقه من، سایت Icons8 میباشد. این سایت با UI بینظری که دارد تجربه جذابی برای دانلود آیکون را به شما میدهد. همچنین بلاگ این سایت بطور روزنانه مطالب آموزشی جالبی را منتشر میکند.

یکی از برتری های این سایت، تنوع در سبک آیکونهاست. کافیست کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید تا با بیش از 30 سبک آیکون مواجه شوید. نکته جذابتر این است که قبل از دانلود آیکون میتوانید ادیت های دلخواهی روی آن انجام دهید. تغییر رنگ حاشیه ها و بکگراند ، ویرایش متن و … از جمله ادیت هایی است که میتوانید روی آیکون انجام دهید.

 

Iconshock

 

Iconshock توسط Unusual Minds، سازمانی متخصص در طراحی گرافیک مدرن، مدیریت می شود، و نرم افزارهای جانبی را هم نیز توسعه می دهد. کارمندان این شرکت بیش از یک دهه است که به عنوان طراح گرافیک کار می کنند و توانسته اند بیش از 2 میلیون آیکون اختصاصی را برای پلتفرم Iconshock طراحی کنند.

 

کارهای آنها نه تنها در مجلات و روزنامه های برتر جهان، بلکه در برخی از محبوب ترین نرم افزارهای جهان نیز به نمایش درآمده است. Iconshock جدا از اینکه بیش از 2 میلیون آیکون خاص ارائه داده، دسته بندی هایی مانند آیکون های ios، Flat و … دارد.

 

Pngtree

 

pngtree تنها در 3 سال توانست میلیون ها نمونه طراحی گرافیکی منحصر به فرد را جمع آوری کند. از جمله: تصاویر، وکتورها، قالب‌ها، پس‌زمینه‌ها و مهم‌تر از همه، آیکون‌ها.

 

همه آیکون های موجود در سایت دارای دسته بندی و براحتی امکان پیدا کردن آیکون مورد نظر وجود دارد. آیکون خود را میتوانید با حداکثر کیفیت 512*512 دانلود کنید.

 

 

نتیجه :

در مجموع بیش از 5 میلیون آیکون در سایت هایی که معرفی کردیم موجو است. اما فقط بحث کمیت نیست. بلکه باید با یک انتخاب دقیق با کیفیت ترینها را استفاده کرد.

 

 

 

نظر شما درباره این پست چه بود ؟

دسته بندی شده در: