جدول محتوایی

دانلود قالب و افزونه نال شده

بهترین وب سایت ها برای دانلود اسکریپت های نال شده، قالب های وردپرس نال شده و افزونه های وردپرس نال شده کدام هستند؟ وب‌سایت‌های زیادی در اینترنت وجود دارند که اسکریپت‌های نال شده و قالب ها و افزونه‌های وردپرس نال شده را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

وردپرس بزرگترین سیستم مدیریت محتوا است که تقریباً 40٪ از وب سایت ها را تامین می کند. شما هزاران تم و افزونه وردپرس را در بازار برای وردپرس خواهید یافت.

برخی از قالب ها و پلاگین های وردپرس رایگان هستند. اما اکثر آنها ویژگی های خوبی را ارائه می دهند که برای آنها پول پرداخت می شود.

از آنجایی که بیشتر مردم نمی‌خواهند برای این افزونه‌ها و قالب ها پولی پرداخت کنند، به سراغ گزینه‌های جایگزین می‌روند و قالب ها و افزونه‌های وردپرس نال شده را جستجو می‌کنند. به طور مشابه، شرکت های زیادی را خواهید دید که اسکریپت های وب سایت و اسکریپت های شبیه سازی را ارائه می دهند. برای خرید این اسکریپت ها باید مبلغ زیادی پرداخت کنید.

خرید هاست وردپرس

باز هم بهترین جایگزین برای این اسکریپت ها دانلود و نصب اسکریپت های نال شده است. ارائه اسکریپت های نال شده یک صنعت میلیارد دلاری است. پس بیایید در ادامه دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم.

شما هزاران وب سایت را از طریق اینترنت خواهید دید که این اسکریپت های نال شده، مضامین و افزونه های وردپرس نال شده را ارائه می دهند. اکثر آنها در واقع آنها را نال نمی کنند و فقط از وب سایت های دیگر دانلود می کنند و آنها را در وب سایت خود میزبانی می کنند.

اما قبل از رفتن به سراغ تم ها و افزونه های نال شده وردپرس، یک توصیه خوب برای شما دارم. اگر حساب بانکی خارج دارید و برای پرداخت دلاری مشکلی ندارید، پیشنهاد میکنم به جای دانلود محصولات از وب سایت های نال شده، همان محصول اصلی را از بهترین سایت های GPL دانلود کنید. در زیر بهترین وب سایت GPL را به شما معرفی کردیم که پلاگین و قالب های اصلی وردپرس را با قیمت 2.49 دلار ارائه می دهد.

GPLDownload.com

قالب وردپرس نال شده

 

GPL Download بهترین وب سایتی است که بیش از 15000 تم و افزونه ممتاز وردپرس را ارائه می دهد. تمامی محصولات 100% اورجینال می باشند. آنها محصولات را از توسعه‌دهنده خریداری می‌کنند تا آنها را با قیمت ارزان‌تری تحت مجوز GPL ارائه دهند. با یک سال به‌روزرسانی رایگان، می‌توانید این محصول را با قیمتی معادل 2.49 دلار خریداری کنید.

اگر می‌خواهید به افزونه‌های متعدد دسترسی داشته باشید، می‌توانید برنامه‌های اشتراک ممتاز آنها را بر اساس نیازهای وب‌سایت خود خریداری کنید. در اینجا بهترین ویژگی های GPL Download را میبینید :

  • فقط با 2.49 دلار، محصول اصلی را دریافت خواهید کرد.
  • همه پلاگین ها و تم ها تحت مجوز GPL.
  • فایل های دست نخورده و اصلاح نشده را دریافت خواهید کرد.
  • فایل های 100% اورجینال سالم بدون ویروس.
  • دریافت به‌روزرسانی رایگان (یک سال برای خرید تکی)
  • دانلودهای قانونی
  • به روز رسانی های منظم
  • پرداخت های ایمن و مطمئن
  • بیش از 15000 پلاگین، تم و قالب

اگر هنوز تصمیم خود را به استفاده از اسکریپت های وب سایت نال شده یا قالب ها یا افزونه های وردپرس نال شده برای وب سایت خود دارید، ادامه دهید.

 

سایت های دانلود رایگان قالب، افزونه و اسکریپت های نال شده

در اینجا لیستی از وب سایت هایی است که اسکریپت های نال شده را به صورت رایگان ارائه می دهند. لیست زیر را بررسی کنید.

در بالا لیستی از وب سایت هایی است که اسکریپت های نال شده، قالب های وردپرس نال شده و افزونه ها را ارائه می دهند. می توانید از آنها دانلود کنید و از آنها استفاده کنید.

لطفاً اسکریپت های نال شده و مضامین و افزونه های وردپرس نال شده را به صورت آنلاین با virustotal اسکن کنید قبل از اینکه آنها را روی سرور خود نصب کنید.

تمام این اسکریپت ها، تم ها و پلاگین های نال شده برای هدف آزمایش هستند، شما همیشه باید سعی کنید به جای نال شده، نسخه اصلی را خریداری کنید.

 

قالب ها و افزونه های نال شده وردپرس چیست؟

مضامین و افزونه‌های تهی‌شده وردپرس کپی‌های غیرقانونی از قالب و افزونه‌های پولی وردپرس هستند که در اینترنت توزیع شده‌اند. تم ها و افزونه های وردپرس تحت مجوز GPL هستند. این به آنها این اختیار را می دهد که این موارد باطل شده را دوباره توزیع کنند.

توزیع مجدد این تم ها و افزونه های وردپرس نال شده نه تنها ضرر زیادی برای توسعه دهندگان ایجاد می کند، بلکه از همه مهمتر امنیت و یکپارچگی وب سایت هایی را که از این تم ها و افزونه های وردپرس نال شده استفاده می کنند، به خطر می اندازد.

به دلایل زیر، استفاده از پلاگین های نال شده توصیه نمیشود:

  1. حریم خصوصی و امنیت.
  2. برای سئو استاندارد نیست.
  3. امنیت وب سایت.
  4. عدم قابلیت بروزرسانی.
  5. پشتیبانی
  6. بدون جایگزین رایگان.
  7. مسائل حقوقی(کپی رایت)

 

جمع بندی

اگر می خواهید می توانید اسکریپت های نال شده و قالب های وردپرس نال شده را از وب سایت های ذکر شده در بالا دانلود کنید. اما این تم ها و پلاگین های وردپرس نال شده باید برای هدف آزمایش استفاده شوند.

 

10رای - امتیاز 4.7 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: