جدول محتوایی

بهترین شیدر های ماینکرافت برای کامپیوتر های رده پایین در آپدیت 1.19

 

دو راه برای تغییر ظاهر Minecraft وجود دارد: شیدر ماینکرافت و پکیج منابع.

پکیج منابع در درجه اول بافت ها و صداهای بازی را تغییر می دهد و هر آیتم و بلوک را متفاوت جلوه می دهد.

سپس شیدر ها وجود دارند که نحوه پردازش نور، سایه‌ها و آب را با افزودن عناصری مانند نور لحظه‌ای، بازتاب‌ها و تکان دادن برگ‌ها تغییر می‌دهند.

با این حال، محبوب ترین شیدر ماینکرافت به PC های بسیار قدرتمندی نیاز دارند که ممکن است بسیاری از بازیکنان ماینکرافت به ان ها  نداشته باشند.

در حالی که استفاده از برخی شیدرها در ریگ‌های ضعیف‌تر دشوار است، گزینه‌های متعددی وجود دارد که ظاهر بازی را بدون تأثیر بیش از حد بر عملکرد بهبود می‌بخشد.

 

در صورت نیاز به سرور مجازی گیمینگ، به وب سایت ایرانیکاسرور  مراجعه و پلن مناسب خود را انتخاب کنید.

5 شیدر ماینکرافت شگفت انگیز برای Minecraft 1.19 درPC رده پایین

 

5) Complimentary Reimaged

 

شیدر ماینکرفت

 

Complimentary Reimagined که با نام CR نیز شناخته می‌شود، به دلیل گنجاندن سایه‌های جهت‌دار که هنگام برخورد نور به چیزهایی مانند کوه‌ها، درختان و چمن‌ها رخ می‌دهد، از بسیاری دیگر از شیدر های پایین‌تر متمایز است.

این سایه ها به اندازه برخی شیدر های دیگر اغراق آمیز نیستند، که بر اساس سلیقه ی بازیکن می تواند امری مثبت یا منفی باشد.

همچنین معیاری برای صرفه جویی در عملکرد وجود دارد که در فاصله دور دیده می شود که به شکل مه متوسطی است.

قبل از این مه، بازیکنان یک مه خفیف را می بینند، که احتمالاً یک معیار کاهش عملکرد است. آب موجود در این شیدر رنگ روشن تر از آب وانیلی و شفاف تر از آب وانیلی است.

 

4) YoFPS

شیدر  شگفت انگیز

 

یکی از بارزترین جنبه های شیدر YoFPS میزان روشنایی آن است. در مقایسه با نسخه عادی بازی، این شیدر بسیار روشن تر است که هم مزایا و هم معایب دارد.

بزرگترین مزیت این درخشندگی اضافی این است که در محیط های تاریک مانند غارها و دره ها، همه چیز بسیار راحت تر دیده می شود.

با این حال، تشخیص اینکه چه مناطقی از یک پایگاه ممکن است قادر به ایجاد موب باشند را دشوارتر می کند.

رنگ های ارائه شده در این سایه زن بسیار زنده تر از رنگ های معمولی خود هستند.

به عنوان مثال، شاخ و برگ، به خصوص برگ، رنگ سبز زمردی بسیار پر جنب و جوش تر است. آب بسیار شفاف‌تر از بازی پایه است، و این امر باعث می‌شود که بازیکنان راحت‌تر ببینند چه چیزی ممکن است در زیر پنهان شده باشد.

همچنین یک مه خفیف در دوردست وجود دارد که به پوشش پایان فاصله رندر کمک می کند.

 

3) Builder’s QoL

 

Builder’s Quality of Life یا BQL دارای ویژگی های جالب و منحصر به فردی به عنوان شیدر است.

بارزترین جنبه این شیدر ، مه تهاجمی است که بازیکنان می توانند در فواصل متوسط تا طولانی ببینند. چیزهایی که در چند ده بلوک دورتر هستند تقریباً به طور کامل توسط مه پوشیده شده اند و این باعث می شود که این شیدر تقریباً ترسناک به نظر برسد.

این شیدر دارای زیباترین آب موجود نسبت به بقیه شیدر های  این لیست است.

شیدر امواج جزئی اضافه می کند، که برای اضافه کردن حس واقع گرایی بدون ایجاد حواس کافی است. رنگ آب به رنگ آبی روشن خوب و شفافیت بالایی دارد.

 

رنگ‌های اطراف عموماً بهتر و زنده‌تر از بازی پایه هستند. چمن یکی از بهترین مناطق برای دیدن این است، زیرا سبز زمردی بسیار پویا تری نسبت به  از چمن در بازی پایه را ارائه می دهد.

فقدان سایه های جهت دار در این شیدر وجود دارد که به خوب بودن آن برای رایانه های شخصی رده پایین کمک می کند. با این حال، برخی از بازیکنان ممکن است ترجیح دهند سایه هایی با حداقل تأثیر بر عملکرد داشته باشند.

یک نکته جالب به BQL این است که هاله افسون کننده معمولی با درخشش رنگین کمانی به جای درخشش بنفش اصلی جایگزین شده است.

 

2) Tea Shaders

شیدر ماینکرافت

 

Tea Shaders یکی دیگر از شیدر های روشن تر است که به بهترین وجه در لبه های بلوک های موجود در تپه ها و صخره ها دیده می شود.

این بلوک‌ها معمولاً در بازی پایه MC کاملاً تیره هستند، اما در Tea Shaders، کناره‌ها، لبه‌ها و بالای بلوک‌ها همگی روشنایی یکسان دارند.

بیشتر رنگ‌های موجود در سایه‌زن شبیه رنگ‌های عادی است، اما سایه‌های اضافه‌شده به ویژگی‌هایی مانند پاپ چمن از بیشتر زوایا کمک می‌کنند.

یکی از نمادین ترین جنبه های Tea Shaders آب است. آب در این سایه بان به دلیل عدم انعکاس بیش از حد و یا کاملاً شفاف از رقبا متمایز است. درعوض، آبی که در چای یافت می‌شود، رنگ آبی تیره زیبایی دارد، تقریباً همان تیرگی آب موجود در بازی وانیلی.

برخلاف بسیاری دیگر از سایه‌زن‌های موجود در این فهرست که دارای نوعی مه فاصله برای کمک به عملکرد هستند، TeaShaders به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تمام مسیر را تا زمانی که بازی بارگذاری نشده است، ببینند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که هر چیزی را که ممکن است در نزدیکی وجود دارد ببینند.

 

1) Sildur’s Enhanced Default Fancy/Fast

شیدر ماینکرافت

 

دو نسخه از Sildur’s Enhanced Default وجود دارد. یک نسخه سریع وجود دارد که تنها به حفظ فریم ریت و بهبود چند جنبه از بازی اهمیت می دهد، و نسخه فانتزی که جنبه های بسیار بیشتری را بهبود می بخشد در حالی که تأثیر جزئی بر FPS مشاهده می کند. نسخه مورد بحث در اینجا نسخه فانتزی است.

بهترین قسمت این شیدر تاثیر آن بر نور است. بازیکنان می توانند این تغییر در نور را در بسیاری از رایج ترین ویژگی ها و آیتم های ساختمانی بازی مانند درختان، چمن ها، حصارها، غارها و دره ها مشاهده کنند. همه اینها و موارد دیگر، بر اساس مکان فعلی خورشید سایه می اندازند.

آب اضافه شده در Sildur نسبت به ماینکرفت پایه شفافیت کمتری دارد و همچنین یکی از بزرگترین تغییرات در بازی رنگ را به همراه دارد. آب به صورت سایه آبی کمی تیره تر به نظر می رسد.

رنگ‌ها در  بیشتر موارد با رنگ‌های بازی پایه یکسان هستند. این هم خوب است و هم بد. خوب است زیرا آشنا خواهد بود و از نظر تنظیم به کمی نیاز دارد، و زیرا رنگ های موجود در بازی اصلی جنب و جوش است.

جمع بندی 

شیدر ماینکرافت اساسا مودهایی هستند که به کاربران اجازه می دهند تجربه بازی خود را به سطح متفاوتی ببرند. آنها قصد دارند چندین پیشرفت در جلوه های بصری بازی و تنظیمات گرافیکی کلی ایجاد کنند تا ظاهر واقعی تری ارائه دهند.

 

 

182رای - امتیاز 3.2 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: