جدول محتوایی

نحوه حذف انچنت در نسخه جدید ماینکرافت Bedrock

 

انچنت ماینکرافت در آپدبت  Minecraft Bedrock 1.19 پاور آپ‌های خاصی هستند که عملکرد کلی یک ابزار، سلاح، زره یا تجهیزات را افزایش می‌دهند. اگرچه بازیکنان اغلب وسایل خود را مسحور می کنند، اما راهی برای افسون کردن آنها نیز وجود دارد.

دلیل اصلی افسون زدایی از یک آیتم می تواند این باشد که خود این افسون یا انچنت دیگر مورد نیاز بازیکن نیست یا به اشتباه روی یک آیتم اعمال شده است.

بازیکنان می توانند اقلام را از طریق یک میز انچنت یا سندان با یک کتاب مسحور جادو کنند.

بازیکنان مبتدی معمولاً آیتم‌ها را از میزهای انچنت مسحور می‌کنند، در حالی که بازیکنان باتجربه کتاب‌های مسحور شده خاص را با کتابداران معامله می‌کنند.

در حالی که روش های مسحور کردن یک آیتم کاملاً شناخته شده است، اگر بازیکنان بخواهند یک آیتم را طلسم کنند، چند راه برای این کار وجود دارد.

راهنمای آیتم های افسون کننده در اپدیت Minecraft Bedrock 1.19 با استفاده از بلوک ها و اسلات های ساخت و ساز

استفاده از بلوک سنگ آسیاب

انچنت ماینکرافت

مانند بلوک‌هایی که میزها و سندان‌های انچنت می‌توانند برای یک آیتم افسون‌کننده اعمال کنند، بلوک خاصی نیز وجود دارد که می‌تواند جادوها را از آیتم‌ها حذف کند.

چنین بلوکی را سنگ آسیاب یا Grindstone می نامند. عملکرد اصلی Grindstone تعمیر و حذف جادوها از چرخ دنده است. تنها استثناء جادوهای نفرین است که به هیچ وجه نمی توان آنها را از چرخ دنده حذف کرد.

این بلوک را می توان به راحتی با ترکیب دو چوب، دو تخته چوبی و یک تخته سنگ ساخت. تخته سنگ می تواند در وسط دو چوب قرار گیرد و به دنبال آن دو تخته چوبی درست زیر چوب ها قرار گیرد. سنگ تراش را می توان روی دیوارها و سقف ها نیز قرار داد.

انچنت ماینکرافت

 

اگر بازیکنان می‌خواهند یک آیتم را از بین ببرند، می‌توانند به سادگی روی بلوک کلیک راست کرده و مورد را در شکاف سمت چپ قرار دهند.

این بلوک انواع انچنت ها را از آیتم حذف می کند و نسخه معمولی آن را ارائه می دهد.

اگر بازیکنان بخواهند یک آیتم انچنت شده را با ترکیب آن با یک آیتم دیگر تعمیر کنند، سنگ آسیاب مجددا همه جادوها را حذف می کند و یک نسخه معمولی از آیتم را ارائه می دهد.

در هر صورت، این بلوک تمام پاور آپ ها به جز نفرین ها را حذف می کند.

بخش خوب این است که به محض حذف انچنت ها از یک آیتم، امتیاز XP را بر اساس سطح جادو و ارزش آن به بازیکن پس می دهد.

 

تعمیر ایتم ها در اسلات کاردستی

روش دیگر، یکی دیگر از روش‌های حذف انچنت ها از یک آیتم، تعمیر آن‌ها در شکاف‌های معمولی کاردستی است. اگر بازیکنان دو آیتم مشابه با دوام کم داشته باشند، می‌توانند به سادگی آنها را در اسلات‌های crafting 2×2 خود قرار دهند تا آنها را تعمیر کنند. آنها همچنین می توانند این عمل را روی میز کاردستی انجام دهند.

با این حال، اگر آنها یک آیتم مسحور شده را تعمیر کنند، بازی تمام افسون ها به جز نفرین را حذف می کند و یک نسخه معمولی تعمیر شده از آیتم را ارائه می دهد.

تنها اخطار این است که بازیکنان باید آن آیتم را با ترکیب آن با یک مورد مشابه دیگر تعمیر کنند.

 

جمع بندی

انچنت ماینکرافت پاداش‌ها یا دارایی‌های خاصی هستند که می‌توانند از طریق استفاده از میز طلسم یا سندان برای زره‌ها، ابزارها یا سلاح‌ها اعمال شوند. در این مقاله از مجموعه مقالات ایرانیکاسرور، به آموزش حذف انچنت ماینکرافت پرداختیم. موفق باشید دوستان!

 

 

6رای - امتیاز 4.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: