جدول محتوایی

امروزه همه سایت های وردپرسی برای افزایش آمار کاربران خود و جذب آنها به سایت، از انواع روش ها اقدام به عضو گیری میکنند. عضویت کاربران در یک سایت به میزان چشمگیری برای مدیران آن سایت منفعت دارد. بعنوان مثال میتوانند مشتریان خود را از تخفیفات یا محصولاتی که به تازگی عرضه شده اند با خبر سازند. در وردپرس با استفاده از افزونه های عضویت میتوان این کار را به راحتی هر چه تمام تر انجام داد. در این پست به معرفی 10 تا از بهترین افزونه های ممبر شیپ یا عضویت در وردپرس خواهیم پرداخت.

 

Admin Custom Login

افزونه Admin Custom Login یکی از بهترین افزونه ثبت نام کاربران می‌باشد که با بیش از 50 هزار نصب فعال طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این افزونه امکان سفارشی‌سازی صفحات ورود و فرم‌های ثبت‌نام و عضویت را برای شما فراهم می-کند. رنگ پس‌زمینه، تصویر پس‌زمینه، اسلایدر پس‌زمینه، رنگ فرم ثبت‌نام، فونت فرم ورود، موقعیت فرم ورود، اضافه کردن آیکون رسانه‌های اجتماعی، لوگو و غیره از جمله مواردی هستند که امکان شخصی‌سازی آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند. برای آشنایی بیشتر و نحوه استفاده از این افزونه کافیست به مقاله شخصی سازی صفحه ورود به وردپرس با Admin Custom Login مراجعه نمایید.

 

User Registration

در User Registration با قابلیت درگ و دراپ به راحتی می‌توانید فیلدها را ویرایش و یا جابجا نمایید و از همه مهم‌تر از نوشتن هرگونه کدنویسی پیچیده شما را بی‌نیاز می‌کند. نسخه رایگان آن تقریبا بهترین قابلیت‌های افزونه را داراست و از مخزن وردپرس به راحتی قابل نصب می‌باشد.

امکانات :

  • قرار دادن فرم ثبت­‌نام در صفحات، ستون­‌ها و پست­‌ها با استفاده از Shortcodeها
  • قابلیت ارسال ایمیل برای کاربران و مدیران وبسایت
  • قابلیت استفاده از فرم­‌های آماده موجود در افزونه
  • و….

 

Ultimate Member

این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس برای دانلود موجود است، اما با دانلود این افزونه تمامیه امکانات آن برای شما فعال نیست.

سیاست اصلی این شرکت این بوده است که افزونه اصلی را رایگان در بازار منتشر کند و سپس با تولید ضمیمه های آن کسب درآمد کند به همین دلیل است که افزونه افزونه عضویت حرفه ای وردپرس را می توانید بطور رایگان از مخزن وردپرس دانلود کنید

 

با نسخه رایگان، در حال حاضر به بسیاری از ویژگی ها دسترسی پیدا می کنید. اگر می خواهید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید، می توانید از 18+ افزودنی رایگان و 65+ افزودنی  پریمیوم استفاده کنید. از آنجا افزونه Paid Memberships Pro افزودنی های بسیاری دارد، به شکل های مختلفی می توانید سایت خودتان را راه اندازی کنید.

 

WP User Manager

پلاگین رایگان WP User Manager با بیش از 10 هزار نصب فعالی از بهترین افزونه ثبت نام کاربران می‌باشد، این افزونه امکان تنظیم فرم ثبت‌نام کاربر، ورود، بازیابی رمز عبور و سفاشی‌سازی حساب را برای شما فراهم می‌آورد. علاوه بر ویژگی‌ها و برنامه‌های افزودنی رایگان بسیاری که در این افزونه وجود دارند، مجموعه‌ای از آن‌ها نیز غیررایگان هستند و برای دسترسی داشتن به آن‌ها لازم است مبلغی را پرداخت کنید. برخی این ویژگی‌ها شامل ایمیل‌های سفارشی، سرویس MailChimp و ورود به شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

 

خدمات میزبانی وب را با ایرانیکا سرور تجربه کنید

نظر شما درباره این پست چه بود ؟

دسته بندی شده در: