جدول محتوایی

افزونه های شخصی سازی فرم لاگین وردپرس + 8 افزونه

فرم لاگین وردپرس حالتی برای ورود به وب سایت با وارد کردن شناسه و رمز عبور منحصر به فرد خود است. بسیاری از تم های وردپرس فرم ورود خود را با ساختاری ساده ارائه می دهند.

اما اگر می‌خواهید طبق نیاز کسب‌وکارتان مقداری فیلد اضافی اضافه کنید، به کمک افزونه‌های ورود سفارشی وردپرس نیاز خواهید داشت. همانطور که به شما کمک می کند یک فرم ورود به سبک خود ایجاد کنید.

افزونه‌های لاگین سفارشی به شما ضروری‌ترین ویژگی سفارشی‌سازی را برای افزودن تصویر، تصویر پس‌زمینه، تغییر ترکیب رنگ، اضافه کردن یک لوگو برای شناسایی منحصربه‌فرد، reCaptcha برای اهداف امنیتی و موارد دیگر ارائه می‌کنند. این استراتژی تجربه و علاقه کاربر را ارتقا خواهد داد.

پیش از ادامه ی مقاله ، در صورت نیاز به خرید هاست وردپرس به سایت ایرانیکاسرور مراجعه کرده و از پلن های فوق العاده با قیمت های عالی دیدن کنید.

برخی از بهترین افزونه های لاگین سفارشی وردپرس رایگان در  بخش زیر ذکر شده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

Custom Login Page Customizer

دانلود

 

این نام بیان می کند که کاربر می تواند به راحتی با استفاده از ویژگی سفارشی ساز یک فرم ورود یا صفحه ایجاد کند. این افزونه یک فرم ورود چند منظوره فقط برای کاربران وردپرس است.

این افزونه تمام استانداردهای ویژگی های سفارشی سازی را به صورت رایگان ارائه می دهد. ویژگی هایی مانند تصویر پس زمینه، استایل فرم، یک ظاهر طراحی میدانی، یک ظاهر طراحی دکمه، تصویر پس زمینه، رنگ پس زمینه و بسیاری موارد دیگر. اما reCaptcha فقط در نسخه پولی برای حفظ سطح امنیتی پشتیبانی می شود.

 

 

Customize Login Image

دانلود

 

سفارشی کردن تصویر لاگین یا customize login page به شما این امکان را می دهد که لوگوی شرکت خود، ساختار URL، تغییر رنگ پس زمینه و CSS سفارشی را آپلود کنید و مهمتر از همه این امکان را به شما می دهد تا طبق تصمیم خود یک تصویر به فرم ورود اضافه کنید.

این افزونه آماده ترجمه است تا کاربر بتواند وب سایت را به زبان های مختلف ترجمه کند و عمدتا از زبان انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند.

 

Custom Login

دانلود

 

custom login ساده ترین و بهترین راه برای سفارشی کردن صفحه لاگین وردپرس است. افزونه‌های ورود سفارشی وردپرس فواید زیادی دارند. وقتی تغییراتی را در صفحه ورود ایجاد می‌کنید و افزونه را ارتقا می‌دهید، تغییراتی که قبلاً انجام داده‌اید، تغییری نمی‌کنند.

این افزونه به طور گسترده ای برای اصلاح ساختار فرم طراحی وب سایت فریلنسرها استفاده می شود. تاکنون بیش از 20000 نصب فعال دارند.

 

Login Page Styler

فرم لاگین وردپرس

دانلود

 

این افزونه به شما این اجازه را می دهد که یک فرم لاگین یا یک صفحه ورود به سیستم با همان ظاهر و احساس وب سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید ظاهر ورود به سیستم مدیریت، ورود مشتری، فراموش کردن رمز عبور و ظاهر صفحه ثبت نام را تنها در یک دقیقه و بدون نوشتن کد، تغییر دهید.

 

Login Page Styler تعداد بی شماری از ویژگی های سفارشی سازی CSS ارتقا یافته را اما در نسخه پولی ارائه می دهد. اگر تمرکز اصلی شما روی طراحی فرم ورود نیست، می توانید استایلر صفحه ورود را برای حرکت به جلو انتخاب کنید.

این افزونه با افزونه های دیگری مانند BuddyPress، Limit Login Attempts و bbPress هماهنگ است.

 

 

LoginPress

فرم لاگین وردپرس

دانلود

 

با کمک افزونه LoginPress می توان ظاهر کامل هر صفحه ورود، صفحه ثبت نام را تغییر داد، حتی می توان ظاهر خطای نمایش داده شده برای ثبت نام، پیام راهنمایی، فراموشی رمز عبور و غیره را تغییر داد.

پلاگین LoginPress عملکرد عالی دارد زیرا یک گزینه پیش نمایش فوری در اختیار شما قرار می دهد. نه تنها می توانید تغییراتی در لوگو و رنگ ایجاد کنید، بلکه می توانید متن را در تمام صفحات تغییر دهید. شما می توانید ایده های نوآورانه خود را برای کشف بیشتر در مورد ساختار طراحی اضافه کنید.

 

Login With Ajax

فرم لاگین وردپرس

دانلود

این افزونه با کوئری Ajax کدگذاری شده است که داده ها را به سرور ارسال می کند و پیام خطا را مستقیماً روی صفحه نمایش می دهد بدون اینکه صفحه را بازخوانی کند. این فرآیند به کاهش زمان و تلاش کاربر کمک می کند.

با ورود با افزونه Ajax فرم ورود را می توان به 3 روش اضافه کرد و با استفاده از کدهای کوتاه، با استفاده از ابزارک ها و با استفاده از تگ قالب می توانید فرم ورود را وارد کنید.

 

 

Pie Registe

فرم لاگین وردپرس

استفاده از Pie Registe بسیار آسان و رایگان است. پس از نصب این افزونه در سایت وردپرس خود، دسترسی کامل به داشبورد وردپرس خواهید داشت. شما می توانید هر ابزاری را برای سفارشی کردن فرم ورود و صفحه ورود انتخاب کنید.

همچنین، پشتیبانی از Google Analytics را برای اهداف امنیتی ارائه می دهد.

 

 

Absolutely Glamorous Custom Admin

فرم لاگین وردپرس

دانلود

Absolutely Glamorous custom Admin تمام الزامات و ویژگی هایی که فرم ورود شامل می شود را برآورده می کند. از این رو، این افزونه شما را راهنمایی می کند تا پنل ، ادمین، نوار، منوی مدیریت و صفحه ورود را سفارشی کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی 8 افزونه برای ایجاد فرم لاگین وردپرس پرداختیم. امیدواریم مطالب مد نظر مفید واقع شده باشند. موفق باشید!

 

15رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: