در این مقاله به آموزش آپلود فایل با PuTTY میپردازیم با ما همراه باشید.

خرید سرور مجازی ایران

در تمام وقت ها شاید شما دسترسی مستقیم به سیستم خود ندارید و میخواهید که بدون دسترسی مستقیم تغییراتی را روی سیستم خود اعمال کنید خوشبختانه نرم افزاری تحت عنوان Putty برای شما این امکان را فراهم میسازد تا با بالاترین امنیت از راه دور به سیستم خود دسترسی داشته باشید

PuTTY یک کنسول Win32 Telnet منبع باز رایگان (دارای مجوز MIT)، برنامه انتقال فایل شبکه و کلاینت SSH است. پروتکل های مختلفی مانند Telnet، SCP و SSH توسط PuTTY پشتیبانی می شوند. قابلیت اتصال به پورت سریال را دارد. برای دانلود و دستورالعمل های نصب به مقاله نحوه نصب PuTTY SSH برای ویندوز پایگاه دانش مراجعه کنید.

توجه! : بررسی کنید که فایل pscp را در پوشه putty.exe خود دارید، زیرا این پوشه مسئول آپلود فایل ها است. قبل از اینکه فایل های خود را روی سرور خود آپلود کنید، باید مجوزهای آپلود سرور خود را تنظیم کنید. در زیر لیستی از دستورات PuTTY آمده است:

 آپلود فایل با PuTTY

خرید هاست وردپرس

نحوه آپلود فایل ها

مرحله  1 :

فایل index.html سفارشی خود را ایجاد کنید و آن را آماده کنید تا در پوشه public_html خود آپلود شود.

 

گام 2 :

دستور : > pscp source_filename userid@server_name:/path_destination_filename

مثال : >pscp index.html [email protected]:/public_html

توجه : فایل index.html مسیر منبع ندارد زیرا مستقیماً در پوشه Public قرار می گیرد. در تمام موارد دیگر، شما باید مسیر منبع آن فایل را مشخص کنید.

مرحله 3 :

پس از اتمام کار، وب خود را با تایپ mason.gmu.edu/~username در مرورگر باز کنید تا فایل های خود را ببینید

خرید گیم سرور

توضیحات تکمیلی : در این اموزش در مرحله اول یک فایل html دلخواه ساختیم و آن را در پوشه Public_html ریختیم و در مرحله دوم با دستور ذکر شده مسیر را به نرم افزار نشان دادیم در ادامه با مرورگر خود به ادرس فایل ساختگی رفته و فایل های خود را میتوان دید و آپلود کرد.

نظر شما درباره این پست چه بود ؟

دسته بندی شده در: