جدول محتوایی

در Minecraft، یک آیکون سرور جذاب تاثیر زیادی روی دیگر بازیکنان می گذارد و باعث می شود حرفه ای تر به نظر برسید.گزینه های قابل قبول زیادی از نظر آیکون های سرور Minecraft وجود دارد. شما به راحتی می توانید یک نماد اضافه کنید، یک نماد ایجاد کنید، یا حتی یک نماد سفارشی را تغییر دهید.
این مقاله ابهامات شما را برطرف کرده و در برخورد با آیکون های سرور Minecraft به شما کمک می کند.
قبل از شروع فرآیند، باید به وب سایت رسمی Minecraft مراجعه کنید و Minecraft Server JAR را دانلود کنید. در صورت استفاده از هاست سرور، ابتدا باید وارد داشبورد سرور شوید. پس از آن، از FTP برای پایان دادن به کار تغییر یک نماد استفاده کنید.
چگونه آیکون سرور Minecraft را تغییر دهیم؟
1.تصویر مورد نظر را برای تنظیم آیکون سرور خود انتخاب کنید. شما چندین گزینه دارید، یا یک تصویر را در گوگل جستجو کنید یا نماد خود را ایجاد کنید.
2.مشخصات خاصی برای اندازه آیکون وجود دارد که 64×64 پیکسل است. علاوه بر این، نوع فایل باید PNG باشد. در صورتی که پسوند تصویر PNG نباشد، می توانید اندازه آن را تغییر دهید یا تصویر خود را با چندین ابزار آنلاین موجود تبدیل کنید.
3.هنگامی که این شرایط اولیه را انجام دادید، گام بعدی تغییر نام فایل آیکون به نماد سرور است.
4.اکنون، مرحله بعدی این است که به سادگی این تصویر را به پوشه اصلی سرور خود منتقل کنید.
5.به سادگی سرور را راه اندازی مجدد کنید و نگاهی به لیست سرور چند نفره بیندازید.
در آینده، اگر بخواهید دوباره این نماد را تغییر دهید، می توانید به سادگی تصویر server-icon.png را با هر تصویری که می خواهید عوض کنید.علاوه بر این، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که بخواهید یک نماد سرور سفارشی ایجاد کنید. برای انجام این کار، باید چند مرحله ساده را انجام دهید.
چگونه یک آیکون سرور سفارشی ایجاد کنیم؟
فرآیند ایجاد یک نماد سرور سفارشی بسیار آسان است.اولین قدم باز کردن فتوشاپ است. سپس بر روی File و سپس New کلیک کنید.همانطور که مشخصات استاندارد است، عرض و ارتفاع را 64 پیکسل تنظیم کنید.
اکنون رزولوشن باید روی 72 پیکسل در اینچ تنظیم شود.روی Create کلیک کنید. یک مربع خالی مانند شکل زیر بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.
        تصویر1-آموزش تصویری Minecraft
هر رنگ پس زمینه را با توجه به میل خود انتخاب کنید. اکنون قفل پس‌زمینه را با ضربه زدن روی نماد قفل همانطور که در زیر نشان داده شده است باز کنید.
              تصویر 2_آموزش Minecraft
یک قدم جلوتر بروید، Alt + Delete را فشار دهید. این پس زمینه شما را با رنگی که انتخاب می کنید پر می کند.
              تصویر3_آموزش تصویری Minecraft
در حال حاضر، بسیاری از ویژگی های قابل پیاده سازی و همچنین سفارشی سازی هایی که می توان انجام داد وجود دارد. می توانید یک نوار در مرکز نماد اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ تیره‌تری نسبت به آبی انتخاب کنید و سپس یک لایه اضافه کنید – Shift + Ctrl + N. اکنون ابزار Rectangular Marquee Tool (M) را انتخاب کنید. برای ایجاد یک مستطیل بکشید. Alt + Delete را فشار دهید. مستطیل را با هر رنگی که بخواهید پر می کند. برای آزاد کردن مستطیل، Ctrl + D را فشار دهید.
             تصویر 4_آموزش Minecraft
علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک افکت گرادیان به نماد اضافه کنید. برای آن باید یک لایه دیگر وارد کنید. دوباره Shift + Ctrl + N را فشار دهید. در ادامه، ابزار Gradient را انتخاب کنید. حالا رنگ سفید را انتخاب کنید و تنظیمات ابزار Gradient را که در بالا سمت چپ قرار دارد کپی کنید.
          تصویر 5_آموزش تصویری Minecraft
علاوه بر این، باید نشانگر خود را از بالا به پایین نماد بکشید. خودشه. یک شیب محو سفید روی نماد خواهید دید.همچنین می توانید تغییرات دیگری مانند تنظیم حالت ترکیب لایه 3 روی Overlay ایجاد کنید. پس از آن، کدورت به 80٪.
         تصور 6_Minecraft
اکنون نماد شما اینگونه به نظر می رسد.
       تصویر7_آموزش تصویر Minecraft
از آنجایی که پس زمینه کاملاً آماده است، می توانید هر متنی را که می خواهید اضافه کنید!به ابزار Horizontal Type Tool بروید و روی مرکز صفحه خود کلیک کنید. متن خود را تایپ کنید
به عنوان مثال، در اینجا یک عکس فوری است.
    تصویر8_آموزش تصویری Minecraft
و در آخر باید آن را سیو کنید برای انجام این کار، به File، Save As بروید. کار را با نام سرور-icon و در پسوند PNG ذخیره کنید.
20رای - امتیاز 4.9 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: