جدول محتوایی

World of Warcraft

شما یک گیمر هستید و تجربه بازی WOW را هم دارید؟ پس به احتمال زیاد تابحال به این فکر افتاده اید که یک سرور شخصی WOW را چگونه راه اندازی کنید.

World of Warcraft یک بازی نقش آفرینی فوق العاده محبوب است که میلیون ها گیمر در سراسر جهان ساعت ها وقت خود را صرف آن میکنند.

در سرور های خصوصی میتوانید یک بازی را مانند حالت آنلاین تجربه کنید. با این تفاوت که دست شما برای شخصی سازی بازی باز تر است. مصلا میتوانید تعیین کنید چه کسانی وارد سرور شوند و با شما آنلاین بازی کنند.

در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه یک سرور WOW خصوصی ایجاد کنید تا بتوانید روی آن با دوستان خود بازی کنید.

برای خرید سرور مجازی مخصوص گیم (گیم سرور) وارد این لینک شوید.

 

world of warcraft logo

 

سرور خصوصی چیست؟

یک سرور خصوصی به هر سروری گفته می شود که مالکیت خصوصی دارد. اکثر سرورهای خصوصی به شما این امکان را می دهند که نسخه ای از بازی را متفاوت از نسخه هایی که معمولاً در سرورهای رسمی انجام می شود بازی کنید.

گاهی اوقات شما می خواهید نسخه قدیمی بازی را بازی کنید، یا تغییرات خاصی در شخصیت یا گیم پلی انجام دهید. یا حتی موارد سفارشی را در گیم پلی معمولی قرار دهید. یک سرور خصوصی به شما این امکان را می‌دهد تا یک تجربه بازی سفارشی و بر اساس انتظارات شما ایجاد کنید.

در مرحله بعد نحوه ساخت یک سرور خصوصی بازی WOW را بررسی میکنیم.

 

نحوه راه اندازی یک سرور خصوصی WOW

در مراحل زیر میبینید که چگونه سرور WOW شخصی خود را نصب کنید. قبل از اینکه شروع کنیم، باید برنامه ای به نام AC Web Ultimate Repack را نصب کنید. می توانید نسخه Repack را انتخاب کنید زیرا بهترین کارایی را دارد.

همچنین باید Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack را نصب کنید. می‌توانید آن را از این لینک دانلود و نصب کنید.

پس از انجام دو مورد بالا، میتوانیم ره اندازی سرور سخصی رو ادامه دهیم.

1. Map Data

شما باید اطلاعات map را از پوشه نصب WOW موجود خود جمع آوری کنید. اگر بازی را روی سیستم خود دانلود نکرده‌اید، باید همین الان این کار را انجام دهید. می توانید از اکانت WOW موجود خود به دانلود دسترسی داشته باشید.

پوشه WOW را باز کنید و فایلی با عنوان “maps” را پیدا کنید. باید به C:/AC Web Ultimate Repack/Tools/Map Extractor enUS بروید و پوشه maps و ad.exe را در آن کپی کنید. سپس، برنامه ad.exe را اجرا کنید.

 

2. پیکربندی دیتابیس لاگین

اکنون باید فایلی به نام ‘ascent-logonserver.conf’ را پیدا کنید. آن را باز کنید و قسمتی را که با =LogonDatabase Hostname’ شروع می‌شود را پیدا کنید.

تغییرات را مانند زیر اعمال کنید:

LogonDatabase Hostname = "127.0.0.1"
Username = "root"
Password = "ascent"
Name = "logon"
Port = "3306"
Type = "1"

 

3. پیکربندی Ascent Realms

به فایلی به نام ‘ascent-realms.conf’ بروید و قسمتی را که با ‘<Realm1 Name=’ شروع می‌شود، پیدا کنید. سپس، جزئیات را مانند زیر تغییر دهید.

<Realm1 Name = "The Name of Your Server"
Address = "127.0.0.1:8129"
Icon = "RP"
Colour = "1"
Population = "1.0"
TimeZone = "1">

 

4. سفارشی سازی سرور WOW

در این بخش سرگرم کننده می توانید عناصر خاصی از دنیای خود را شخصی سازی کنید. برای شروع کار، فایل «ascent-world.conf» را پیدا کنید و آن را باز کنید بروید.

با باز کردن این فایل، می‌توانید مقادیر را در بخش «<Rates Health=» تغییر دهید تا تجربه بازی را سفارشی کنید.

 

5. ایجاد تغییرات در فایل realmlist.wtf

به دایرکتوری WOW برگردید و فایلی به نام “realm list.wtf” را پیدا کنید. حال، محتویات فایل را حذف کرده و set realm list 127.0.0.1 را جایگزین آن کنید.

سپس می‌توانید با اجرای «Control Panel.exe» در فهرست «SC Web Ultimate Repack» سرور خود را راه‌اندازی کنید. پس از اجرا، فقط روی سه دکمه اول کلیک کنید تا سرور شما فعال خواهد شد.

اکنون میتوانید از بازی با دوستان خود در سرور خصوصی WOW لذت ببرید.

 

37رای - امتیاز 4.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: