جدول محتوایی

افزونه های کش برای وردپرس

افزونه های کش وردپرس به شما این امکان را میدهد که تا حد زیادی سرعت و عملکرد سایت وردپرسی خود را افزایش دهید.

در این مقاله، ما بهترین افزونه های کش وردپرس را برای سایت شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

کش (Cache) چیست؟

کش مجموعه ای از اطلاعات است که برای دسترسی سریع در صورت درخواست در حافظه موقت ذخیره میشوند. در رایانه ها، اطلاعات معمولاً روی هارد دیسک ذخیره می شود.

کش با پردازش اطلاعات درخواستی مکرر و سپس ذخیره آن در یک حافظه موقت یا حافظه به رایانه ها اجازه می دهد تا به سرعت به فایل ها دسترسی پیدا کنند.

همین مفهوم کش نیز می تواند توسط وب سایت های وردپرس برای بهبود عملکرد و بارگذاری سریعتر وب سایت شما استفاده شود.

در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پویا است. این بدان معناست که هر بار که کاربر از وب سایت شما بازدید می کند، وردپرس اطلاعات را از دیتابیس دریافت می کند و سپس چندین مرحله دیگر را قبل از ارسال صفحه وب به مرورگر کاربر اجرا می کند.

همین موضوع باعث می شود زمانی که تعداد زیادی کاربر به طور همزمان از آن بازدید می کنند، وب سایت شما کندتر بارگذاری شود.

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

 

چرا به افزونه های کش وردپرس نیاز داریم ؟

با استفاده از افزونه های کش وردپرس، میتوانید کاری کنید که وقتی یک کاربر برای اولین بار وارد سایت شد، اطلاعات سایت در حافظه موقت مرورگر سیو شود. با این کار در دفعات بعد مراجعه به سایت، دیگر لازم نیست همه اطلاعات را بارگیری کند. در نتیجه سرعت لود سایتتان بالاتر می رود.

در کل کش کردن مهم است زیرا بار روی هاست وردپرس شما را کاهش می دهد و باعث می شود وب سایت شما سریعتر اجرا شود.

همچنین با بالا رفتن سرعت لود سایت، رتبه SEO سایت هم افزایش پیدا میکند.


 

حالا که دلیل استفاده افزونه های کش وردپرس را فهمیدیم، بهتر است به بهترین ها هم آشنا شویم.

 

1. WP Rocket

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

بدون شک WP Rocket بهترین افزونه کش وردپرس در بازار است. استفاده از این افزونه آسان‌ ترین و بهترین راه برای ذخیره‌ سازی حافظه پنهان است. اگر اصطلاحات فنی را نمیدانید یا دانش کافی ندارید، این افزونه کمک بزرگی به شما میکند.

افزونه WP Rocket به کاربران اجازه می دهد تا وب سایت خود را با یک کلیک فوراً کش کنند. خزنده آن به طور خودکار صفحات وردپرس شما را برای ایجاد کش بررسی می کند. سپس این افزونه به طور خودکار بهترین تنظیمات کش وردپرس مانند فشرده سازی gzip، کش صفحه و بارگذاری کش را روشن می کند.

WP Rocket همچنین دارای ویژگی‌های دیگری است که می‌توانید برای بهبود عملکرد بیشتر از آنها استفاده کنید. مانند بارگذاری تصاویر با حجم کمتر، پشتیبانی CDN، بررسی اولیه DNS، کوچک سازی و موارد دیگر.

 

 

2. WP Super Cache

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

WP Super Cache یکی دیگر از افزونه های محبوب کش وردپرس است. این پلاگین رایگان است و توسط بسیاری از شرکت های برتر میزبانی وردپرس توصیه می شود.

افزونه WP Super Cache شامل تمام ویژگی های کش مهم و اساسی است که برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود نیاز دارید. این ویژگی ها شامل فشرده سازی gzip، کش صفحه، بارگذاری حافظه پنهان، پشتیبانی CDN، پیش بارگذاری کش پیشرفته و موارد دیگر می شود.

این افزونه شامل یک بخش تنظیمات جامع و یک تب جداگانه برای تنظیم آسان است.

 

 

3. W3 Total Cache

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

W3 Total Cache یکی از محبوب ترین افزونه های کش وردپرس است. این یک افزونه جامع کش وردپرس با گزینه های زیادی که دارد ممکن است برای مبتدیان کمی سخت به نظر برسد.

این پلاگین شامل تمام ویژگی هایی است که برای تنظیم صحیح کش وردپرس به آن نیاز دارید. از کش صفحه و کش عناصر صفحه گرفته تا فشرده سازی gzip، پشتیبانی CDN و …


 

جمع بندی

امیدواریم در این مقاله به شما برای پیدا کردن افزونه مورد نظرتان برای کش اطلاعات سایت وردپرسی کمک کرده باشیم.

اگر به دنبال یک ارائه دهنده قابل اعتماد برای خرید هاست وردپرس هستید، بهتر است به پلن های هاست وردپرس ایرانیکا هم نگاهی بیندازید.

 

17رای - امتیاز 4.9 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: