جدول محتوایی

صفحه ساز وردپرس

آیا شما هم می خواهید بدون دانش برنامه نویسی وب سایت ایجاد کنید؟ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما وردپرس است. در این پست به معرفی بهترین صفحه ساز های رایگان وردپرس پرداخته ایم که با آنها می توانید هر صفحه وب را با چند کلیک طراحی کنید.

حتما تابحال اسم صفحه ساز المنتور به گوشتان خورده. اما باید بدانید که المنتور تنها صفحه ساز وردپرس نیست و گزینه های دیگری هم وجود دارد.

وقتی برای اولین بار شروع به طراحی سایت می کنید، مسلما نتیجه مطلوبی نمیگیرید. جایگاه سایت شما هر چه باشد، برای رقابت با بهترین ها به یک وب سایت با کیفیت بالا نیاز دارید. چندین جنبه از جمله زیبایی ظاهری، طراحی واکنشگرا، کاربرپسند بودن و … از ویژگی های یک سایت عالی هستند. برای طراحی چنین سایت هایی، می توانید از دانش برنامه نویسی یا از صفحه ساز وردپرس برای ویرایش سایت وردپرس خود استفاده کنید.

صفحه ساز های وردپرس تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد صفحات وب با استایل دلخواه را در اختیار شما قرار می دهند.

هر صفحه ساز یک رابط مدیریتی دارد که قدرت کنترل طراحی بخش های مختلف سایت را در اختیارتان میگذارد. صفحه ساز ها به شما امکان میدهند با درگ و دراپ با عناصر کار کنید و آنها را برای طراحی کنار یکدیگر قرار دهید. برخی صفحه ساز های وردپرس دارای صفحات از پیش طراحی شده هستند و فقط کافیست محتوی مورد نظر خود را در آن قرار دهید.

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور


 

1. Elementor

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

اگر با وردپرس کار کرده باشید، حداقل یک بار کلمه Elementor را شنیده اید. المنتور یکی از محبوب ترین صفحه سازهای رایگان وردپرس است.

در المنتور با بیش از 100 قالب از پیش ساخته شده، می توانید به راحتی صفحات وردپرس خود را ایجاد کنید. پس از انتخاب صفحه مورد علاقه خود برای صفحات اصلی و همچنین صفحات دیگر، می توانید صفحه را ویرایش کرده و آن را سفارشی کنید و عناصر مورد نظر خود را با درگ و دراپ اضافه کنید.

المنتور دارای ویجت های فراوانی است و دست شما را در طراحی باز میگذارد. هنگامی که از یک قالب استفاده می کنید، می توانید آن را ذخیره کرده و در صفحه دیگری در سایت خود اعمال کنید. یا به راحتی آن را Export کنید و در وب سایت دیگری استفاده کنید.

صفحاتی که با این صفحه ساز طراحی میکنید، واکنشگرا هستند و در موبایل و تبلت هم به بهترین شکل اجرا میشوند.

این صفحه ساز وردپرس، با اکثر افزونه ها از جمله WooCommerce سازگاری دارد تا بتوانید به بهترین شکل فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید.

این صفحه ساز دارای بیش از 5 میلیون نصب فعال است.

[button color=”red” size=”small” link=”https://iranicaserver.com/Wordpress-Host/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]هاست وردپرس[/button] [button color=”blue” size=”small” link=”https://wordpress.org/plugins/elementor/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Elementor[/button]


 

2. Page Builder by SiteOrigin

 

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

 

SiteOrigin مانند Elementor یک صفحه ساز column-based یا مبتنی بر ستون است. از آنجایی که SiteOrigin واکنشگرا است سایت‌هایی که از SiteOrigin استفاده می‌کنند واکنش‌گرا هستند و در دستگاه‌های تلفن همراه به بهترین شکل قابل نمایش هستند. سازنده تمام ویجت هایی را که ممکن است نیاز به استفاده در وب سایت خود داشته باشید ارائه می دهد. همچنین با سایر افزونه ها هم به خوبی کار می کند. اینها دو مورد از دلایلی است که باعث می شود SiteOrigin یکی از محبوب ترین صفحه سازها در وردپرس باشد.

این صفحه ساز هم مانند سایرین، دارای تعداد زیادی Template است که کار را برای شما راحت کرده.

این صفحه ساز دارای طیف گسترده ای از ویجت ها است که شما را از افزونه های مختاف بی نیاز میکند. این ویجت ها شامل نقشه های گوگل، رسانه های اجتماعی، انواع دکمه ها و … است.

این افزونه یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین صفحه سازهای رایگان با میانگین امتیاز 4.8 ستاره است. دارای بیش از 1 میلیون نصب فعال بوده و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است.

بطور کلی میتون گفت صلی ترین رقیب برای المنتور به حساب می آید.

[button color=”red” size=”small” link=”https://iranicaserver.com/Wordpress-Host/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]هاست وردپرس[/button] [button color=”blue” size=”small” link=”https://wordpress.org/plugins/siteorigin-panels/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]SiteOrigin[/button]


3. Beaver Builder

صفحه ساز وردپرس ایرانیکا سرور

 

Beaver builder یکی از بهترین صفحه ساز های وردپرس در زمینه درگ و دراپ است. این ویرایشگر تجربه ویرایش ساده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتوانید به سرعت وب سایت خود را ایجاد کرده و برند خود را حتی اگر مبتدی هستید، ایجاد کنید. پس از نصب Beaver builder، میتوانید به راحتی با درگ و دارپ صفحات خود را طراحی کنید.

در مورد طرح‌بندی صفحه، می‌توانید بین طرح‌بندی عرضی یا ستونی یکی را انتخاب کنید. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را با تنوع زیادی نمایش دهید.

Beaver Builder بدون اینکه زیبایی سایت شما را به خطر بیندازد به بهترین شکل بر روی دستگاه‌ها در هر اندازه‌ای واکنشگرا است. صفحاتی که با این صفحه ساز وردپرس طراحی میشوند، شرعت لود بالایی دارند.

تنها نقطه ضعف این صفحه ساز تنوع کم ویجت های آن است. اما متویتن با افزونه های مکمل این مشکل را رفع کرد.

[button color=”red” size=”small” link=”https://iranicaserver.com/Wordpress-Host/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]هاست وردپرس[/button] [button color=”blue” size=”small” link=”https://wordpress.org/plugins/beaver-builder-lite-version/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]Beaver builder[/button]


 

وردپرس دارای تنوع بالایی در صفحه ساز هم می باشد. در این مقاله سعی شد معروف ترین ها و بهترین ها معرفی شود.

برای تهیه هاست ودپرس با بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت، میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

 

17رای - امتیاز 4.9 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: