جدول محتوایی

چرا ساخت جدول وردپرس برای نمایش داده ها مهم است ؟

افزونه های ساخت جدول وردپرس به شما کمک میکند داده های خود را در قالب جدول ارائه کنید تا خواندن آن برای بازدیدکنندگان آسان باشد. جداول روشی عالی برای نمایش مجموعه داده های بزرگ به روشی آسان و خوانا هستند. می توانید از جداول برای اشتراک گذاری داده های اصلی، نمایش مقایسه قیمت ها، ایجاد فهرست های وب یا موارد دیگر استفاده کنید.

وردپرس یک ویژگی پیش‌فرض دارد که به شما امکان می‌دهد جداول را به پست‌ها و صفحات اضافه کنید. اما محدود است و آپشن های زیادی را ارائه نمی‌دهد.

با استفاده از افزونه ساخت جداول وردپرس میتوانید با روشهای زیای مانند Drag & Srop، گزینه های مرتب سازی پیشرفته، کنترل کامل رنگ و طرح و موارد دیگر جداول خود را بسازید.

هنگامی که جداول جذاب و تعاملی ایجاد می کنید. راحت تر می توانید بازدیدکنندگان خود را درگیر کنید و زمان بیشتری را در سایتتان صرف خواهند کرد.

در این مقاله، برخی از بهترین افزونه ها برای ساخت جدول وردپرس برای نمایش داده ها را به شما معرفی میکنیم.

 

TablePress

TablePress یکی از محبوب ترین افزونه های جدول ساز وردپرس است. و به شما امکان می دهد جداول زیبا را به سادگی و بدون هیچ کدی ایجاد کنید.

اگر با اکسل کار کرده باشید کارتان بسار راحت خواهد بود. فرایند افزودن داده ها درست مانند اکس میباشد. همچنین میتوانید جدول خود را با کد های اختصاصی HTML CSS هم ایجاد کنید.

علاوه بر موارد بالا، این پلاگین دارای ویژگی هایی است تا به کاربر تجریه بهتری ارائه دهد. کاربران شما می توانند با استفاده از صفحه بندی، فیلتر کردن، مرتب سازی و موارد دیگر با جداول شما درگیر شوند.

 

Formidable Form

Formidable Forms یکی از پیشرفته ترین افزونه های فرم ساز موجود است. همچنین دارای ویژگی هایی است که آن را به یک ابزار قدرتمند جدول ساز تبدیل می کند.

کاربرد اصلی این افزونه ساخت فرم است. با این افزونه اطلاعات لازم را از کاربران جمع آوری کرده و سپس آنها را در قالب جداول دلخواه به نمایش میگذارید. شما می توانید چندین طرح دلخواه برای جداول خود استفاده کنید تا کاملاً با طراحی سایت شما مطابقت داشته باشند. به علاوه، جدول ساز به شما امکان می دهد ویژگی های مرتب سازی و فیلتر کردن، صفحه بندی و موارد دیگر را هم اضافه کنید.

با Formidable Forms، می‌توانید داده‌ها را از فرم‌های موجود خود استخراج کنید. بنابر این جداول شما بطور خودکار بروزرسانی میشوند.

این افزونه انتخاب مناسبی برای سایت های املاک، دایرکتوری های تجاری، فهرست ها و موارد دیگر میباشد.

 

Data Tables Generator by Supsystic

Data Tables Generator یک افزونه جدول ساز بسیار انعطاف پذیر برای کاربرانی است که نیاز به ایجاد انواع مختلف جداول دارند.

این پلاگین از مرتب سازی و جستجو پشتیبانی می کند. مشابه اکسل و سایر نرم افزارهای صفحه گسترده، حتی می توانید معادلات و فرمول های ریاضی را به جداول خود اضافه کنید.

همچنین می توانید داده های خود را بصورت گرافیکی و نمودار تبدیل کنید. این تجسم داده می تواند به بازدیدکنندگان شما کمک کند تا داده های شما را بهتر درک کنند.

پلاگین Data tabel generator این قابلیت را دارد که داده ها را بصورت فایلهای PDF, Excel یا CSV اکسپورت کنید.

 

Ninja Tables

Ninja Tables یک افزونه جدول وردپرس عالی است که به شما امکان می دهد جداولی زیبا را به راحتی بسازید. این افزونه دارای چندین ویژگی است که سفارشی سازی را آسان تر می کند.

شما قادر خواهید بود بین 13 طرح آماده، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. تا متناسب قالب سایت شما باشد.

به‌علاوه، می‌توانید نحوه نمایش جدول خود را در دستگاه‌های موبایل، تبلت و دسکتاپ سفارشی کنید. تمام گزینه های جدول موجود را می توان با یک کلیک روشن یا خاموش کرد.

فرایند ورود دستی داده ها کمی کند است زیراباید اطلاعات هر ستون را جداگانه وارد کنید. اما گزینه هایی برای تسریع به این امر وجود دارد.

این پلاگین دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد CSS و جاوا اسکریپت سفارشی را برای کسانی که می خواهند کد سفارشی اضافه کنند به جدول خود اضافه کنید.

 

Visualizer

Visualizer یک افزونه جدول ساز و نمایش نمودار با انبوهی از ویژگی ها و استفاده آسان است. اگر در حال نوشتن پست های وبلاگ وردپرس هستید و نیاز به اضافه کردن جداول و نمودار دارید، این پلاگین می تواند یک انتخاب عالی باشد.

شما می توانید از این افزونه برای ایجاد جداول تعاملی برای سایت خود استفاده کنید و کنترل کاملی بر طراحی آن داشته باشید. همچنین می توانید صفحه بندی، جستجو، مرتب سازی، پیمایش و موارد دیگر را اضافه کنید.

 

WP Table Builder

WP Table Builder یک پلاگین جدول ساز با قبلیت درگ و دراپ است که به شما امکان می دهد جداولی زیبا و کاملاً رسپانسیو ایجاد کنید.

می توانید متن، تصاویر، لیست ها، دکمه ها، رتبه بندی ستاره اب، کدهای کوتاه و HTML سفارشی را اضافه کنید. می توانید از آن برای ایجاد جداول قیمت گذاری، فهرست، مقایسه برای بررسی محصول و موارد دیگر استفاده کنید.

همچنین دارای قابلیت مرتب سازی است و شما کنترل کاملی بر چینش جداول خود دارید.

 

همین حالا میتوانید با کیفیت ترین هاست وردپرس را از ایرانیکا سرور سفارش دهید.

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد بهترین افزونه های ساخت جدول وردپرس برای ذخیره داده های خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

 

17رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: