جدول محتوایی

معرفی

تلگرام از زمانی که فیس بوک به دلیل نقص های امنیتی اش دچار مشکل بود بهترین بات های تلگرام در اوج خبرها بوده اند، محبوبیت زیادی به دست آورده است. در حال حاضر 550 میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و این رقم همچنان در حال افزایش است. برای مثال، کاربران می‌توانند از کادر جستجو در برگه «Discovery» برای جستجوی حساب‌ها استفاده کنند. این امر مکان یابی حساب ها، گروه های عمومی و کانال ها را ساده تر می کند. جدا از امنیت و سهولت استفاده، ربات ها دلیل قانع کننده دیگری برای پذیرش پلت فرم چت هستند. در این مقاله با بهترین ربات های تلگرام آشنا خواهید شد.

ربات های تلگرام چگونه کار میکنند؟

ربات‌های تلگرام برنامه‌های بک‌اند خودکار کوچکی هستند که می‌توانند در چت‌ها یا کانال‌های تلگرام تعبیه شوند و به هر کاربری اجازه برقراری ارتباط و انجام یک عملکرد را می‌دهند. ربات ها سرگرم کننده و راحت هستند و می توانند کارهای زیادی را انجام دهند. به عنوان مثال، یک ربات تلگرام وجود دارد که می تواند هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، جدیدترین اخباری را که در سطح جهانی در حال تردد هستند در اختیار شما قرار دهد. و یکی وجود دارد که می تواند فورا میم های گربه را برای شما بیاورد.

ربات های تلگرام برای ارائه نتایج کارهای خودکار متعدد عمل می کنند و کاملاً از کانال ها متمایز هستند. شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید در این مرحله به ربات های برتر تلگرام بپیوندید یا در یک کانال مشترک شوید.

خرید سرور مجازی ایران

1 – Feed Reader Bot: Best Telegram Bots

ربات Feed Reader به وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب، اینستاگرام و حساب‌های توییتر (با استفاده از فیدهای RSS) توجه می‌کند و در صورت در دسترس بودن محتوای جدید به کاربران اطلاع می‌دهد. این ربات با کانال ها و گروه های تلگرام نیز کار می کند. حتی اشتراک های RSS فعلی را می توان با استفاده از فایل های OPML وارد کرد. هر زمان که یکی از وب‌سایت‌هایی که دنبال می‌کنید مطلب جدیدی ارسال کند، در صندوق ورودی تلگرام به شما اطلاع داده می‌شود

2 – Zoom Bot

بهترین بات های تلگرام

با راه‌اندازی Zoom Bot، می‌توانید فوراً از خدمات زوم بدون نیاز به دانلود برنامه بزرگ‌نمایی در دستگاه خود استفاده کنید. شما همچنین از مشکلاتی که در نسخه وب رایج است دور می شوید.

داشتن یک راه حل ویدئو کنفرانس مانند زوم با توجه به توسعه کار از راه دور ضروری است. پس چرا این ربات را امتحان نکنید؟ با استفاده از این ربات تلگرام می توانید مستقیماً جلسات زوم ایجاد کنید و به آنها بپیوندید

3 – Eddy Travels bot

این ربات به مشتریان کمک می کند تا هنگام سفر به دنبال ارزان ترین هتل ها و پروازها باشند. این ربات توسط Skyscanner پشتیبانی می شود و تمام اطلاعات را در زمان واقعی واکشی می کند. از آنجایی که دیگر نیازی به تایپ دستی عبارات جستجوی خود ندارید، این می تواند به راحت تر کردن کارها کمک کند. به سادگی روی دکمه های داخلی ربات کلیک کنید این کار را انجام می دهد.

اگر «/places» را در فیلد نوشتاری وارد کنید، ربات می‌تواند به شما در یافتن مقصدهای برتر سفر کمک کند. حتی می‌تواند این مکان‌ها را در Google Maps جستجو کند تا کاربران را به آنجا برساند

4 – GameBot: Best Telegram Bots

بهترین بات های تلگرام

GameBot امکان بازی در پلتفرم تلگرام را فراهم می کند. این ربات در حال حاضر دارای سه بازی Math Battle، Corsairs و LumberJack است. و این بازی ها را می توان با دوستان خود انجام داد و می توانید یکدیگر را برای کسب امتیاز بالا به چالش بکشید.

5 – Get Media Bot

بهترین بات های تلگرام

با استفاده از Get Media Bot می‌توانید رسانه‌هایی از جمله موسیقی، ویدیو، کتاب صوتی و غیره را از پلتفرم‌های مختلف جستجو و دانلود کنید. برخی از پلتفرم های پشتیبانی شده یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک، ساندکلود و غیره هستند.

خرید گیم سرور

6 – Skeddy Bot

Skeddy یکی از مفیدترین ربات ها است و به شما کمک می کند یادآورهایی را ایجاد و مدیریت کنید که می توانند از طریق تلگرام به شما اطلاع داده شوند. ربات تلگرام Skeddy یکی از بهترین ربات های تلگرام است زیرا به شما یادآوری می کند که هر کاری را که به آن می گویید انجام دهید، مانند چک کردن ایمیل خود در یک زمان خاص، برقراری تماس یا دریافت مواد غذایی.

حتی می‌توانید یادآورهای مفصلی طراحی کنید، مانند یادآوری که از شما می‌خواهد صورتحساب‌هایتان را در اولین دوشنبه هر ماه در ساعت 8 صبح پرداخت کنید.

8 – Spotify Downloader Bot

بهترین بات های تلگرام

آیا شما یک مشترک Spotify هستید که به دنبال راهی برای حفظ لیست پخش یا آلبوم هستید؟ شما می توانید با کمک این ربات تلگرام، موسیقی را از پایگاه داده Spotify جستجو، پخش و حتی دانلود کنید. به سادگی پیوند آهنگ را کپی کنید یا پس از راه اندازی ربات و پیوستن به کانال توسعه دهنده، جستجوی آهنگ را انجام دهید. ربات نسخه دانلود شده آهنگ را در عرض چند ثانیه ارائه می‌کند که می‌توانید آن را برای گوش دادن بدون آگهی نگه دارید.

 

بهترین بات های تلگرام را به شما معرفی کردیم موفق و سربلند باشید D:

12رای - امتیاز 4.7 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: