جدول محتوایی

بهترین فیلم های هوش مصنوعی 2022 || AI

امسال سال بزرگی برای اکران های پرفروش است و هالیوود آماده است تا به مخاطبان خود آنچه را که میل داشته اند بدهد. امروزه هوش مصنوعی به دستورالعمل موفقیت فیلم‌ها در اکثر ژانرها تبدیل شده است. پس از اکران فیلم‌هایی مانند The Matrix Resurrections، Dune و Finch در سال گذشته، باعث شد که ما بیشتر بخواهیم.

پیش از ادامه ی مقاله ، در صورت نیاز به خرید سرور مجازی ایران به سایت ایرانیکاسرور مراجعه کرده و از پلن های فوق العاده با قیمت های عالی دیدن کنید.

بنابراین، در اینجا لیستی از فیلم های سال 2022 برای مهار اشتیاق شما وجود دارد.

 

اواتار 2

تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022

بازیگران: سم ورتینگتون، زوئی سالدانا، کیت وینسلت

 

بله، یک دهه از پیشی گرفتن قسمت اول این فیلم از جدول باکس آفیس گذشته است.

امسال، جیمز کامرون کارگردان اواتار، این فیلم جادویی را به پرده سینما بازگرداند. دنباله قسمت اول از چهار قسمت برنامه ریزی شده خواهد بود.

در طول سال‌ها، تأخیرهای آواتار مخاطبین را تا حدودی اشفته خاطر کرد، اما این موضوع مهم نیست که چه زمانی پس از اکران، این فیلم باکس آفیس را به دست می گیرد. تنها چیزی که باید دید این است که آیا می تواند رکورد قسمت اول خود را بشکند یا خیر.

 

The Flash

تاریخ انتشار: 4 نوامبر 2022

بازیگران: ازرا میلر، مایکل کیتون، ساشا کال، بن افلک

 

برای مدتی طولانی، برادران وارنر می‌خواستند جهانی از فرنچایزهای مشابه با دی‌سی کامیکس ایجاد کنند. خانه تولید برنامه های آزمایشی برای اکران یک فیلم فلش در سال 2016 داشت، اما موفق نشد.

با این حال، اندی موشیتی کنترل را در دست گرفته است و فیلم از خط داستانی Flashpoint پیروی می کند که بری آلن به گذشته بازمی گردد. ازرا میلر نقش فلش را بر عهده خواهد گرفت. او در فیلم های Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) و Suicide Squad (2016) چندین فیلم کوتاه ساخت.

 

 

Free Guy

مرد ازاد

تاریخ انتشار: 13 آگوست 2021

بازیگران: کودی کدمر، رایان رینولدز، جو کری

 

وقتی یک  بانکدار متوجه می‌شود که در واقع یک بازیکن پس‌زمینه در یک بازی ویدیویی جهانی است، تصمیم می‌گیرد قهرمان داستان خودش شود – داستانی که خودش می‌تواند آن را بازنویسی کند. در دنیایی که هیچ محدودیتی وجود ندارد، او مصمم است تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، همه چیز را به شیوه خود نجات دهد، و شاید کمی احساس با برنامه نویسی که او را از روتینش خارج کرده است، پیدا کند.

Free Guy حدود 121.6 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و 209.9 میلیون دلار در مناطق دیگر به دست آورد که در کل جهان 331.5 میلیون دلار است.

 

 

Wifelike

هوش مصنوعی

تاریخ انتشار : 19 آگوست 2022

بازیگران: النا کمپوریس ، فلچر دونوان

وقتی مردیث، یک انسان مصنوعی، به عنوان همراه ویلیام که یک بیوه غمگین است منصوب می شود، طوری طراحی شده است که مانند همسر مرحومش رفتار کند.

با این حال، در مبارزه برای پایان دادن به بهره برداری هوش مصنوعی، یک سازمان زیرزمینی تلاش می کند تا برنامه نویسی مردیث را خراب کند. به زودی شروع به زیر سوال بردن واقعیت می کند زیرا خاطرات یک زندگی گذشته در جهانی که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست را دوباره به یاد می اورد.

 

 

 

Matrix Resurrections

هوش مصنوعی

تاریخ انتشار : 22 دسامبر 2021

بازیگران: کیانو ریوز، جسیکا هنویک، پریانکا چوپرا

در این قسمت آقای اندرسون، با نام مستعار نئو، برای اینکه بفهمد واقعیت او یک ساختار فیزیکی است یا ذهنی، باید یک بار دیگر خرگوش سفید را دنبال کند. اگر او چیزی یاد گرفته باشد، این انتخاب است که اگرچه همه چیز یک توهم است، اما هنوز تنها راه خروج از – یا به – ماتریکس است. نئو از قبل می داند که باید چه کاری انجام دهد، اما چیزی که هنوز نمی داند این است که ماتریکس قوی تر، امن تر و بسیار خطرناک تر از همیشه است.

 

 

Blade Runner / Blade Runner 2049

هوش مصنوعی

 

تاریخ انتشار : 1982/ 2017

بازیگران : هریسون فورد ، شان یانگ

 

حالا بیایید به سراغ یکی از شناخته شده ترین فیلم های هوش مصنوعی برویم که زمانی را به تصویر می کشد که مردم با انسان نماها همزیستی دارند.

خب، تصور کنید شما یک ربات هستید که تنها چهار سال از زندگی شما باقی مانده است. آیا این به شما زمان کافی می دهد تا فرار کنید و مردی را پیدا کنید که شما را آفریده است و به شما فرصت می دهد عمر خود را افزایش دهید؟

شما ممکن است اینطور فکر کنید، اما کار چندان آسان نیست. خود بلید رانر در حال شکار این موجودات هوش مصنوعی است. نسخه اصلی، به کارگردانی ریدلی اسکات، بر اساس رمان فیلیپ کی دیک در سال 1968 “Do Androids Dream of Electric Sheep?” ساخته شده است. اگر از آن لذت می برید، دنباله Blade Runner 2049، به کارگردانی دنیس ویلنوو، سی سال به جلو می پرد و حتی عمیق تر به موضوع تکامل هوش مصنوعی می پردازد.

 

Black Mirror

آینه ی سیاه سریال

 

تاریخ انتشار: 2011-2019

 

این مجموعه «آینه سیاه» یا Black Mirror به نگرانی جمعی ما در مورد دنیای مدرن و تحولات تکنولوژی اشاره دارد.

هر قسمت داستانی متفاوت، واضح و گیرا را روایت می کند که به موضوع تکنوپارانویای معاصر می پردازد که در یک واقعیت جایگزین یا آینده نزدیک قرار گرفته است. مشکلات منعکس کننده جامعه ما یا پیامدهای اعمالی است که ممکن است برای نوع بشر بسیار خطرناک باشد.

برای مثال، یک قسمت واقعیتی را به ما نشان می‌دهد که در آن افراد تراشه‌هایی در سر دارند که همه وقایع را ضبط می‌کند و اجازه می‌دهد مانند یک فیلم پخش شوند. این سریال شما را شاد نمی کند، اما بسیار قابل تامل است و شما را وادار می کند تا به جنبه های زندگی فکر کنید.

 

Super Intelligence

هوش مصنوعی

 

تاریخ انتشار : 2022

بازیگران: ملیسا مکارتی ، بن فالکون، بابی کاناوال

بسیاری از فیلم ها جنبه منفی هوش مصنوعی را با استفاده از درام تیره و تار و دیستوپیایی نشان می دهند.

ابرهوش (super intelligence)  مسیر متفاوتی را دنبال می‌کند و آنچه را که ممکن است با هوش مصنوعی اشتباه کند، اما به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و اغلب مضحک، ثبت می‌کند. داستان کارول پیترز، یک زن معمولی است که زندگی خود را می گذراند تا اینکه یک روز شروع به شنیدن صداهایی از دستگاه های مختلف می کند. همانطور که مشخص شد، اولین هوش مصنوعی او را به عنوان یک شی مشاهده انتخاب کرد و کنترل زندگی او را به دست گرفت.

این اولین قدم هوش مصنوعی برای حکومت بر جهان است و کارول تنها کسی است که می تواند جلوی آن را بگیرد و در نهایت بشر را نجات دهد. اگر فیلمی می‌خواهید که به شما کمک کند جنبه جدی زندگی را فراموش کنید، این فیلم برای شماست.

 

جمع بندی

در این مقاله به جمعی از فیلم های 2022 در رابطه با AI  یا هوش مصنوعی در اختیار شما قرار دادیم. شما میتوانید این فیلم ها را برای اخر هفته ی خود دانلود کنید.

شما میتوانید نظرات خود را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. خوش بگذره!

 

30رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: