جدول محتوایی

رکورد شکنی تماشای فیلم سینمایی

شخصی که در تصویر زیر میبینید رامیرو آلانیس، مردی اهل فلوریدا میباشد. رامیرو با تماشای 292 بار فیلم سینمایی اسپایدرمن: راهی به خانه نیست، رکورد قبلی خود را برای بیشترین دفعات تماشای یک فیلم جابجا کرد.

 

 

همه چیز در مورد iOS 16 | معرفی 16 iOS جدید اپل

 

رامیرو آلانیس شاید بزرگترین طرفدار Spider-Man: No Way Home باشد. رکوردهای جهانی گینس به تازگی اعلام کرده است که این مرد فلوریدایی به تازگی رسماً رکورد جدید جهانی را برای “بیشترین دفعات تماشای یک فیلم سینمایی” به ثبت رسانده است.

بین 16 دسامبر 2021، زمانی که فیلم برای اولین بار پخش شد، تا 15 مارس 2022، آلانیس 292 بار فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کرد. در نظر داشته باشید که این یک فیلم نسبتا طولانی است که در مجموع تا 720 ساعت یا 30 روز ارزش تماشای یک فیلم را دارد.

این در واقع دومین باری است که آلانیس این رکورد را به دست می آورد. او قبلاً در سال 2019 با 191 بار تماشای Avengers: Endgame این رکورد را به نام خود ثبت کرده بود و رکورد قبلی جوآن کانر از استرالیا در تماشای Bohemian Rhapsody را 108 بار در سال 2019 پشت سر گذاشت.

سال گذشته، آرنو کلاین فرانسوی با 204 بار تماشای Kaamelott: First Installment، رکورد آلانیس را شکست.

 

دلیل ثبت رکورد مجدد توسط آلانیس

آلانیس الهام گرفت که دوباره به افتخار مادربزرگش، خوانی، که بقول خودش “حامی شماره 1” نوه اش بود، این رکورد را ثبت کند. او در سال 2019 قبل از اینکه آلانیس بتواند به طور رسمی عنوان رکورد فیلم Avengers: Endgame را به دست آورد، درگذشت. ثبت مجدد رکورد جهانی به معنای تماشای نمایش های پشت سر هم به مدت سه ماه بود تا زمانی که نمایش فیلم متوقف شد و در چند هفته اول هر روز پنج بار فیلم را تماشا کردم. او می‌گوید سخت‌ترین بخش تماشای فیلم در اواخر شب بود که بعد از چند بار تماشای فیلم در آن روز باعث سردرد شد.

برای اینکه هر بار نمایش فیلم در مجموع در آمار رکورد ثب شود، باید فیلم را از ابتدا تا انتها، تا پایان تیتراژ تماشا کرد. همچنین باید «مستقل از هر فعالیت دیگری» انجام شود. به این معنی که آلانیس نمی‌توانست از سرویس بهداشتی استفاده کند یا حتی به تلفن خود نگاه کند. آلانیس همچنین باید هر خرده بلیت را به همراه اظهارات گرفته شده از دست اندرکاران تئاتر از هر تماشای نمایش می فرستاد. تا تأیید کند که آلانیس فیلم را در تمام مدت بدون چرت و وقفه تماشا کرده است.

آلانیس می‌گوید که او به معنای واقعی کلمه به کلمه دیالوگها را همراه با فیلم تا آخرین اکران می‌خواند. همچنین تخمین می‌زند که حدود 3400 دلار برای بلیت فیلم خرج کرده است. او خاطرنشان کرد که پس از نزدیک به 300 بار تماشای این فیلم، قسمت مورد علاقه اش Andrew Garfield and his redemption arc است.

این طرفدار مارول همچنین به کسانی که بدنبال ثبت رکورد جدید هستند هشدار می دهد.

او می‌گوید: «اگر کسی دوباره سعی کند رکورد من را بشکند، می‌خواهم قبل از انجام آن دو بار فکر کند.

 

Spider-Man: No Way Home یک موفقیت بزرگ برای مارول

هزاران دلاری که رامیرو آلانیس خرج کرد، تنها بخش کوچکی از قایق های پول نقدی بود که Spider-Man: No Way Home بیرون آورد. این فیلم با بیش از 1.8 میلیارد دلار در سراسر جهان پردرآمدترین اکران دوران اپیدمی بود. طرفداران در سرتاسر سیاره از دیدن سه نسل مرد عنکبوتی که برای یک ماجراجویی هیجان انگیز گرد هم می آیند، هیجان زده بودند، تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را متحد کنند.

برای شکست دادن جدیدترین رکورد آلانیس به یک عاشق واقعاً فداکار زمان نیاز است. زمانی که او رکورد Avengers: Endgame در سال 2019 را به نام خود ثبت کرد، چنین به نظر می رسید. در هر صورت، برای هر کسی که تصمیم می گیرد، آرزوی موفقیت داریم 🙂

نظر شما در مورد این رکورد عجیب چیه؟

 

30رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: