جدول محتوایی

اگر کسب و کاری دارید و به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای متن باز برای وبسایت خود میگردید، بدون شک هاست وردپرس بهترین انتخاب است. مدیریت آسان، امنیت فوق العاده از بمهمترین مزیت های رقابتی این CMS است.

در این پست به شما 6 تا از مزیت های هاست وردپرس را معرفی خواهیم کرد. در نهایت با در نظر گرفتن همه جوانب مثبت و منفی، شما را در انتخابی آگاهانه راهنمایی میکنیم.

 

چرا باید از هاست وردپرس برای مدیریت کسب و کار خود استفاده کنید ؟

وردپرس پیشروترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان است و بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده. همه کاره، مبتدی پسند و اوپن سورس بودن، آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت تقریباً هر نوع سایتی تبدیل کرده است.

اگر تجربه ای در توسعه وب ندارید اما می خواهید سایت خود را با انعطاف پذیری، استقلال و کمترین هزینه مدیریت کنید، وردپرس احتمالا بهترین گزینه شما است.

هاست یا فضای میزبانی وردپرس خود را میتوانید از شرکت های میزبانی وب تهیه کنید. در ایرانیکا سرور میتوانید بهترین هاست وردپرس با قیمتی مقرون به صرفه و با پشتیبانی تهیه کنید.

 

6 مزیت استفاده از هاست وردپرس برای یک کسب و کار کوچک

  • عملکرد بسیار رقابتی
  • شانس بالاتر در رتبه بندی موتورهای جست و جو
  • رابط مدیریتی آسان و سریع
  • امنیت بالا به دلیل قابلیت بکاپ گیری و بروزرسانی منظم
  • امکان ویرایش سایت خود، بدون ریسک
  • سرعت بالا در مدیریت سایت و صرفه جویی در وقت

 

1. عملکرد بسیار رقابتی

وب سایتی که بر روی هاست اختصاصی وردپرس اجرا می شود، به مراتب بهتر از وب سایتی که روی هاست اشتراکی اجرا می شود. به این دلیل که هاست مدیریت شده منابع اضافی را در زمانی که وب سایت شما به آنها بیشتر نیاز دارد اختصاص می دهد.

علاوه بر این، هاست های وردپرس  معمولاً شامل دسترسی به CDN (شبکه تحویل محتوا) هم میباشند.

CDN چیست ؟

CDN مجموعه ای از سرورهای متصل به هم است که در سر تا سر جهان توزیع شده اند. بعنوان مثال در گذشته، اگر یک وب سایت بر روی سروری در آلمان میزبانی می شد، یک کاربر از ایران آن را کندتر از یک کاربر در اسپانیا می یافت.

 

2. شانس بالاتر در رتبه بندی موتور های جستجو

گوگل و سایر موتور جستجو ها، وبسایت های سریع را بیشتر می پسندند. برای شرکت های در حال رشد، سئو(بهینه سازی موتور جستجو) یک گزینه قابل تامل است. اگر سئو را بخشی از استراتژی خود قرار دهید، ترافیک و بازدید مورد نظر را با هزینه کم به وب سایت خود وارد خواهید کرد.

گوگل به وب‌سایت‌هایی که تجربه کاربری رقابتی ارائه می دهند، بازدید بیشتری میدهد و سرعت صفحه یک عامل اصلی رتبه‌بندی است.

با وردپرس میتوانید تجربه یک وبسایت سریع و ایمن را داشته باشید.

 

3. رابط مدیریتی آسان و سریع

یکی از مزایای مهم وردپرس این است که اگر شما، دانش کد نویسی نداشته باشید و هیچ تجریه ای هم در مدیریت وبسایت ندارید، میتوانید به سادگی هر چه تمام تر وبسایت خود را بالا آورده و آن را مدیریت کنید.

 

4. امنیت بالا به دلیل قابلیت بکاپ گیری و بروزرسانی منظم

در وردپرس، آسیب‌پذیری‌های امنیتی و مشکلات عملکرد معمولاً نتیجه به‌روزرسانی نشدن سایت شماست. با هاست وردپرس، وب سایت شما به طور خودکار به روز می شود و از آن نسخه پشتیبان تهیه می شود.

به لطف به‌روزرسانی‌های خودکار، همیشه خیالتان از بروزرسانی به آخرین نسخه‌های وردپرس، تم و افزونه‌ها راحت باشد. همچنین بکاپ گیری خودکار هم به شما این اطمینان را میدهد که در صورت بروز اشتباه و حذف اطلاعات امکان بازابی آنها را دارید.

 

5. امکان ویرایش سایت خود، بدون ریسک

در کنار قابلیت پشتیبان گیری، شما میتوانید دست به تغییر قالب و افزونه ها بزنید. در صورت بروز اشتباه در ویرایش سایت، خیالتان راحت است که نسخه پشتیبان بطور خودکار تهیه شده.

 

6. سرعت بالا در مدیریت سایت و صرفه جویی در وقت

کسب‌وکارها زمانی رشد می‌کنند که همه تا حد ممکن برای مشتریان ارزش ایجاد کنند. با سپردن برخی وظایف به دست کارمندان و فریلنسرهای متخصص، می توانید مطمئن شوید که در کمترین زمان به بهتریننتیجه میرسید و وقت خود را صرف کارهای مهم دیگر کسب و کار خود میکنید. با هاست وردپرس، تعمیر، نگهداری و نگهداری وب سایت خود را در دستان شخص ثالث قابل اعتماد، با قیمتی توافقی، قرار می دهید.

 

نتیجه :

هر کسب و کاری ویژگیهای منحصر بفرد خود را دارد. از این رو نمیتوان بطور قطعی تعیین کرد که آیا هاست وردپرس مناسب شماست یا خیر. اما با توجه به جنبه هایی که بررسیکردیم، میتوان به این نتیجه رسید که برای شروع کسب وکار خود بطور تضمینی میتوانید روی وردپرس حساب کنید.

14رای - امتیاز 4.6 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: