جدول محتوایی

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل || 3 روش ساده و کاربردی

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل کار مفید ی است یا مضر و چرا؟

برنامه‌ها ممکن است دیگر برای بازاریابی مفید نباشند، اما برای مشتریان شما راحت تر و قابل دسترسی تر هستند – به آنها حق انتخاب بیشتری در مورد نحوه تعامل با سایت شما می‌دهند. با افزایش و توسعه ی مداوم اینترنت تلفن همراه ، اپلیکیشن ها هر روز محبوب و محبوب تر می شوند.

هزینه و ناامیدی ناشی از ساخت وبسایت نیز بسیار پایین آمده است. در گذشته، بسیاری از کسب‌وکارها به اپلیکیشن‌ها علاقه داشتند، اما اکثر آنها قادر به ساخت آن‌ها نبودند. خیلی سخت بود. یا پرهزینه (بیشتر برنامه‌نویس‌ها از 50 تا 150 دلار در ساعت شارژ می‌کنند)

اما خوشبختانه الان اوضاع فرق کرده است. دیگر نیازی به هزینه ی زیاد یا دانش کدنویسی برای ساختن یک اپلیکیشن شایسته و قابل قبول ندارید. و حتی بهتر – شما گزینه های بسیار بیشتری روی میز دارید. امروز به چند روش می پردازیم که می توانید سایت وردپرس خود را بدون تلاش زیاد به یک اپلیکیشن تبدیل کنید.

پیش از ادامه ی مقاله، در صورت نیاز به خرید هاست وردپرس،  به سایت ایرانیکاسرور مراجعه کرده و از پلن های فوق العاده ی ما با قیمت های ارزان دیدن کنید!

 

1. یک قالب وردپرس آماده برای موبایل انتخاب کنید

خوشبختانه، وردپرس به حدی تکامل یافته است که تقریباً تمام تم های مدرن پاسخگو هستند. این بدان معناست که موضوع شما باید طرح‌بندی سایت شما را مطابق با دستگاهی که برای مشاهده وب‌سایت شما استفاده می‌شود تغییر دهد.

اما اگر سایت وردپرس شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است، آن را بهینه کنید!

البته ساده ترین کار این است که به سادگی از یک پوسته وردپرس ریسپانسیو برای موبایل مانند Total استفاده کنید. اما اگر قالب شما پاسخگو نیست و واقعاً تصمیم به ارتقاء به یک تم جدید ندارید، افزونه هایی وجود دارند که می توانند کمک کنند.

 

Any Mobile Theme Switcher

دانلود و مشخصات

در حالی که چند گزینه در دسترس وجود دارد، Any Mobile Theme Switcher انتخاب محبوبی است. افزونه ای که مرورگر موبایلی را که بیننده استفاده می کند شناسایی می کند و موضوع خاصی را برای دستگاه خود نمایش می دهد.

بنابراین اگر می‌خواهید چندین تم را متعادل کنید – یکی برای هر سیستم‌عامل موبایل – می‌توانید این کار را به این ترتیب انجام دهید. سایر ویژگی های افزونه شامل تنظیمات برای صفحات اصلی مختلف بر اساس دستگاه، کد QR برای نشانک گذاری، پشتیبانی از شماره تلفن کلیک برای تماس و موارد دیگر است.

 

2. از برنامه ساز وردپرس استفاده کنید

یک قدم بالاتر از استفاده ساده از یک تم واکنشگرا، استفاده از افزونه سازنده اپلیکیشن است. این افزونه ها به طور قابل توجهی ساده تر از ساختن خود یک برنامه هستند و شامل گزینه های بصری هستند که حتی برای افراد معمولی  نیز امکان ایجاد یک اپلیکیشن را فراهم می کنند.

 

Stacks

افزونه سایت به موبایل

 

دانلود و مشخصات

اولین گزینه ی  لیست ما Stacks Mobile App Builder است.

فقط کافی است حساب خود را ایجاد کنید و این افزونه رایگان آن را در سایت خود نصب کنید، سپس با کشیدن و رها کردن Stacks Builder برای ایجاد برنامه خود شروع کنید. این درست مانند استفاده از Elementor یا WPBakery است، بنابراین نباید هیچ مشکلی داشته باشید!

گزینه‌های آسانی برای اضافه کردن و سفارشی کردن هدر، بخش‌ها، پس‌زمینه، ویدیوها، دکمه‌ها، لغزنده، محصولات و موارد دیگر وجود دارد. Stacks همچنین با WooCommerce، Google Maps، چت زنده، افزونه‌های چند زبانه و حتی انواع پست سفارشی که قبلاً در سایت وردپرس خود استفاده می‌کنید، کاملاً سازگار است.

پس از اتمام کار، فقط برنامه خود را تولید و دانلود کنید – همین!

Stacks همچنین قیمت بسیار مناسبی را ارائه می‌کند که اکثر وبلاگ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از عهده آن برآیند، با دسترسی مادام‌العمر از 79 دلار برای 1 برنامه (به‌علاوه قیمت‌گذاری با تخفیف با ایجاد برنامه‌های بیشتر).

این یک معامله خوب و احتمالا یکی از بهترین راه ها برای تبدیل سایت وردپرس شما به یک اپلیکیشن است.

 

AppMySite

تبدیل سایت وردپرس

دانلود و مشخصات

با AppMySite یک اپلیکیشن برای وب سایت خود ایجاد کنید.

این افزونه و سرویس آسان، تبدیل سایت وردپرس (یا حتی فروشگاه ووکامرس) خود را به یک برنامه تنها در چند مرحله آسان می کند. ابتدا افزونه را دریافت کرده و حساب کاربری خود را ثبت کنید. سپس دست به کار شوید و برنامه خود را شخصی سازی کنید – طرح ها و ویژگی های داخلی زیادی برای انتخاب وجود دارد.

وقتی کارتان تمام شد، فقط برای انتشار برنامه خود ارسال کنید (اندروید و iOS پشتیبانی می‌شود). به علاوه AppMySite با وب سایت شما در زمان واقعی همگام می شود تا برنامه شما را با پست ها یا محصولات جدیدی که منتشر می کنید به روز نگه دارد.

سایر ویژگی‌های این افزونه عبارتند از پشتیبانی چند زبانه، ادغام سبد خرید و پرداخت، اعلان‌های فشاری، ادغام رسانه‌های اجتماعی، و همچنین برای تجزیه و تحلیل که می‌توانید برای نظارت بر عملکرد برنامه استفاده کنید. توجه داشته باشید – آزمایش AppMySite رایگان است، اما برای اجرای برنامه های برنامه سایت وردپرس خود از 19 دلار در ماه شروع می شود.

 

AppPresser

دانلود و مشخصات

AppPresser بزرگترین، محبوب ترین و ظاهراً اولین فریمورک برنامه تلفن همراه برای وردپرس است. این یکپارچه سازی کامل را ارائه می دهد: جایی که اکثر سازندگان برنامه فقط از فید سایت وردپرس شما استفاده می کنند، AppPresser به شما امکان می دهد از همه افزونه ها، پست ها و صفحات خود استفاده کنید.

علاوه بر این، به محض اینکه هر گونه ویرایشی در سایت خود انجام دهید، به طور خودکار برنامه را به روز می کند. همچنین دارای پشتیبانی کامل از تجارت الکترونیک است. برنامه ها از 59 دلار در ماه برای 1 برنامه شروع می شوند.

 

WPMobile App

تبدیل سایت وردپرس

دانلود و مشخصات

برنامه WPMobile به شما امکان می دهد هر دو برنامه اندروید و iOS را برای سایت خود ایجاد کنید.

در حالی که حالت پایه و اولیه ی این  پلاگین رایگان است، برای ایجاد اپلیکیشن خود باید یک مجوز مادام العمر بپردازید (از 79 یورو برای یک فرمت برنامه یا 149 یورو برای هر دو شروع می شود).

با برنامه WPMobile گزینه‌های سفارشی‌سازی، آزمایش زنده رایگان، به‌روزرسانی خودکار برنامه، پشتیبانی از اعلان فشار، یکپارچه‌سازی اجتماعی و پشتیبانی برتر (یک ویژگی خوش آمدید در صورت گیر کردن) خواهید داشت.

 

 

MobiLoud

تبدیل سایت وردپرس

دانلود و مشخصات

اگرچه MobiLoud نسبت به گزینه های دیگر گران‌تر است (از 120 دلار در ماه شروع می‌شود)،  تقریباً همه کار ها را برای شما انجام می‌دهد (از جمله ارسال برنامه شما به اپ استور و Google Play)، و این امر قیمت ان را معقول میکند.

با MobiLoud برنامه نهایی شما سازگاری بین دستگاه‌ها، اشتراک‌گذاری آسان اجتماعی، کسب درآمد (از طریق تبلیغات یا اشتراک)، اعلان‌های فشاری و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. و هنگامی که این سرویس با افزونه آنها جفت می شود می توانید برنامه خود را مدیریت کنید و اعلان ها را از داخل وردپرس ارسال کنید.

 

3.استفاده  از  سرویس برای تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن

دو روش قبلی که ذکر کردیم بسیار ساده و مقرون به صرفه هستند  و  فقط با نصب یک تم یا افزونه انجام می شوند. اما آنها همچنین گزینه های بسیار ساده ای هستند و عمدتاً تنها راهی برای ارائه نسخه آماده موبایلی سایت وردپرس شما به بازدیدکنندگان هستند.

با این حال، اگر به دنبال یک برنامه پیشرفته تر هستید، احتمالاً این روش ها چیزی نیست که بتواند  انتظارات شما را براورده کند. بنابراین در این مورد استخدام یک برنامه نویس یا سرویس شخص ثالث برای ایجاد یک اپلیکیشن برای شما ممکن است بهترین گزینه باشد.

به خاطر داشته باشید که نرخ توسعه دهندگان مستقل از حدود 50 دلار در ساعت شروع می شود، اغلب با حداقل پروژه. بنابراین بسته به اینکه چقدر می خواهید با برنامه خود برنامه ریزی کنید، قیمت نهایی می تواند از هزار تا صدها هزار دلار متغیر باشد. در حالی که مطمئناً گران است اگر برنامه برای وب سایت شما برای استراتژی کسب درآمد شما بسیار مهم باشد، سرمایه گذاری ممکن است ارزش آن را داشته باشد.

 

در این مقاله به سه روش مختلف، ساده و مقرون به صرفه برای تبدیل سایت وردپرس شما به اپلیکیشن تلفن همراه با وردپرس پرداختیم. موفق باشید!

 

30رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: