جدول محتوایی

آموزش ساخت کمپوستر در به روز رسانی ماینکرافت 1.19

کمپوستر ماینکرافت یک بلوک مفید در به‌روزرسانی Minecraft 1.19 است که می‌تواند مواد غذایی استخوانی را به بازیکنان بدهد.

کشاورزی مکانیزم گسترده ای در بازی است که در آن بازیکنان می توانند محصولات را پرورش دهند، آنها را برداشت کنند و آنها را به مواد غذایی خوراکی تبدیل کنند.

چندین بلوک در بازی را می توان برای کشاورزی استفاده کرد، از جمله یک کمپوستر.

اگرچه بازیکنان معمولاً از این بلوک برای رشد محصولات استفاده نمی‌کنند، اما گاهی اوقات می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا مواد غذایی استخوانی دریافت کنند که می‌تواند رشد محصولات را تقویت کند.

ساخت این بلوک در بازی بسیار آسان است زیرا بازیکنان برای انجام این کار فقط به یک نوع آیتم نیاز دارند. به غیر از کشاورزی، این بلوک می تواند به چندین روش مختلف در Minecraft استفاده شود.

برای خرید گیم سرور اینجا را کلیک کنید.

ساخت کمپوستر ماینکرافت

ساخت کمپوستر ماینکرافت در بازی بسیار آسان است. بازیکنان فقط به هفت تخته چوبی نیاز دارند که بتوانند از تخته های چوبی بسازند. هنگامی که اسلب های چوبی را در اختیار گرفتند، می توانند به سمت میز کاردستی بروند و اسلب ها را به شکل U قرار دهند. هنگامی که هر هفت آنها در اسلات های ساخت و ساز قرار می گیرند، بازیکنان بلوک کمپوستر را دریافت می کنند.

از طرف دیگر، بازیکنان همچنین می توانند بلوک را از یک دهکده دریافت کنند.

این ساختارها شانس مناسبی برای تولید در یک منطقه مزرعه ای دارند که محصولات مختلف در آن رشد می کنند. در این منطقه، بازیکنان یک بلوک کمپوستر را در یک گوشه پیدا خواهند کرد.

 

آموزش استفاده از بلوک

 

پس از اینکه بازیکنان این بلوک را به دست آوردند، می توانند آن را در هر جایی قرار دهند و با آن تعامل داشته باشند.

عملکرد اصلی بلوک بازیافت پوشش گیاهی استفاده نشده و تبدیل آن به پودر استخوان است. اقلام زیادی وجود دارد که می توان آنها را در کمپوستر ریخت مانند دانه ها، علف، مواد غذایی، گل ها، بلوک های گیاهی و موارد دیگر.

بسته به بلوک ریخته شده در کمپوستر، احتمال افزایش یک کمپوست وجود دارد. این بلوک می تواند هفت لایه کمپوست را قبل از دادن یک غذای استخوانی تولید کند.

به عنوان مثال، اگر بازیکنان تعداد زیادی دانه در اطراف خود دارند، می توانند آنها را در یک کمپوستر بریزند تا به سرعت سطح کمپوست را افزایش دهند و از آن پودر استخوان به دست آورند.

 

 

جدا از این، بازیکنان می توانند از این بلوک برای تغییر حرفه یک روستایی به کشاورز نیز استفاده کنند.

کشاورزان می توانند گندم، بذر و سایر اقلام مربوط به مزرعه را تجارت کنند. داشتن کشاورزان بسیار عالی است زیرا بازیکنان می توانند آنها را برای ایجاد مزارع کشت خودکار به کار گیرند.

این بلوک ها بسته به سطح کمپوست موجود در آن می توانند به عنوان منبع تغذیه برای مقایسه کننده سنگ قرمز نیز استفاده شوند. منبع تغذیه می تواند از صفر تا هشت متغیر باشد.

یک قیف همچنین می تواند با یک بلوک کمپوستر تعامل داشته باشد. اگر قیف زیر یک کمپوستر باشد، می‌تواند پودر استخوان تولید شده را از بلوک بمکد و آن را در یک جعبه ذخیره کند.

بازیکنان می توانند با این روش یک مولد غذای استخوانی خودکار بسازند.

جمع بندی

در این مقاله به شیوه ی ساخت  و دریافت کمپوستر ماینکرافت و استفاده های متعدد ان پرداختیم. موفق باشید دوستان!

 

 

17رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: