جدول محتوایی

مود های Minecraft

داشتن یک سرور Minecraft مود شده راهی عالی برای شخصی سازی تجربه گیم پلی شما است. با این حال، بازی با مود ها به سادگی آپلود آنها در سرور شما نیست. برای هر مدی که به سرور خود اضافه می کنید، باید آن را به بازی سمت کلاینت خود نیز اضافه کنید. Minecraft به‌طور پیش‌فرض مود ها را اجرا نمی‌کند، بنابراین باید از یک بارگذار مد مانند Forge استفاده کنید. بسیاری از بازیکنان ترجیح می دهند از لانچرها برای نصب و اجرای modpacks برای خود استفاده کنند. برخی از محبوب ترین لانچرهای مودپک عبارتند از CurseForge، Technic، ATLauncher، Voidswrath و FTB. افزودن مودها به مودپک موجود نسبتاً آسان است. در این پست شما را در مراحل اولیه هر یک از پرطرفدارترین لانچرها راهنمایی می کنیم.

خرید گیم سرور ایران

نحوه دانلود مود های Minecraft

  1. شما باید مودها را از CurseForge یا سایت رسمی نویسنده mod دریافت کنید. انجام این کار تضمین می کند که فایل ها یا ویروس های خراب را دریافت نخواهید کرد.
  2. هنگامی که در مورد مود مورد نظر خود تصمیم گرفتید، روی نام آن کلیک کنید تا صفحه مود باز شود.
  3. برای مشاهده نسخه ها، تب Files را باز کنید. در سمت راست نسخه مورد نظر، دانلود را فشار دهید. بهتر است آخرین به روز رسانی توصیه شده برای نسخه Minecraft خود را دانلود کنید.
  4. به صفحه mods برگردید و تب Relations را باز کنید. این بسیار مهم است زیرا این مودهایی هستند که برای درست کار کردن آن نیاز دارید. اگر وابستگی ها را دانلود نکنید، مود به درستی کار نمی کند یا می تواند باعث از کار افتادن بازی شود.

 

نصب مود minecraft

 

چگونه مودها را به مودپک موجود اضافه کنیم ؟

CurseForge

1. برنامه CurseForge را باز کنید و روی modpack مورد نظر برای ویرایش کلیک کنید.

2. روی سه نقطه کنار دکمه orance “play” کلیک کنید و “profile options” را انتخاب کنید.

3. در پنجره جدید، کادری را که می‌گوید «Allow content management for this profile» را علامت بزنید، سپس روی دکمه نارنجی «Done» کلیک کنید.

4. یک دکمه جدید “Add More Content” در پروفایل ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید، سپس مدی را که می خواهید اضافه کنید جستجو کنید.

5. روی دکمه نارنجی “install” در کنار مود مورد نظر کلیک کنید. این برنامه مود و هر گونه وابستگی را برای شما نصب می کند.

 

Technic

1. Technic Launcher را باز کنید و به تب Modpacks در بالا بروید.

2. لیستی از مودپک‌های خود را در اینجا می‌بینید، روی modpackی که می‌خواهید مود های اضافی minecraft به آن اضافه کنید کلیک کنید.

3. روی Modpack Options در سمت راست بالای بسته کلیک کنید.

4. دکمه Open را در سمت راست فهرست دایرکتوری فشار دهید، سپس وارد پوشه mods شوید.

5. مدهایی را که می‌خواهید اضافه کنید بکشید، سپس به Technic Launcher برگردید و روی بسته کلیک کنید. هنگامی که Minecraft را راه اندازی کردید، مدها باید به آن اضافه شوند.

 

ATLauncher

1. ATLauncher را باز کنید و به تب Instances در سمت راست لانچر بروید.

2. اکنون لیستی از بسته‌های مدی را که دانلود کرده‌اید مشاهده می‌کنید. به مود بسته‌ای بروید که می‌خواهید مودهای اضافی را به آن اضافه کنید و روی Open Folder کلیک کنید.

3. پوشه mods را باز کنید و اکنون می توانید مدهای مورد نظر خود را بکشید. به لانچر برگردید و روی بسته روی Play کلیک کنید، با این کار Minecraft راه اندازی می شود.

 

Voidswrath

1. Voidswrath Launcher را باز کنید.

2. در سمت چپ modpack که می‌خواهید مودها را به آن اضافه کنید، روی «Advanced» کلیک کنید.

3. روی “Edit Mods” کلیک کنید تا پوشه mods باز شود. مودها را به این پوشه اضافه کنید و اکسپلورر را ببندید.

4. به لانچر برگردید و دکمه “Play” را روی مودپک فشار دهید.

 

FTB

1. لانچر FTB را باز کنید و به تب “My Modpacks” بروید.

2. در این صفحه، ماوس خود را روی modpackی که می‌خواهید به آن مود اضافه کنید، ببرید و روی 3 نقطه کلیک کنید.

3. در سمت راست بالای صفحه، روی “Open Folder” کلیک کنید.

4. وارد پوشه mods شده و در mods درگ کنید. اکسپلورر را ببندید و به لانچر برگردید.

5. برای راه اندازی modpack با مودهای اضافه شده روی “Play” کلیک کنید.

 

خطاهای احتمالی

Minecraft در راه اندازی کرش میکند – هنگام افزودن یک مود به مودپک موجود، بسیار مهم است که بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ مود وابستگی را از قلم نیداخته باشید.

من هنگام تلاش برای پیوستن به یک سرور، رد Mod دریافت می کنم – رد شدن مود یا به این معنی است که مود مشابه نسخه سرور نیست، یا اینکه یک مود را در کلاینت Minecraft خود که روی سرور شما است از دست داده اید یا برعکس. دوبار بررسی کنید که پوشه mods شما از سمت سرویس گیرنده با پوشه mods سمت سرور مطابقت داشته باشد. اگرچه، به خاطر داشته باشید که نیازی به اضافه کردن مدهای فقط سمت کلاینت به سرور ندارید. به عنوان مثال، Optifine فقط باید روی کلاینت Minecraft شما نصب شود، روی سرور نمی رود.

 

22رای - امتیاز 4.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: