جدول محتوایی

افزونه های آمار گیری وردپرس

برای افزایش تعامل و افزایش ترافیک، اندازه گیری و ردیابی عملکرد سایت بسیار مهم است. به این ترتیب، اطلاعات خوبی از اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند به دست می آورید و می توانید کمپین ها یا محتوایی را مطابق با نیازهای آنها ایجاد کنید. در وردپرس برای اینکار افزونه های آمار گیری زیاد وجود دارد که در این پست قصد معرفی 3 تا از بهترین هایشان را داریم.

یک افزونه آمار، گزارش های دقیقی در مورد فعالیت کاربر در وب سایت به شما می دهد.

امروز می‌خواهیم 3 افزونه آماری را با شما به اشتراک بگذاریم که می‌توانید از آنها برای پیگیری و نظارت بر عملکرد سایت خود استفاده کنید.

 

چرا باید از افزونه های آمار گیری وردپرس استفاده کنیم؟

آیا تابحال به این فکر افتاده اید کاربران چگونه وقت خود را در وب سایت شما سپری می کنند؟ یا چه محتوایی بیشتر مورد علاقه آنهاست و چه محصولاتی را بیشتر دوست دارند؟

با تجزیه و تحلیل عملکرد کاربران خود در سایت، میتوانید متناسب با سلایق آنها، محصولات جدید اضافه کنید یا محتوای مورد نظر آنها را تولید کنید.

در ادامه به شما 3 تا از بهترین افزونه های آماری وردپرس را معرفی میکنیم:

 

1. WP Statistics

 

افزونه-WP Statistics افزونه آمار

 

WP Statistics یکی از پلاگین های محبوب آمار گیری است که استفاده از آن برای مبتدیان به اندازه کافی آسان است. این برنامه رایگان است، خود میزبانی می‌شود و گزارش‌های ساده‌ای را برای کسانی که در دنیای تجزیه و تحلیل مهارت ندارند ارائه می‌دهد.

این افزونه برای کاربرانی ساخته شده است که می خواهند یک روش ساده برای نظارت بر فعالیت سایت خود داشته باشند. WP Statistics شما را قادر میسازد تا یک گزارش مفصل از سایت وردپرسی خود تهیه کنید. درعین حال میتوانید یک مرور کلی بر عملکرد سایت هم داشته باشید. دارای صفحات نمای کلی برای فعالیت کاربر، از جمله آمار کشور، مرورگرها، بازدیدها، جستجوها و موارد دیگر است.

اکثر قابلیت های مهم در نسخه رایگان این افزونه وجود دارد.

 

خرید هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس

2. ExactMetrics

 

افزونه-ExactMetrics-افزونه-آمار

 

افزونه ExactMetrics که قبلا به عنوان داشبورد گوگل آنالیتیکس برای WP شناخته می شد، گزینه خوبی دیگر برای گرفتن آمار و ارقام سایت است.

این افزونه هر گزارشی که برای نظارت صحیح بر تجزیه و تحلیل خود نیاز دارید را به شما ارائه میدهد. شامل گزارش‌هایی برای فروش اینترنتی، ناشران، رفتارها و فعالیت‌ های لحظه ای است. این افزونه دارای لینک هایی که کاربران از طریق آنها وارد سایتتان شده اند را ردیابی کند.

ExactMetrics به شما امکان می دهد آمار هر صفحه یا پستی را که می خواهید مشاهده کنید.

 

 

3. Jetpack

 

افزونه-jetpack-آمار گیری وردپرس

 

Jetpack یک افزونه چند منظوره است که برای ردیابی آمار وب سایت شما مفید است. از آنجایی که دارای ویژگی های بسیار زیادی است، از آن به عنوان یک افزونه همه کاره هم استفاده میشود.

ویژگی گوگل آنالیتیکس Jetpack به شما امکان می دهد آمار سایت خود را ردیابی کرده و بر رفتار کاربران نظارت کنید. هدف این افزونه این است که دریافت آمار و تجزیه و تحلیل سایت را برایتان آسان کند.

Jetpack دارای یک رابط کاربری واضح و ساده است که برای مبتدیان به راحتی قابل استفاده است.


خرید هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس

جمع بندی

با این افزونه ها متوانید به سادگی، آمار و ارقام سایت خود را دریافت کنید و بر عملکرد کاربران نظارت داشته باشید.

 

23رای - امتیاز 4.8 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: