جدول محتوایی

اگر تا به حال سایتی را برای خود طراحی کرده باشید یا اینکه سایتی را برای شما طراحی کرده باشند و شما با زمینه طراحی سایت آشنایی نسبی داشته باشید، شاید گاهی به این فکر افتاده باشید که سئو سایت خود را بالا ببرید و رتبه خود را در گوگل ارتقا ببخشید.

داشتن وبلاگ قوی باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه افزایش مشتریان می گردد. وبلاگ تاثیر مستقیم بر روی سئو و بهینه سازی وب سایت دارد و گوگل با توجه به مطالب مفید و سودمند آن رنک بهتری برای وب سایت در نظر می گیرد.

وجود وبلاگی که مطالب خوب و مفیدی داشته باشد و همیشه به روز رسانی شود باعث می شود رتبه سایت شما بالا رود. لینک دهی به سایت اصلی در وبلاگ نیز باید به درستی رعایت شود. اگر مطالب وبلاگ جامع و کاربردی باشد کاربران از سایت شما نیز بازدید کرده که روی سئو سایت بسیار تاثیر گذار است. بهتر است با وبلاگ خود همانند سایت رفتار کنید. مثلا دسته بندی مطالب را منظم انجام دهید. محتوای جدید تولید کنید و از ایجاد مطالب تکراری بپرهیزید.

 

چند نکته مهم :

1. بطور دائم در وبلاگ خود پست منتشر کنید.

اگر در وبلاگی متوجه شوید مدت هاست به‌روزرسانی نشده و پست جدید ندارد، احتمالاً بلافاصله اعتماد خود را به اطلاعاتی که می‌بینید از دست می‌دهید. شرکتی که آن را نمایندگی می‌کند ممکن است کاملاً از کار افتاده باشد یا وب‌سایت اطلاعاتی را ارائه دهد که از آخرین به‌روزرسانی کاملاً حذف یا تغییر کرده است.

به همین دلیل توصیه میشود، دائما در وبلاگ خود مطالب جدید بارگذاری نمایید.

 

2. سعی کنید زمان بیشتری کاربران را در صفحه خود نگه دارید.

گوگل بسیار هوشمند است. وقتی لینک پست شما در صفحه های اول گوگل لاشد، کاربران به احتمال زیاد روی آن کلیک میکنند. اما نکته مهم اینجاست که وقتی کاربر وارد صفحه شما شود، چه مقدار زمان در صفحه شما میماند. اگر سریع صفحه را ببندد گوگل متوجه میشود که مطلب شما کیفیت لازم را نداشته و آن را برای کاربران کمتری نشان میدهد.

کسی که از یک پست وبلاگی که در نتایج جستجو نشان داده می‌شود به وب‌سایت شما می‌آید، نسبت به کسی که در صفحه‌ای با متن یا اطلاعات کمتری قرار می‌گیرد، دلیل بیشتری برای مدتی ماندن و خواندن کل مطالب دارد.

3. با کیفیت بالای وبلاگ خود میتوانید لینک های خارجی زیادی دریافت کنید.

4. وبلاگ به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

 

 

نیجه گیری :

در ایجاد وبلاگ برای وب سایت خود بهتر است که موضوع وب سایت را در نظر بگیرید و محتوای برتر را بر اساس همان موضوع تولید و بهینه کنید همچنین دقت داشته باشید که از کلمات کلیدی برای بهینه سازی محتوای تولید شده استفاده نمایید . این کار به وب سایت شما قدرت می بخشد همچنین مورد دیگری اینکه بهتر است که مطالب درون بلاگ به همدیگر مرتبط باشند و با هم در یک راستا حرکت کنند تا آسیبی به لینک دهی داخلی وب سایت اتفاق نیفتد.

13رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: