جدول محتوایی

افزونه های پاپ وردپرس

افزونه های پاپ آپ بسیار زیادی در دسترس است. اما فهمیدن اینکه کدام یک برای استفاده ما مناسب تر است مهم است.

مهم ترین کاربرد افزونه های پاپ آپ وردپرس تبدیل بیننده سایت به مشتری است. فرض کنید یک بیننده در حال خواندن مقاله یا دیدن محصول شما در یکی از صفحات سایتتان است. در همین حین ناگهان با یک پنجره پاپ آپ مثلا با موضوع تخفیف ویژه روبرو می شود. مسلما احتمال اینکه روی آن کلیک کند زیاد است. پس نباید از این گزینه چشم پوشی کرد.

با این وجود، خیلی از این پلاگین ها، یا سرعت سایت شما را کاهش میدهند یا اینکه امنیت سایتتان را تهدید میکنند. پس در انتخاب آنها باید دقت کرد.

در این مقاله، ما محبوب‌ترین افزونه های پاپ آپ وردپرس را در بازار مقایسه می‌کنیم، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

افزونه های پاپ آپ وردپرس ایرانیکا

 

یکی دیگر از اهداف مهم استفاده افزونه های پاپ آپ، تهیه لیست ایمیل کاربران است.

برخی از این پلاگین بار سرور را به شدت افزایش میدهند. همین موضوع باعث میشود عملکرد و سرعت سایتتان تضعیف شود و در ادامه آن در رتبه SEO شما هم تاثیر منفی میگذارد.

 

بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ وردپرس

اکنون که مشکلات رایج اکثر پلاگیا های پاپ آپ وردپرس را می دانید، می توانید از آن به عنوان معیاری برای ارزیابی همه افزونه های پاپ آپ وردپرس استفاده کنید.

از آنجایی که تنوع پلاگین های پاپ آپ بسیار زیاد است، و بررسی همه آنها وقت گیر است، در این پست به معرفی 3 تا از بهترین ها میپردازیم:


خرید هاست وردپرس با قیمت باور نکردنی

1. OptinMonster

 

افزونه های پاپ آپ وردپرس ایرانیکا 1

 

OptinMonster محبوب ترین و رایج ترین انتخاب برای کاربران است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترک و مشتری تبدیل کنید.

ویژگی های بی شمار این افزونه به شما این امکان را می دهد که مانند یک حرفه ای بازاریابی کنید و نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید.

OptinMonster به شما اجازه می دهد کمپین های مختلفی از جمله پنجره های پاپ آپ، صفحه های خوشامد گویی، نوار شناور، جعبه های اسکرول و … ایجاد کنید.

این پلاگین کاربران را بر اساس صفحه ای که بازدید می کنند، فعالیت در سایت شما، موقعیت جغرافیایی آنها و ده ها مورد دیگر هدف قرار میدهد.

شما میتوانید پنجره های پاپ آپ حود را با دست باز شخصی سازی کنید.

مهمترین ویژگی های OptinMonster :

  • پنجره های لایت باکس پاپ آپ با طراحی زیبا.
  • ایجاد پنجره هایی که از کاربران موقع خروج از سایت سوال میپرسند که آیا قصد خروج دارید؟
  • شناسایی Adblock برای نمایش پیام های به کاربران
  • سازگار با موبایل
  • راه اندازی پنجره های پاپ آپ با هدف خروج، پیمایش، حسگرهای عدم فعالیت و …
  • ده ها قالب آماده پاپ آپ زیبا
  • ساخت پاپ آپ با درگ و دراپ
  • پنجره های پاپ آپ بله/خیر
  • و …

با نگاهی به تمام ویژگی‌ها، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که جامع‌ ترین افزونه پاپ آپ وردپرس در بازار است. این همه چیزهایی است که برای رشد فوری لیست ایمیل خود و افزایش تبدیل نیاز دارید.

OptinMonster یک برنامه SaaS است به این معنی که از منابع میزبانی وردپرس شما استفاده نمی کند.

به صورت ناهمزمان بارگیری می شود. یعنی سرعت بارگذاری صفحه شما را نیز کاهش نمی دهد. که نه تنها برای تجربه کاربر بلکه برای SEO نیز بسیار مهم است.

این پلاگین با قابلیت درگ و دراپ عرضه میشود. شما به سادگی می توانید با افزودن پس زمینه، انتخاب رنگ ها، تصاویر، فونت ها، با متن و فرم ثبت نام، پنجره های بازشو خود را طراحی کنید.


خرید هاست وردپرس با قیمت باور نکردنی

2. TrustPulse

 

افزونه های پاپ آپ وردپرس ایرانیکا 2

 

TrustPulse یک افزونه پاپ آپ وردپرس است که از social proof برای کمک به افزایش تبدیل در وب سایت خود استفاده می کند.

در واقع پنجره های پاپ آپ این افزونه باعث میشود روی کاربر تاثیر FOMO (ترس از دست دادن) بگذارد. در نتیجه کاربر ترغیب میشود کاری که از او خواسته شده را انجام دهد. مثلا وارد کردن ایمیل.

TrustPulse به شما کمک می کند تا فوراً از طریق Social Proof با استفاده از پاپ آپ های بسیار مؤثر، اعتماد کاربران را جلب کنید.

این افزونه با توجه به معیار های مختلف، در بهترین زمان ممکن پنجره های پاپ آپ را نمایش میدهد.

یک رابط کاربری آسان دارد که به شما امکان می دهد پاپ آپ ها را سفارشی کنید، آمار را مشاهده کنید و کمپین های مختلف را در فروشگاه آنلاین خود اجرا کنید.


خرید هاست وردپرس با قیمت باور نکردنی

3. Sumo

 

افزونه های پاپ آپ وردپرس ایرانیکا 3

 

Sumo یک افزونه پاپ آپ رایگان برای وردپرس است که به شما امکان می دهد پنجره های پاپ آپ به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین یک نسخه پریمیوم دارد که گزینه های بیشتری را ارائه می دهد.

ویژگی ها :

  • به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان پاپ آپ و فرم های مختلف ایجاد کنید.
  • ارتباط با پلتفرم های محبوب بازاریابی ایمیلی.
  • همراه با سبک ها و قالب های مختلف برای استفاده.
  • و …

سومو کد را به صورت ناهمزمان بارگیری می کند تا تأثیر منفی بر عملکرد سایت نگذارد.


خرید هاست وردپرس با قیمت باور نکردنی

جمع بندی

در این مقاله 3 تا از بهترین های افزونه های پاپ آپ را معرفی و آنها را با جنبه های مختلف بررسی کردیم. امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

 

10رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: