جدول محتوایی

بازی های لینوکس

از آنجایی که بسیاری از کاربران، سیستم عامل لینوکس را بعنوان سیستم عامل اول خود استفاده میکنند، خالی از لطف نیست که در اوقات فراغتشان کمی بازی نکنند. بله درست شنیدید، بازی !!! شما میتوانید در نسخه های مختلف لینوکس بسیاری از بازی های روز دنیا را بازی کنید. در این مقاله به شما 10 مورد از پرطرفدار ترین بازی هایی که کاربران لینوکس وقت خود را صرف آن میکنند به شما معرفی کنیم.

حالا بیایید نگاهی به بازی های رایگان لینوکس بیندازیم. فقط جهت اطلاع شما، بازی های لیست شده در زیر هیچ ترتیب خاصی در رتبه بندی ندارند.

توجه: لینک هایی که برای دانلود بازی ها قرار دادیم، از سایت رسمی استیم میباشد. پس لازم است قبل از شروع، نرم افزار استیم را روی سیستم لینوکس خود نصب کنید و یک اکانت بسازید.

خرید سرور مجازی مخصوص گیم

 

1. Dota 2

 

dota2 social

 

Dota 2 یکی از محبوب ترین بازی های MOBA است که برای لینوکس موجود است. خوب، اگر بازی های استراتژی چند نفره را دوست دارید، این همان چیزی است که باید نصب می کردید. Dota 2 یکی از بهترین فرصت های رقابتی eSport را برای گیمرهای مشتاق ارائه می دهد.

بازی کاملاً رایگان است. اما برای رقابت جذاب تر میتوانید از خرید های درون برنامه ای هم استفاده کنید.

دانلود بازی Dota 2

 

 

2. Team Fortress 2

 

 

Team Fortress 2 یکی از قدیمی ترین بازی های تیراندازی چند نفره است که برای لینوکس هم موجود است. با وجود اینکه این بازی در سال 2007 منتشر شد، اما همچنان دارای یک پایه بازیکن مناسب است که آن را به یکی از 10 بازی برتر استیم تبدیل می کند که به صورت روزانه انجام می شود.

بازی همچنان به‌روزرسانی‌های محتوای منظم را دریافت می‌کند. دارای بسیاری از مدهای بازی است و همچنین به شما امکان می دهد شخصیت خود را با صدها سلاح شخصی سازی کنید.

دانلود بازی Team Fortress 2

 

 

3. War Thunder

 

 

War Thunder یک بازی شبیه‌سازی جنگ جهانی دوم بسیار تاثیرگذار است. این یک بازی چند پلتفرمی MMO است که به حمل و نقل هوایی، وسایل نقلیه زرهی و کشتی های دریایی از جنگ جهانی دوم و جنگ سرد می پردازد.

بدیهی است که این یک برداشت کاملاً متفاوت از جنگ جهانی دوم و جنگ سرد است که بر انواع وسایل جنگی مورد استفاده تمرکز دارد. بله، ممکن است فقط یک بازی شبیه‌ سازی ساده با اکشن چند نفره باشد اما هنوز جزئیات گرافیکی فوق‌العاده‌ای در بازی دارد.

دانلود بازی War Thunder

 

 

4. WAKFU

 

wakfu

 

WAKFU یک بازی MMORPG مبتنی بر شبکه است که هر طرفدار انیمه دوست دارد آن را نصب کند. یک بازی استراتژیک RPG آنلاین جالب است که محتوای طنز نیز در آن وجود دارد. بازی دارای 18 کلاس مختلف برای انتخاب است، و هر نقشی که انتخاب کنید، همه چیز به آن بستگی دارد.

بیش از 95 % کاربرانی که این بازی را تجره کرده اند، بسیار راضی بوده اند. پیشنهاد میکنم شما هم امتحان کنید.

دانلود بازی WAKFU

 

 

5. Fishing Planet

 

fishing planet

 

Fishing Plant (همانطور که از نامش پیداست) یک شبیه ساز آنلاین ماهیگیری چند نفره است. اگر یک ماهیگیر هستید یا شاید فقط می خواهید ماهیگیری را تجربه کنید این بازی همان چیزی است که باید نصب کنید.

این یک بازی شبیه سازی بسیار ابتدایی با جزئیات گرافیکی چالب برای ارائه بهترین تجربه اول شخص است. بازی پایه رایگان است. با این حال، میتوانید چندین DLC اختیاری در استیم دریافت می کنید.

دانلود بازی Fishing Plant

 

 

6. Star Conflict

 

 

اگر می‌خواهید یک بازی شبیه‌سازی فضای اکشن درایو داشته باشید، این احتمالا یکی از بهترین بازی‌ های لینوکس برای این نوع چیزها است. Star Conflict یک بازی انبوه چند نفره است که شامل PVP و PVE می شود. شما فقط باید در فضای بیرونی زنده بمانید و بهترین استراتژی را برای درگیری با دشمنان انتخاب کنید.

دانلود بازی Star Conflict

 

 

7. Robocraft

 

robocrafyfeatured

 

آیا می خواهید یک ربات جنگی کاملاً قابل تنظیم داشته باشید؟ شاید، ترانسفورماتورها؟ خوب، Robocraft چیزی مشابه آن است. این بازی به شما امکان می‌دهد ربات‌های جنگی خود را راه‌اندازی کنید که می‌توانند رانندگی کنند، شناور شوند، راه بروند یا پرواز کنند. دسته ای از سلاح های آینده نگر برای انتخاب وجود دارد که نبرد را جالب تر می کند. این یکی از جدیدترین بازی های رایگان لینوکس است که باید آن را امتحان کنید.

دانلود بازی Robocraft

 

 

8. No More Room in Hell

 

 

اگر یک گیمر واقعی هستید که عاشق یک بازی اکشن هستید، مطمئناً عاشق بازی های تیراندازی زامبی خواهید شد. No More Room in Hell یکی از این بازی‌های تیراندازی زامبی کوآپ اول شخص است که برای بازی در استیم کاملا رایگان است.

این یک بازی FPS معمولی نیست، بلکه دارای در آن میتوانید اتفاقات ترسناک را نیز تجربه کنید.(مانند بازی کلاسیک Left 4 Dead – که برای لینوکس در دسترس نیست)

دانلود بازی No More Room in Hell

 

 

9. Super Tux Kart

 

 

اگر از طرفداران بازی های مسابقه ای مانند Beach Buggy Blitz برای پلتفرم موبایل یا Mario Kart برای نینتندو هستید قطعا این بازی را دوست خواهید داشت. این بازی بسیار ساده و در عین حال گرافیکی است، با کنترل های بهینه شده برای مدیریت ماشین خود و لذت بردن از مسابقه!

دانلود بازی Super Tux Kart

 

 

10. CAYNE

 

 

این یک بازی ماجراجویی ترسناک point-n-click است و برای دانلود از طریق GOG.com رایگان است. محتوای اضافی اختیاری را با قیمت مشخصی ارائه می دهد. اما شما واقعاً به آن نیاز نخواهید داشت مگر اینکه کاملاً عاشق این بازی باشید.

دانلود بازی CAYNE

 


 

اکنون که بیشتر بازی‌های رایگان محبوب لینوکس را می‌شناسید، ترجیح می‌دهید با کدام یک شروع کنید؟ قبل از شروع بازی بهتر است یک سرور مجازی مخصوص گیم را از ایرانیکا سرور خریداری کنید تا بهترین تجربه را در بازی کردن با لینوکس بدست آورید. گیم سرور های ایرانیکا، برای انواع مختلف بازی ها بهینه شده اند. از بازی های آفلاین سبک گرفته تا بازی هایی که نیاز به ایجاد سرور مخصوص خود دارند.

 

26رای - امتیاز 3.9 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: