جدول محتوایی

گذاشتن متن در شکل با فوتوشاپ

کلمات زمانی می توانند معنی داشته باشند که با اشکال همراه شوند. با قرار دادن متن در شکل ، افراد را به مطالعه ی متن مورد نظز تشویق می کنیم. فتوشاپ به شما امکان می دهد کلمات را در هر شکلی بنویسید. می توانید از این مهارت برای ساخت آثار هنری جالب برای استفاده تجاری یا شخصی استفاده کنید.

نحوه تایپ در اشکال با استفاده از فتوشاپ

بیایید ببینیم چگونه یک شکل را با متن پر کنیم. با استفاده از این آموزش فتوشاپ می توانید کلمات را در شکل قرار داده و یا متن را در داخل شکل تایپ کنید. یادگیری تایپ کردن در هر شکلی ایده های جدیدی را در مورد کارهایی که می توانید با این مهارت انجام دهید باز می کند. این مقاله شما را از طریق فرآیند ساده نوشتن در هر شکلی راهنمایی می کند. مراحل زیر را دنبال کنید و یک مهارت جالب جدید فتوشاپ را یاد بگیرید. برای موقعیت های خاص، نوشتن به شکل مفید است، می توانید به شکل قلب برای آن شخص خاص بنویسید.

قدم اول: شکل رو رسم کن !

فتوشاپ راه های زیادی برای ایجاد اشکال ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از ابزار قلم، شکل ها را بکشید، می توانید از ابزار بیضی، مستطیل گرد، ابزار چندضلعی یا شکل های سفارشی استفاده کنید. شما همچنین می توانید شکل دلخواه خود را با ادغام اشکال ایجاد کنید. مطمئن شوید که شکل به اندازه کافی بزرگ است تا کلمات به اندازه کافی قابل مشاهده باشند. اگر منحنی های زیادی وجود داشته باشد، شکل باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا متون به درستی نشان داده شوند.

متن در شکل در فوتوشاپ

 

هنگامی که شکل را ترسیم می کنید، می توانید Path (طرح کلی) را انتخاب کنید یا می توانید شکل را داشته باشید. برای نشان دادن Path (طرح کلی)، روی شکل کلیک کنید سپس به بالای صفحه رفته و Path را انتخاب کنید. شما همچنان قادر خواهید بود در شکل بنویسید، حتی اگر فقط Path (طرح کلی) در آنجا وجود داشته باشد. اگر مسیر را انتخاب می کنید و می خواهید مسیر را جابجا کنید، باید از ابزار انتخاب مسیر( path selection tool) استفاده کنید.

متن در شکل در photoshop

 

برای دریافت شکلی که باید با fill رسم شود اگر روی Path باشد، شکل را انتخاب کنید، به بالای پنجره بروید و Shape را انتخاب کنید. شما همچنان قادر خواهید بود در شکل بنویسید، حتی اگر فقط مسیر (طرح کلی) انجا باشد.

خرید هاست وردپرس

 شکل را با متن پر کنید!

نوشته در شکل با فوتوشاپ

 

وقتی شکل خود را انتخاب کردید، آن را روی صفحه بکشید.

تایپ در photoshop

 

چه از Path یا Shape استفاده کنید، همان رویه ها برای نوشتن متن کار می کنند. برای نوشتن متن کافیست ابزار Text Tool را انتخاب کرده و داخل شکل قرار دهید تا مکان نما در یک دایره کوچک به مکان نما تغییر کند.

 

متن در شکل

 

متن مورد نظر را در شکل تایپ کنید تا پر شود. می توانید اندازه شکل و همچنین اندازه فونت را طوری تنظیم کنید که متن شما متناسب باشد. حتماً نوع قلمی را انتخاب کنید که مناسب موقعیت شما باشد و به راحتی خوانده شود.

تمام متن را انتخاب کنید و سپس به پانل پاراگراف بروید و روی Justify Last Centered کلیک کنید یا سبک پاراگراف را متناسبhبا شکل خود انتخاب کنید. برای پیدا کردن پنل پاراگراف (paragraph) به پنجره بروید، سپس به دنبال پاراگراف بگردید و روی آن کلیک کنید.

 

نهایی سازی

تایپ در تصویر

 

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید شکل را با کلیک کردن روی نماد چشم در پانل لایه‌ها پنهان کنید تا نامرئی شود. اگر از گزینه شکل( shape)بلکه از گزینه path استفاده نکرده اید، می توانید روی لایه دیگری کلیک کنید تا طرح کلی اطراف کلمات ناپدید شود.

یکی از راه های عالی برای نما دادن به طرح، این است که از گزینه شکل استفاده کنید. رنگ ها و سبک ها را آزمایش کنید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید!

 

متن در شکل چطوری به کارمون میاد؟

تایپ کردن در یک شکل راهی برای جلوگیری از پر شدن متون هنگام تایپ است. مانند یک جعبه متن است که جریان متن را کنترل می کند. تایپ کردن در یک شکل می تواند روش جالبی برای استفاده از فضا باشد، و نهایتا آثار هنری شما را جالب جلوه دهد.

خرید هاست وردپرس

تایپ در متن چقدر سخته؟

تایپ متن در یک شکل بسیار آسان است. این مقاله را بخوانید و متوجه خواهید شد که حتی یک مبتدی هم می تواند این کار را انجام دهد. مراحل به راحتی قابل پیگیری و به خاطر سپردن هستند، پس از اولین بار آن را از چشم بسته انجام خواهید داد.

20رای - امتیاز 4.9 ممنون از امتیازی که دادید..!