جدول محتوایی

ردیابی موبایل در واتساپ

واتس اپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان امروزی در جهان است. اما چیزی که ممکن است بسیاری از کاربران واتساپ ندانند این است که می توانند از این برنامه برای اطلاع از موقعیت مکانی افراد استفاده کنند. در این پست راه های جالبی را برای ردیابی موقعیت مکانی موبایل با استفاده از واتساپ به شما نشان می دهیم.

بخوانید: ساده ترین روش های رفع خطای System UI has Stopped در اندروید

 

ردیابی موبایل در واتساپ

 

ردیابی موقعیت مکانی موبایل با درخواست از دوستان خود

اگر دوست شما مایل است موقعیت مکانی موبایل خود را با شما در واتساپ به اشتراک بگذارد، می توانید از او بخواهید مراحل زیر را برای انجام این کار دنبال کند:

1: مطمئن شوید که GPS شما روشن است.

2: چت را با دوست خود باز کنید. سپس روی آیکون گیره کاغذ ضربه بزنید و Location را انتخاب کنید.

فرستادن لوکیشن

 

3. روی Share live location ضربه بزنید.

لایو لوکیشن

 

4. زمانی را که می خواهید مکان لایو خود را برای آن به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید.

ارسال لوکشین

 

5. روی ادامه یا CONTINUE در پیام پاپ آپ ضربه بزنید.

تایید ارسال مکان

 

اکنون مکان لایو باید با دوست شما به اشتراک گذاشته شود.

 

ردیابی موقعیت مکانی بدون اطلاع صاحب موبایل

روش قبل مستلزم آن است که دوست WhatsApp شما به شما اجازه دهد تا مکان خود را بدانید. اما اگر می خواهید مخفیانه آنها را ردیابی کنید، می توانید از ابزار های ردیابی موقعیت مکانی اضافه استفاده کنید.

1. GPS Mobile Number Tracker

یک وب سایت که شماره تلفن همراه را به صورت آنلاین به صورت رایگان ردیابی می کند. از داده‌های موقعیت مکانی تاریخچه مانند GPS، اتصال WiFi و مثلث‌سازی برج سلولی استفاده می‌کند. این ردیاب آنلاین یک عدد را در سراسر جهان 100٪ رایگان پیدا می کند.

gps mobile

وب سایت دارای یک رابط کاربری ساده است که می توانید کشور، کد کشور و شماره تلفن تخمین زده شده را وارد کنید. در صورت یافتن منطقه، در مدت کوتاهی مکان تلفن در نقشه های گوگل نشان داده می شود. با این حال، سایت در مرحله اولیه بتا خود است. از این رو، رابط کاربری آن بسیار با بهترین است.

 

2. Phone Location

موقعیت مکانی تلفن به شما امکان می دهد مکان فعلی دستگاه های مورد نظر را ردیابی کنید و موقعیت جغرافیایی آنها را بر روی نقشه به صورت لحظه ای منعکس کنید. این وب سایت نیازی به نصب نرم افزار یا برنامه روی گوشی یا دستگاه مورد نظر شما ندارد.

phone location

کل فرآیند ردیابی تنها چند دقیقه طول می کشد. در حالت پس‌زمینه کار می‌کند و بر عملکرد باتری گوشی شما تأثیری نمی‌گذارد. این امکان را به شما می دهد تا مکان دقیق هر گوشی را فوراً بررسی کنید.

 

3. Phone Number Tracker

یک وب سایت رایگان برای ردیابی هر شماره تلفن به صورت رایگان است. شما می توانید مکان هر شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه را در سراسر جهان مشخص کنید. شماره تلفن ثابت یا تلفن را در کادر جستجو وارد کنید و کشور آن را برای ردیابی انتخاب کنید. شما در حال حاضر اطلاعات مکان را بصورت آنلاین خواهید دید.

phone number tracker

 


 

امیدوارم این مقاله برایتان جذاب بوده باشد. و توانسته باشید موقیت مکانی موبایل مورد نظر را با استفاده از واتساپ و سایت های دیگر پیدا کنید.

 

7رای - امتیاز 5 ممنون از امتیازی که دادید..!

دسته بندی شده در: